Roses Baby drøm

Frk.rose

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Heixsmile9
Tenkte å prøve meg på å skrive litt dagbok her inne:woot: blir et sted hvor jeg kan tømme hue mitt litt for ting og tang, greit å få det ned også:oops:
Jeg var egentlig ferdig med å få barn for endel år siden ( har to stk), meeeen så møtte jeg mannen i mitt liv og han har ingen barn. Etter litt snakk ble vi enig om å slutte på prevensjon på nyåret 2017
Vi tulla og tøysa om at en hyrdestund er det eneste som skal til, og hadde jo forberedt oss på at det ville ta tid. Men spiren var det den på første forsøk, lettere sjokka blei vi begge to. Lykkelige var vi begge to og sa/ MA var fjernt, noe som bare skjedde med andre :sorry:
I uke 5 fikk jeg første varsel om at noe var galt, etpar dråper blod i trusa, men blødninger hadde jeg jo hatt i begge mine svangerskap fra før. Tenkte ikke så mye mer på det før jeg fikk litt magesmerter og symptomene blei borte. Fikk ul i uke6 ingen hjerte slag, som også kunne være normalt. Måtte derfor komme tilbake to uker etter.
De to ukene gikk og var de lengste i mitt liv, helt forferdelig å ikke vite. På ul nr 2 fikk vi se et embryo som ikke var mer enn ca uke 5 og ingen hjerteaktivitet. Det var en MA.
Hadde jo da googlet meg nervevrak ang cytotec( abort pille) og var livredd, fikk derfor utskrapning i stedet. Det gikk veldig bra, følte meg fort ferdig med blødninger og klar for å prøve igjenn:)
Det gikk 2 1/2 mnd så var jeg gravid på nytt, lykken var igjenn stor og siden vi hadde mista en gang er jo sjangsen liten for å miste to ganger på rad:oops: kom til uke fem, bitteliten blødning som økte på med smerter. Valgte å dra til privat gyn, hun konstanterer sa og da var spontanabort nr 2 et faktum.
Gyn tok masse blodprøver av mannen og skrev ut resept på crinone til meg. Crinonen skulle tas hver morgen fra fositiv graviditets test.
Syklusen kom fort i rute igjenn og etter en mens var jeg jaggu gravid igjenn:woot:
Men nå var nervene tynnslitte, de abortene har gjort meg" klok av skade" jeg fungerer rett å slett ikke i hverdagen, hodet mitt er fylt av redsel for å miste igjenn. Løper så ofte på do kunn for å sjekke at jeg blir sår av all dopapir tørkingen. Fikk hcg måling i uke fire som viste bra økning. Like urolig uken etter, fikk bittelitt crinone rester med brunlig farge , da inn på ul uke6. Fikk da se ett bittelite hjerte som slo, klarer ikke roe meg med det heller så får komme tilbake i uke 8.
Er nå 7+3 håper håper jeg kommer meg til termin i mai denne gangen:Heartred
Blei langt første skriveri denne gangen, uansett veldig godt å få rabla det ned.
Håper å få skrivi ned masse positivt fra nå
 
Uff, det er ikke rart at du er preget av det som har skjedd. Men nå skal spiren sitte helt til mål! :Heartred
 
Jeg føler med deg :Heartred Godt skrevet og jeg gleder meg til å følge med :)
 
IMG_2056.JPG
IMG_2059.JPG
Har jo helt glemt å legge ved testene mine, blei helt gal av testing denne gangeno_O
Hærregud å mye grining det blei pga fikk jo aldri den 3+, stressa utrolig pga det. Fikk aldri den de forrige gangene:woot: meeeen kom tilslutt da jeg var ca 5+6xsmile9
Har i tillegg demontert cb digital testene, ja er gal vet det. Men har ikke fler nå og tenker ikke teste mer.

Dagen i dag er grei, bekymrer meg jo litt fordi jeg ikke er spesielt kvalm føler jeg burde vært det:wideyed:
Men det sies at alle svangerskap er forskjellig. 5 dager til neste ul, måtte dagene gå super fort.
 
Haha see der ja! Kjenner meg igjen i testinga! :hilarious: Gleder meg til jeg får 3+ og! :happy:
 
Haha see der ja! Kjenner meg igjen i testinga! :hilarious: Gleder meg til jeg får 3+ og! :happy:
Ha ha ja her tok det helt av alle testene måtte granskes og demonteres;) fortvilt var jeg fler ganger da den 3+ aldri kom, de måtte jo demonteres og en gang fikk jeg 2-3 som var svakere enn dagen før:eek: gikk ned i kjellern så det sang, snørr å tårer.
Mannen mente jo det der var bare tull, å skulle reagere sånn på en test og at fler faktorer kunne spille inn på hvorfor jeg mente den var svakere:wacky:
Tok derfor en ny dagen etter og den viste 3+ da var jeg 5+ 6....... og to dager etter det fikk vi se hjerte aktivitet på ul. Snakk om letttelse:woot:
Etter det slutta jeg å teste, hvertfall med cb digitalxsmile9
Så folkens ikke fortvil over den 3 + greia, den er kunn en indikator og hcg i blod kan være sky høy selv om den ikke viser 3+
Lykke til med testinga Stardust:Heartred
 
Hmmf mange tanker i dag og mest ang alderen min. Er 38 kommer til å være 39 når mini blir født:eek: er redd for å møte på fordommer ang det, føler meg jo ikke en dag over 25 men blir nok en av de eldste mødrene i B Hagen og når skoletiden begynner.
Stakkars mini som får den hønn gamle morra:woot: men blir jo fler å fler som velger å få barn i godtvoksen alder( legens uttrykk) og som jeg takker min mor for at hun valgte å få meg selv om hun var langt oppi 30 åra:happy:
Min mormor var 45 når hun fikk min tante og tante har aldri hatt noe problem ang detxsmile9
Får prøve å ikke tenke så mye på det, alder er jo kunn et tall. Blir jo litt rart og er jo " ung " mor til hun på 15:stop:

Har jo klaget litt over det der med symptomer, har jo ikke vært kvalm. Men i natt, og er jo typisk det når man prøver å sove kom det gitt. Var nok et forvarsel om at : her kommer jeg, kvalme kommer til deg også:meh:
 
Hmmf mange tanker i dag og mest ang alderen min. Er 38 kommer til å være 39 når mini blir født:eek: er redd for å møte på fordommer ang det, føler meg jo ikke en dag over 25 men blir nok en av de eldste mødrene i B Hagen og når skoletiden begynner.
Stakkars mini som får den hønn gamle morra:woot: men blir jo fler å fler som velger å få barn i godtvoksen alder( legens uttrykk) og som jeg takker min mor for at hun valgte å få meg selv om hun var langt oppi 30 åra:happy:
Min mormor var 45 når hun fikk min tante og tante har aldri hatt noe problem ang detxsmile9
Får prøve å ikke tenke så mye på det, alder er jo kunn et tall. Blir jo litt rart og er jo " ung " mor til hun på 15:stop:

Har jo klaget litt over det der med symptomer, har jo ikke vært kvalm. Men i natt, og er jo typisk det når man prøver å sove kom det gitt. Var nok et forvarsel om at : her kommer jeg, kvalme kommer til deg også:meh:

Jeg har en tante som var nesten 40 da hun fikk sitt første barn, det er ingen problem [emoji4] Hun fant ikke den rette mannen før hun var godt voksen, og det var ikke aktuelt med barn før den tid. Hun sier at hvis hun kunne valgt, så hadde hun ikke ventet så lenge, men en kan ikke alltid styre alt [emoji4] dette kommer til å gå bra [emoji1]
 
Jeg har en tante som var nesten 40 da hun fikk sitt første barn, det er ingen problem [emoji4] Hun fant ikke den rette mannen før hun var godt voksen, og det var ikke aktuelt med barn før den tid. Hun sier at hvis hun kunne valgt, så hadde hun ikke ventet så lenge, men en kan ikke alltid styre alt [emoji4] dette kommer til å gå bra [emoji1]
Ahhh så godt å høre:happy:
Hadde egentlig lagt fra meg tanken om fler barn, men så møtte jeg drømmeprinsen, han har ingen barn. Tankene begynte da å surre rundt og kom fram til at det er jo synd om vi ikke skulle gripe muligheten til å få et barn sammen og med så mye omsorg og godhet han har, vet jeg han kommmer til å bli en god far for barnet vårt. Man kan som du skriver ikke styre alt, skulle nok møtt hann for noen fler år siden.
 
Noen dager siden jeg har skrevet noe her nå.8+1 i dag, skal på tul nr 2 i dag gru/gleder meg. Håper det fortsatt er liv der inne, livredd for å oppleve en MA til:nailbiting: ønsker så veldig det skal gå bra denne gangen, er så slitsomt de første ukene mest pga frykten for å miste.
Har ikke time før 16:40 så timene frem til da snegler seg avgårde. I tillegg har jeg blitt drit forkjøla, det nyses og hostes. De gangene hosten kommer brått på, strekker det og er vondt i magen. Prøver å trekke bena opp, det hjelper veldig.
Gleder meg til uke 12 håper jeg kommer dit, da kan jeg også slutte på crinone begynner å bli lei den gugga nå:oops:
 
Hmmf mange tanker i dag og mest ang alderen min. Er 38 kommer til å være 39 når mini blir født:eek: er redd for å møte på fordommer ang det, føler meg jo ikke en dag over 25 men blir nok en av de eldste mødrene i B Hagen og når skoletiden begynner.
Stakkars mini som får den hønn gamle morra:woot: men blir jo fler å fler som velger å få barn i godtvoksen alder( legens uttrykk) og som jeg takker min mor for at hun valgte å få meg selv om hun var langt oppi 30 åra:happy:
Min mormor var 45 når hun fikk min tante og tante har aldri hatt noe problem ang detxsmile9
Får prøve å ikke tenke så mye på det, alder er jo kunn et tall. Blir jo litt rart og er jo " ung " mor til hun på 15:stop:

Har jo klaget litt over det der med symptomer, har jo ikke vært kvalm. Men i natt, og er jo typisk det når man prøver å sove kom det gitt. Var nok et forvarsel om at : her kommer jeg, kvalme kommer til deg også:meh:

Vet du...mannen min tenker sånn han...!

Han er jo noen år eldre enn meg, nesten 13 år. Han vil være 45 år når lille blir født. Han har jo skjøvet vekk tanken om å få barn ettersom årene gikk og vi ikke fikk til noen baby. Han har alltid sagt at han ønsker ikke å være bleieskiftarbeider når han nesten er 50 år...men hva skjer nå...haha...jo...han blir en godt voksen nybakt pappa han. Og meningen er at jeg heller ikke skal begynne på noen prevensjon etter fødsel om alt går bra ;)

Nyt det, du er mange erfaringer rikere, og du er heller ikke den eneste som får barn i voksen alder. Kan man få barn og ønsker barn, så ser ikke jeg problemet med å få dem heller så langt man kan få det til. :)
 
Noen dager siden jeg har skrevet noe her nå.8+1 i dag, skal på tul nr 2 i dag gru/gleder meg. Håper det fortsatt er liv der inne, livredd for å oppleve en MA til:nailbiting: ønsker så veldig det skal gå bra denne gangen, er så slitsomt de første ukene mest pga frykten for å miste.
Har ikke time før 16:40 så timene frem til da snegler seg avgårde. I tillegg har jeg blitt drit forkjøla, det nyses og hostes. De gangene hosten kommer brått på, strekker det og er vondt i magen. Prøver å trekke bena opp, det hjelper veldig.
Gleder meg til uke 12 håper jeg kommer dit, da kan jeg også slutte på crinone begynner å bli lei den gugga nå:oops:
Hvordan gikk det på tul?
 
Hvordan gikk det på tul?
Har helt glemt å skrive her på ei stund:eek: får ta meg i nakken og skrive litt igjenn snart:happy:
På tul gikk det kjempe bra, bønna var 15 mm og alt så normalt ut. Men nå er det over en uke siden og frykten for å miste melder igjenn sin ankomst:sorry:
 
Hallois :)
Går leeeenge mellom hver gang jeg skriver ser jeg, har noe med gidden å gjøre:confused:
Ja nå har jeg eller mer riktig å skrive vi, kommet oss til uke 9+3. Er sykemeldt pga småblødninger( i crinone restene) og fordi gyn ikke ville ta noen sjangse pga spontanabortere mine og tung fysisk jobb. Kjeder meg veeeeeeldig, føler jeg murer meg litt inne. Syns nesten det er litt skummelt å vise meg ute pga eventuelle spørsmål fra andre om hvorfor jeg ikke er på jobb. Har ikke lyst å fortelle værden det ennå, men vil heller ikke komme med løgn:nailbiting:
Symptomer er det av å på med fortsatt og nervene kødder ofte med meg. Frykten for å miste er tilstede daglig, selv om jeg har sett to ganger at alt står bra til med bønna våres:Heartred
Det ringte en dame fra Rikshospitalet i dag og vi ble satt opp på duo test 30 oktober, da er jeg 13 ukero_O og det skulle lissom være første dag på jobb..... ja ja da blir første dag på jobb en dag seinere, kjenner det skal bli godt å komme igang på jobb igjenn. Blir greit å fokusere litt på noe annet enn graviditet.
Gleder meg til uke 12 kneika er over og jeg kan slutte med crinone. Begynner å bli litt lei den greia som skal oppi der, hver dag. Dyrt er det også, men absolutt verdt det. Er ganske sikker på at den crinonen har hjulpet meg til å beholde spiren over uke 6 denne gangen. All ære til gyn som anbefalte det fordi progesteron mangel var litt vanlig over 38:wideyed:
Runder av her, prøver heller å skrive litt igjenn snartxsmile8
 
10+1 i dagxsmile9
Ingen god dag nå, har klart å overbevise meg selv om at bitteliten ikke lever lenger. Har prøvd hjemmedoppleren min og finner ingen hjertelyd, men det kan være for tidlig å finne den. Uansett er jeg redd fordi jeg har ingen symptomer, har hatt lite hele veien men nå er det og borte:nailbiting: ingen magesmerter akkurat nå da som jo er et godt tegn, men bittelit rødt og tråaktig striper i utfloden en gang i blant. Sånn er det når jeg pusser nesa også, så mest sannsynlig er det skøre slimhinner pga crinonen. Uansett er jeg kjempe redd for at vi ikke klarer å komme i mål denne gangen også:dummy: har fått tul til torsdag for å bekrefte enten det ene eller det andre, håper så veldig å få se en bitteliten krabat som har det kult der inne. Aner ikke hvordan jeg skal klare å takle å miste en gang til.
Forbereder meg på det værste og håper det beste.
 
Veit ikke helt hva jeg vil skrive nå jeg Egentlig alle stygge banneorda jeg kann. Får prøve meg på å skrive litt i morgen i steden, for en jævlig dag det har vært og værre blir det i morgen.......@&)(;:/@&@&???????@&;:/??????????
Trøster meg med at jeg overlever vel dette og.....Er så veldig veldig veldig lei meg nå.
Noen ganger er livet utrolig kjipt ,urettferdig og meningsløst.
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Veit ikke helt hva jeg vil skrive nå jeg Egentlig alle stygge banneorda jeg kann. Får prøve meg på å skrive litt i morgen i steden, for en jævlig dag det har vært og værre blir det i morgen.......@&)(;:/@&@&???????@&;:/??????????
Trøster meg med at jeg overlever vel dette og.....Er så veldig veldig veldig lei meg nå.
Noen ganger er livet utrolig kjipt ,urettferdig og meningsløst.
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred


Veldig urettferdig og kjipt <3 Sender deg en stor klem
 
Back
Topp