♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Jeg har ikke mistet håpet helt kjenner jeg, blir bare så oppgitt innimellom:p Så går følelsene i store berg og dalbaner;)
Synd det ikke klaffet for deg denne mnd, men det høres ut som om en sydenspire og maibaby blir perfekt!:D
Klart det, det er tøft. Denne prøvinga er ikke for svake kvinner ass;)))) Håper med deg :D Jada, tar det ikke så tungt altså, var bare pp2 etter sa:) kropp og hode trenger litt tid tror jeg! sydenspire satser vi på at det blir :) :)
 
Hurra for kortere syklus, oooog ferie uten tr [emoji108] Krysser fingre og tær for sydenspire [emoji172]
Hihi ja, hurra! ;) Takk for det! Og lykke til, til deg og lille spira di :D veldig glad på dine vegne selv om jeg ikke kjenner deg :p ;) fint forum dette ass!
 
ea9ce738a88ddba946cc1ee1851a9152.jpg


Fikk denne idag [emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]
Gratulerer :)
 
Jeg kan nok bare settes opp på tr, 13 dpo og negativ test, så da kommer hun snikende i morgen :)
 
Hihi ja, hurra! ;) Takk for det! Og lykke til, til deg og lille spira di :D veldig glad på dine vegne selv om jeg ikke kjenner deg :p ;) fint forum dette ass!

Tusen takk [emoji8] Hehe ja det er rart, man får et fint samhold selv om man ikke vet hvem det er [emoji1] Og så tenker jeg du kommer dinglende etter ganske så snart [emoji57] Første graviditeten min fant jeg det ut den dagen vi kom hjem fra syden [emoji18]
 
Er bare 8dpo og ikke sjans for positiv test, jelly på dere som allerede har fått positive tester!:dead: gi meg styrke til å ikke klikke med tester imorgen!
 
Nedre del av magen har vært så anderledes i en uke nå, og jeg har så sykt mye symptomer. Men er fortsatt tidlig. Greia er at på tirsdag må jeg stresse på Morran for å levere frøkna i bhg, før jeg må kjøre en halvtime hver vei og levere "svømmere-prøve" for mannen, for vi har endelig somlet oss til å starte utredning. Har så voldsomt lite lyst til det. Magefølelsen sier at jeg det noe der, men samtidig så tør jeg ikke håpe for mye. Men ta sjansen på å avbestille timen selv om jeg ikke får positiv test innen tirsdag?
 
Oi, så mange positive her allerede [emoji7] gratulerer alle sammen!

Selv sitter jeg her 10dpo uten følelse for noe hverken den ene eller andre veien. Det går såååå treigt!
 
Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Mamma 10/12 - B3
snippsnappsnuppa-B2(3)-pp2-EL 07.08
Kooki - PP1 (syklus2 etter pilleslutt) - B2 - EL06.08
Bambii, b1 - pp32

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1
morellen - PP 5 - B1 - EL 9/8

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Ossto8388, pp 3

Torsdag 24.08
batMam-pp uviss(SA mars og juni)-B2-ustabil syklus
spireblomsten - PP1 etter BO/MA- Totalt pp5 - B2 - EL ca 10.08
Linni_ønsker_liten - pp xx - 1.barn

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Pr0ver91-PP3 -B1
Kakkelhøns - pp3 - B1 - EL 11.08
Duracellia - pp2 - b1

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1
Venessiela - pp 1 - B2
Babygullet - pp 3

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2
missy1984, PP 1 - EL 13/8 - B3
MallaMo, Pp22
Frk.rose, PP1- B3
Frustubbis pp?(mistet tellingen, prøvd siden des 2014) b2, el 16/8
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]

Da var håpet ute og tanta kom med et brak i dag:shifty: Lykke til alle dere andre:happy:
 
Nedre del av magen har vært så anderledes i en uke nå, og jeg har så sykt mye symptomer. Men er fortsatt tidlig. Greia er at på tirsdag må jeg stresse på Morran for å levere frøkna i bhg, før jeg må kjøre en halvtime hver vei og levere "svømmere-prøve" for mannen, for vi har endelig somlet oss til å starte utredning. Har så voldsomt lite lyst til det. Magefølelsen sier at jeg det noe der, men samtidig så tør jeg ikke håpe for mye. Men ta sjansen på å avbestille timen selv om jeg ikke får positiv test innen tirsdag?
Er det lang ventetid? Hvis ikke hadde jeg avbestilt, men du har jo i morra på deg også før du må avbestille? Krysser fingrene!
 
Back
Topp