Bor du i enebolig eller leilighet?

Leier leilighet. Trives godt, men gleder meg til vi kan kjøpe om noen år. Ønsker også en liten inngjerdet hageflekk grunnet hunden og kommende barn. Blir nok det når vi flytter til Sørlandet :)
 
Bor i enebolig. Ønsker å kjøpe noe annet etterhvert. Synes hus, bygninger og eiendom er for stort. Veldig mye arbeid å ta vare på alt og liker ikke området så godt.
 
To-manns bolig. Vil ha enebolig og ser stadig etter en tomt, slik at vi kan bygge :)
 
Flyttet inn i nytt (men gammelt) hus for 4 måneder siden, er enebolig :happy: Veldig fornøyd med større hus og hage , men er jo selfølgelig mer jobb :D Før bodde vi i rekkehus, men da vi venter nr 3 så vi at det fort hadde blitt for lite for 5 mennesker , hehe.
 
Flyttet fra blokkleilighet til enebolig i vår, og er storfornøyd :)

Positivt: mer plass, frukt og bær i hagen, mer uteplass å grille og kose seg på, ikke naboer vegg-i-vegg og under

Negativt: dobbelt så lang tid å ta husvasken, hagen må faktisk stelles og vedlikeholdes, utvendig vedlikehold, dyrere i drift.

Men til nå veier det positive opp for det negative. Skulle faktisk helst hatt enda litt mer plass. To av soverommene er litt små, synes jeg, og skulle gjenre hatt enda et rom tilgjengelig. Men da hadde det blitt enda mer å vaske og tørke støv av igjen...
 
Enebolig og trives godt. Kunne ikke tenkt meg noe annet[emoji4]
 
Bor i enebolig, og trives veldig godt. Har nydelig ute område, hage og utsikt. Vi bor litt på toppen så utsikten vår er det mange som misunner.
Så bor vi I et flott boligfelt med mye engasjement og gode naboer :happy:
 
Leilighet, og vil gjerne flytte til en leilighet i 1 etg eller et sted med heis[emoji1305]
 
Leilighet/firemannsbolig. Den er ganske stor og vi har både stor veranda og hageflekk med OK størrelse så vi er fornøyd med det :) Vi trives veldig godt i området.
 
Enebolig i rekke
 
Tomanns og lengter etter enebolig :p
 
Tomannsbolig med svigers. Det går helt greit, men er redd jeg må bli strengere på besøkstid før jeg blir gravid :stop
 
Back
Topp