Uventet tur

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Mamma ringte i går og sa at hun ville ta med meg, Mary og gubben på tur. 1 overnatting.
Da hun trengte å komme seg bort litt. Har skjedd masse i borettslaget der hun bor og hun er sliten og lei seg.

Så trenger tips til hvor man drar med ei på snart 2 og ei på 70. For meg er det viktigste at ho på 2 koser seg. Men ho på 70 må også kose seg litt.

Er helt blank på hvor man kan dra[emoji4]
 
Så koselig - ikke at hun må komme seg vekk, men at det blir tur på dere alle:)
Hva med badeland? Sånn innendørs, med varmebaseng og boblebad?
 
Så koselig - ikke at hun må komme seg vekk, men at det blir tur på dere alle:)
Hva med badeland? Sånn innendørs, med varmebaseng og boblebad?
Ja det er en god idé. Problemet ligger da i Mary som får noia i svømmehallen, tror det har noe med akustikk og at hun ikke har på HA. Mye lyd og inntrykk. Selv hadde jeg synes det hadde vært kjempe koselig [emoji4]
 
Ja det er en god idé. Problemet ligger da i Mary som får noia i svømmehallen, tror det har noe med akustikk og at hun ikke har på HA. Mye lyd og inntrykk. Selv hadde jeg synes det hadde vært kjempe koselig [emoji4]
En camping/hyttetur? Finnes jo en del flotte plasser som har lekeplass for mindre barn og andre aktiviteter å finne på :) Vi var på bær og sopp plukking i skogen som var rett utenfor hytten vi leide på en campingplass. Var små turgrupper (ca. 5 personer) som hadde følge av en med erfaring på hva som er spiselig og ikke i naturen :p artig kar som Theo ble helt oppslukt av.

Skal/kan dere dra langt?
 
En camping/hyttetur? Finnes jo en del flotte plasser som har lekeplass for mindre barn og andre aktiviteter å finne på :) Vi var på bær og sopp plukking i skogen som var rett utenfor hytten vi leide på en campingplass. Var små turgrupper (ca. 5 personer) som hadde følge av en med erfaring på hva som er spiselig og ikke i naturen [emoji14] artig kar som Theo ble helt oppslukt av.

Skal/kan dere dra langt?
Kan vel dra max 4 timer med bil en vei, fra Sandefjord [emoji4]
Skal sjekke ut camping plasser, må bli på hytte[emoji4]
 
Vel, vi var nettopp i Kristiansand og det er jo under 4 timer fra Sandefjord. Kanskje 2,5? Brukte ikke lang tid (og rota oss bort i Sandefjord..). Så der nede er det i hvert fall fint, og man får kommet seg vekk. Er endel billig nå også. Vi var på en hytte, i en hyttegrend, men de har stengt nå tror jeg.
 
Vel, vi var nettopp i Kristiansand og det er jo under 4 timer fra Sandefjord. Kanskje 2,5? Brukte ikke lang tid (og rota oss bort i Sandefjord..). Så der nede er det i hvert fall fint, og man får kommet seg vekk. Er endel billig nå også. Vi var på en hytte, i en hyttegrend, men de har stengt nå tror jeg.
Vi skal ditt til neste år [emoji4] [emoji171] prøve å bestille tidelig så vi kan ligge i Abraham. Er ikke lange kjøringen.
Alt for stort område til at mamma hadde greid å gå der, dårlig til bens ++++

Likte minste seg i dyrehagen?
 
Vi skal ditt til neste år [emoji4] [emoji171] prøve å bestille tidelig så vi kan ligge i Abraham. Er ikke lange kjøringen.
Alt for stort område til at mamma hadde greid å gå der, dårlig til bens ++++

Likte minste seg i dyrehagen?
Tenkte ikke nødvendigvis dyreparken,EM det er fint ellers. I byen eller på småstrender. Er utrolig mange flotte småvann de! Supert for en picnic :D

Vi tenkte også å dra neste år. Når ting er åpent der.. er jo ikke noe åpent der nå annet enn dyrene :) men svindyrt da. Så må spare opp.

Ja, likte seg godt! :)
 
Tenkte ikke nødvendigvis dyreparken,EM det er fint ellers. I byen eller på småstrender. Er utrolig mange flotte småvann de! Supert for en picnic :D

Vi tenkte også å dra neste år. Når ting er åpent der.. er jo ikke noe åpent der nå annet enn dyrene :) men svindyrt da. Så må spare opp.

Ja, likte seg godt! :)
Er det vi å må, spare opp og bestille tidelig[emoji4] så kanskje få det litt billigere og når alt et oppe
 
Er det vi å må, spare opp og bestille tidelig[emoji4] så kanskje få det litt billigere og når alt et oppe
Synes å ha hørt at de ofte har tilbud om vinteren, så da må man slå til :)
 
Bjørneparken høres gøy ut da :D !! Vurderer tur neste år. Du får si ifra om det er noe å se på der :)
 
Kost oss og drar oppigjenn når Mary har blitt endel eldre.
Ja, vi tenkte kanskje å dra neste år. Hvor langt var det å kjøre fra Sandefjord? Greit at det finnes sånne fine steder å dra til :)
 
Ja, vi tenkte kanskje å dra neste år. Hvor langt var det å kjøre fra Sandefjord? Greit at det finnes sånne fine steder å dra til :)

2,5 timers kjøring. Vi kunne fint ha kjørt tur retur samme dag, men litt kos å ha god tid også. Hotellet der hadde veldig god middag, og flott frokost. Men harde senger. Er den relativt stor park, dyra har mye plass.
Ja litt annet enn Kristiansand er helt OK synes jeg [emoji4]
 
Back
Topp