Syte-klage tråd

Synes det er rart vi kan glede oss til å ha det vondt.. Men så lei blir man faktisk..
 
2 dager over og så lei av at jeg ikke har noen tegn på at det skal skje noe snart. Har allerede begynt å forberede meg på at jeg må bli satt i gang... :p
 
Ja,har fått spm om jeg gruer meg, klart jeg gruer meg men er så klar for å bli ferdig at det overgår tanken om smerte :bag:
Har ikke grudd meg noe i det heletatt før nå. Kjenner litt på det under kraftige kynnere eller luftsmerter :p men er så klar for å få tilbake kroppen, så jeg er klar!!
 
9 dagen over i dag, og jeg håper inderlig at noe skjer snart...
Skal settes i gang i morgen hvis ikke, men jeg hadde håpet så inderlig at kroppen ville finne ut av dette selv.
Det betyr at det ikke blir abc på meg om jeg igangsettes, og jeg ville så gjerne dit!! Føles så urettferdig hele greia. Hva er det med kroppen som gjør at den ikke starter fødselen??
 
Skulle bare vaske over gulvet på stua og kjøkkenet, resulterte i en svett og andpusten dame... Helt slått ut av noe så lite krevende! Er det mulig... :(
Er så lei og klar for å føde nå.
 
Murringer og kynnere i hele kveld å et bekken som er vondere enn noen gang! Nå bør denne mageboeren finne veien ut snart! 2 dager til termin enda men har innstilt meg på overtid :/
 
Har hatt kraftige kynnere å rier med smerter i hele dag. Kl 19 fikk jeg friskt blod på papiret å snakka med Fødeavd. De sa det var normalt å ba meg vente til riene ble tettere, slik jeg kunne ta tiden. Med ekstreme magesmerter tok jeg to paracetter å la meg. Sovna jaggu en time eller to, vokna å alle tegn er borte! Er det mulig?! Trodde virkelig det ble baby å natt :p
 
Klokken er 04:30... Hvorfor har jeg ikke sovnet enda? :(
Søvn ja, det har jeg kjent lite på! Håper det bedrer seg. Sovet totalt 5-6 timer på 3 dager. Rart hvordan kroppen takler søvnmangel etter at baby kommer ut. Han vil bare sove inntil meg, når jeg sitter og etter vi har ammet. Må kjøpe meg nakkepute hvis jeg skal overleve dette.
 
Søvn ja, det har jeg kjent lite på! Håper det bedrer seg. Sovet totalt 5-6 timer på 3 dager. Rart hvordan kroppen takler søvnmangel etter at baby kommer ut. Han vil bare sove inntil meg, når jeg sitter og etter vi har ammet. Må kjøpe meg nakkepute hvis jeg skal overleve dette.
Heldig er du som har en unnskyldning til å sitte oppe. Mer motiverende å være søvnløs for en grunn, virker hvertfall sånn i hodet mitt :p Er så dritt å sitte her og ikke få sove... Skal opp snart også, kontroll nå på morningen.

Du får i hvertfall kose deg med baby! Håper du får orden på søvnen din/deres :)
 
Vondt å gå, stå, sitte, ligge... Og alt for mye klesvask som må tas :rolleyes: 11 dager til termin og absolutt ingen tegn til nærstående fødsel! Blæh
 
Heldig er du som har en unnskyldning til å sitte oppe. Mer motiverende å være søvnløs for en grunn, virker hvertfall sånn i hodet mitt :p Er så dritt å sitte her og ikke få sove... Skal opp snart også, kontroll nå på morningen.

Du får i hvertfall kose deg med baby! Håper du får orden på søvnen din/deres :)
Sant! Det er veldig godt å titte ned på han og vite at han allerede er så knyttet til meg. Nå har også pappaen klart å knekke kosekoden, og jeg fikk sovet to sammenhengende timer etter en laaaang amming hvor junior lå i pappas armer. Mestringsfølelse også for pappaen det som stort sett føler seg hjelpesløs når baby bare vil ha pupp.

Det kommer heldigvis bedre tider <3 lykke til, håper din skatt også kommer snart! <3
 
Etter og ha holdt ut hele svangerskapet uten strekkmerker, så dukker de selvfølgelig opp en uke på overtid...
Nedover lårene som er sprengte med vann og rundt navelen. Trodde faktisk jeg slapp unna.. :(
 
Da er det min tur å skrive litt i klage tråden..
Det hele startet igår kveld, lille hiver seg over på magen etter hu har sovna å våkner å begynner å leke med sutta si, inatt heiv hu seg rett over på magen å rett i leke modus etter jeg la henne ned etter natt amming.. jeg har sovet minimalt inatt, å det har hu også.. nå er hu ganske grinete idag å klager å syter mye... *klageklageklage*
TRENGER SØØØVN....
 
Back
Topp