Mamma for første gang <3

Da har jeg fått vært hos legen i dag. 50% sykemelding fremover. ENDELIG fremgang! Ble noen kilo lettere nå. At jeg kommer til å klare 100% senere, er uaktuelt. Det er heldigvis legen enig i. Det blir nok litt lettere å jobbe lengre nå som jeg ikke må slite meg sønder og sammen hver uke fremover.

Så godt å høre! :) Fikk du for en lenger periode? Hvor mange % har du fått til nå?
 
Er på vei hjem nå og fikk helt sykt vondt nederst i ryggen. Akkurat som om bekkenet ble dratt ned mot bakken skikkelig hardt. Klarte ikke gå ordentlig. [emoji45] Er det "vanlig"? Det kan ikke være rier nei? Kjenner jeg er litt redd..

Hilsen emosjonell førstegangsgravid som har hatt en litt for lang dag.. [emoji85]
 
Er på vei hjem nå og fikk helt sykt vondt nederst i ryggen. Akkurat som om bekkenet ble dratt ned mot bakken skikkelig hardt. Klarte ikke gå ordentlig. [emoji45] Er det "vanlig"? Det kan ikke være rier nei? Kjenner jeg er litt redd..

Hilsen emosjonell førstegangsgravid som har hatt en litt for lang dag.. [emoji85]
Hvordan går det med ryggen i dag? Fant du ut hva det var?
 
Er på vei hjem nå og fikk helt sykt vondt nederst i ryggen. Akkurat som om bekkenet ble dratt ned mot bakken skikkelig hardt. Klarte ikke gå ordentlig. [emoji45] Er det "vanlig"? Det kan ikke være rier nei? Kjenner jeg er litt redd..

Hilsen emosjonell førstegangsgravid som har hatt en litt for lang dag.. [emoji85]

Au. Hørtes ikke noe godt ut. Men tviler på det var en rie. Er nok bekkenet som sier ifra at du må roe ned[emoji53] håper du er bedre nå.
Ha en riktig god helg
 
Har vært så stille med bevegelser de tre siste dagene. I dag ringte jeg inn ti føden da jeg ikke har kjent tegn til noe liv i natt eller i dag. Kom derifra nå og hjertelyden var som den skulle. Fikk beskjed om at jeg kunne komme i morgen igjen om jeg fortsatt var bekymra.
Skal prøve å bare slappe av i dag og ikke tenke så mye. Så håper jeg å få kjenne noen fine spark snart[emoji173]️
 
Har vært så stille med bevegelser de tre siste dagene. I dag ringte jeg inn ti føden da jeg ikke har kjent tegn til noe liv i natt eller i dag. Kom derifra nå og hjertelyden var som den skulle. Fikk beskjed om at jeg kunne komme i morgen igjen om jeg fortsatt var bekymra.
Skal prøve å bare slappe av i dag og ikke tenke så mye. Så håper jeg å få kjenne noen fine spark snart[emoji173]️
Så godt at du fikk komme inn, og at de tar bekymringene dine på alvor. Håper den lille tar en skikkelig turnerunde så du blir betrygget, det er så vondt å bekymre seg. Sender en klem. ❤️
 
Så godt at du fikk komme inn, og at de tar bekymringene dine på alvor. Håper den lille tar en skikkelig turnerunde så du blir betrygget, det er så vondt å bekymre seg. Sender en klem. [emoji173]️

Veldig godt![emoji173]️
Vært litt liv, men venter fortsatt på et turneshow[emoji28]
Tusen takk[emoji5][emoji5]
 
Endelig har hun delt noen flotte spark med oss[emoji120][emoji173]️ Til og med pappaen fikk kjenne og se! [emoji173]️ Det er så koselig når han får være delaktig i å kjenne henne.
 
Har vært så stille med bevegelser de tre siste dagene. I dag ringte jeg inn ti føden da jeg ikke har kjent tegn til noe liv i natt eller i dag. Kom derifra nå og hjertelyden var som den skulle. Fikk beskjed om at jeg kunne komme i morgen igjen om jeg fortsatt var bekymra.
Skal prøve å bare slappe av i dag og ikke tenke så mye. Så håper jeg å få kjenne noen fine spark snart[emoji173]️

Hva gjorde de for å sjekke? Lyttet de kun med doppler eller var det CTG/UL?

Endelig har hun delt noen flotte spark med oss[emoji120][emoji173]️ Til og med pappaen fikk kjenne og se! [emoji173]️ Det er så koselig når han får være delaktig i å kjenne henne.

Så godt å høre! :) Det er virkelig ingenting som er som spark, særlig når man er bekymret ❤️ Og det er absolutt ekstra stas når mannen får se/kjenne ❤️
 
Back
Topp