Kjønn

Karolineel

Andre møte med forumet
Tenkte å starte en tråd for oss med termin i april, her man kan legge inn når man får vite kjønnet på lille i magen [emoji16] Selv vet jeg ikke, men tenkte jeg skulle bestille time til ultralyd for er så lenge å vente til 8 november! Er 13+0 idag :) noen som allerede vet kjønn? [emoji16]
Her er min lille knert [emoji173]️
37de89a62420ef69818a8f173dbd5fd3.jpg
 
Gøy tråd!

Som jeg skrev et annet sted her på forum, så venter vi ifølge jordmor gutt. Veldig stas (men hadde vært like stas med jente, altså). Tar det med en klype salt frem til oul så klart, men likevel gøy å ha noe litt mer håndfast å forholde seg til :).
 
Gøy tråd!

Som jeg skrev et annet sted her på forum, så venter vi ifølge jordmor gutt. Veldig stas (men hadde vært like stas med jente, altså). Tar det med en klype salt frem til oul så klart, men likevel gøy å ha noe litt mer håndfast å forholde seg til :).

Jaa, det forstår jeg! Gleder meg til jeg kan få vite kjønn, å handle inn enten rosa eller blått [emoji7]
 
Tenkte å starte en tråd for oss med termin i april, her man kan legge inn når man får vite kjønnet på lille i magen [emoji16] Selv vet jeg ikke, men tenkte jeg skulle bestille time til ultralyd for er så lenge å vente til 8 november! Er 13+0 idag :) noen som allerede vet kjønn? [emoji16]
Her er min lille knert [emoji173]️
37de89a62420ef69818a8f173dbd5fd3.jpg

Jeg er også 13+0 i dag. Gleder meg til å få vite i november. Stresser ikke med det siden det er nok å gjøre med to bonusbarn og minsta på snart 1 år.
 
åå jeg klarer ikke vente med å vite kjønnet..har såå innmari lyst til å begynne å handle inn jente eller gutteklær NÅ:dummy1::dummy::D

er 10 uker nå så det er noen uker igjen til vi får vite det da:wacky:
 
For vår del handler det å få vite kjønn bare om at det er fint å kunne se for seg baby og kanskje bestemme seg for navn, slippe å si baby/den etc. Ser for meg at det blir mer virkelig når man vet kjønnet!

Innkjøpene våre blir ikke påvirket av kjønn, da vi er i mot den båsen barn blir satt i fra fødselen av med rosa/blått-skillet på klær og utstyr. Hvorfor i all verden skal det være egne gutte- og jentesokker til baby? Jeg blir helt oppgitt.
 
For vår del handler det å få vite kjønn bare om at det er fint å kunne se for seg baby og kanskje bestemme seg for navn, slippe å si baby/den etc. Ser for meg at det blir mer virkelig når man vet kjønnet!

Innkjøpene våre blir ikke påvirket av kjønn, da vi er i mot den båsen barn blir satt i fra fødselen av med rosa/blått-skillet på klær og utstyr. Hvorfor i all verden skal det være egne gutte- og jentesokker til baby? Jeg blir helt oppgitt.
Syns både gutter og jenter kan gå i rosa/blått, her har guttungen arvet mye lilla fra ei jeg er fadder til i både utstyr og klær. Men er ikke bare farger som har noe å si, hadde ikke tatt på gutten en blondekjole feks :shy: Får litt frysninger når jeg går gjennom jenteavdelingen på hm og ser alle paljettene og tutu skjørtene :nailbiting:
 
For vår del handler det å få vite kjønn bare om at det er fint å kunne se for seg baby og kanskje bestemme seg for navn, slippe å si baby/den etc. Ser for meg at det blir mer virkelig når man vet kjønnet!

Innkjøpene våre blir ikke påvirket av kjønn, da vi er i mot den båsen barn blir satt i fra fødselen av med rosa/blått-skillet på klær og utstyr. Hvorfor i all verden skal det være egne gutte- og jentesokker til baby? Jeg blir helt oppgitt.
Så enig. Jenta mi har brukt masse blått, det er jo ikke gutteklær, men BLÅ klær.
 
Back
Topp