Skravletråd

+0.2 her idag, kan nok forklares med mensen som kom idag da, satser dermed på at det går ned til neste mnd.

Drev å diskuterte str med mannen idag da siden ei kollega av oss har gått ned i vekt og er nå str 36 noe jeg vil ned til men mannen syns hun hadde blitt altfor tynn så han syns ikke jeg skal gå ned så mye [emoji849]
Vel vel jeg skal ned til 65 kg så får han mene det han vil [emoji23]
 
+0.2 her idag, kan nok forklares med mensen som kom idag da, satser dermed på at det går ned til neste mnd.

Drev å diskuterte str med mannen idag da siden ei kollega av oss har gått ned i vekt og er nå str 36 noe jeg vil ned til men mannen syns hun hadde blitt altfor tynn så han syns ikke jeg skal gå ned så mye [emoji849]
Vel vel jeg skal ned til 65 kg så får han mene det han vil [emoji23]
Slik var mannen min også i begynnelsen.
Men ettersom jeg gikk ned ble den han sammenlignet andre med mindre, og jeg sier jeg ønsker en buffer under grensen for normal BMI så nå er han enig :)
 
Slik var mannen min også i begynnelsen.
Men ettersom jeg gikk ned ble den han sammenlignet andre med mindre, og jeg sier jeg ønsker en buffer under grensen for normal BMI så nå er han enig :)
Godt å høre, blir ikke akkurat en buffer her siden jeg kun er 163 cm så kommer nesten akkurat til normal vekt MEN vet at jeg ihvertfall før jeg ble gravid ikke kunne gått mer ned enn ca 5kg og da var jeg 70 kg
 
Godt å høre, blir ikke akkurat en buffer her siden jeg kun er 163 cm så kommer nesten akkurat til normal vekt MEN vet at jeg ihvertfall før jeg ble gravid ikke kunne gått mer ned enn ca 5kg og da var jeg 70 kg
Der er egentlig veldig individuelt hva som passer forskjellige folk.
Jeg er ganske spebygd og kan godt gå ned til 65 selv om jeg er 168 høy.
Sikkert 60 også, men det tror jeg ikke jeg orker.
Når jeg var 16-23 år lå jeg stabilt på 53 kg
 
+0.2 her idag, kan nok forklares med mensen som kom idag da, satser dermed på at det går ned til neste mnd.

Drev å diskuterte str med mannen idag da siden ei kollega av oss har gått ned i vekt og er nå str 36 noe jeg vil ned til men mannen syns hun hadde blitt altfor tynn så han syns ikke jeg skal gå ned så mye [emoji849]
Vel vel jeg skal ned til 65 kg så får han mene det han vil [emoji23]

Det er jo supert resultat når tanta har kommet[emoji1]
Tenker mannen er fornøyd med deg uansett størrelse[emoji173]️
 
Der er egentlig veldig individuelt hva som passer forskjellige folk.
Jeg er ganske spebygd og kan godt gå ned til 65 selv om jeg er 168 høy.
Sikkert 60 også, men det tror jeg ikke jeg orker.
Når jeg var 16-23 år lå jeg stabilt på 53 kg
Er det ja så får ta ny vurdering ved 65 kg men tror jeg holder meg der, bilder fra da jeg var 70 kg tilsier at jeg ikke burde gå ned altfor mye mer
 
Det er jo supert resultat når tanta har kommet[emoji1]
Tenker mannen er fornøyd med deg uansett størrelse[emoji173]️
Joa får se til fredagen hvordan det er[emoji6]
Også hatt to planlagte dager med høy karbo da
 
Tror jeg også får en dårlig uke.
Kjenner at tanta er på tur og reise.
Det pleier å være en dårlig kombinasjon
Håper neste uke blir veldig positiv for oss da [emoji4]da skal ihvertfall jeg være tilbake i ketose uten mensen og forhåpentligvis en litt bedre forbrenning [emoji4]
 
Håper neste uke blir veldig positiv for oss da [emoji4]da skal ihvertfall jeg være tilbake i ketose uten mensen og forhåpentligvis en litt bedre forbrenning [emoji4]
Tror ikke jeg vil klare ketose mens jeg er i Bergen.
Vil ikke ha kontroll på lunsjen og ofte er det baguetter og slike ting man får, men vi får se.
 
Tror ikke jeg vil klare ketose mens jeg er i Bergen.
Vil ikke ha kontroll på lunsjen og ofte er det baguetter og slike ting man får, men vi får se.
Nei det er ofte vanskeligere det, så noen bestille lavkarbo måltid på subway men er jo ikke alle steder eller alle ansatte som gjør det mulig.
 
Nei det er ofte vanskeligere det, så noen bestille lavkarbo måltid på subway men er jo ikke alle steder eller alle ansatte som gjør det mulig.
Får lunsj og vet ikke hva som er bestilt.
Vet bare av erfaring at ofte er det baguetter som blir bestilt og levert.
Men, kan jo bli overrasket
Kommer nok ikke fra SW
 
Får lunsj og vet ikke hva som er bestilt.
Vet bare av erfaring at ofte er det baguetter som blir bestilt og levert.
Men, kan jo bli overrasket
Kommer nok ikke fra SW
Ikke at jeg tror maten deres er fra subway da, mer et eksempel på at det noen ganger ikke trenger å være så vanskelig, men nå er jeg vant til å ringe for å forhøre meg om mat inneholder gris eller ikke
 
Takk.
Tror jeg må prøve dem, så veldig gode ut :)
Litt spesiell men verdt å prøve! Ganske god og skal prøve den som pølsebrød imorgen, går som pitabrød også bare man ikke kjevler de altfor tynt, ble gode og crispy de delene som ble tynne da.

Hadde ca 0.75 dl med sesamfrø som fikk en runde i stavmikseren, 1,25 dl mandelmel og 1 dl pofiber.

Følger oppskriften eller til punkt og prikke, blir veldig godt, har nesten ikke igjen noe til imorgen for mannen også liker den [emoji23]
 
- 0.9 kg får jeg være fornøyd med siden jeg hadde to cheat days som var planlagte og en dag igår pga mat ute, endelig kan jeg skrive noe annet på kalenderen enn 85 [emoji16]
 
Back
Topp