Er det noen andre helt ferske prøvere her? :) Vil gjerne skravle med noen :D

Hei, fersk prøver her også. Har akkurat fått første "ordentlige" mens etter at jeg sluttet på p-piller. Gleder meg nå til å komme i gang med prøvingen [emoji5]
 
Kjipt når det ikke går seg til med syklusen, 72 dager må jo føles kjempelenge![emoji53]
Hvis du bor nært der du skal til gynekolog kan du jo ringe inn og si at du kan komme på kort varsel dersom noen avbestiller, hvis det er aktuellt for deg. Vet man kan gjøre det noen steder i helsevesenet hvertfall[emoji4]

Åh, du bruker eggløsningstester ja, da vet du vel ganske nøyaktig når IKM skal være ja, er ikke helt inne på alt dette syklusgreiene enda jeg.

Smart! Det har jeg faktisk ikke tenkt på [emoji28] Da skal jeg ringe inn på mandag. Jeg både bor og jobber ikke så langt fra hvor gynekologen er, så kort varsel skal ikke være noe problem [emoji2][emoji1373] 72 dager føles som ett helt liv når man prøver å utvide familien! [emoji28]

Spennende tider i vente for deg! Håper du er en av de heldige som får spiren til å sitte ganske kjapt [emoji847] Hvor i landet bor du?
 
Hei. [emoji1595]
Helt fersk prøver her, 1 ordentlige pp nå. Tror jeg skal være rundt EL disse dager, i følge Life appen [emoji4]
Sluttet på p-piller i juni.

Vi prøver på vårt første barn, så alt er nytt og spennende. [emoji16]
 
Hei. [emoji1595]
Helt fersk prøver her, 1 ordentlige pp nå. Tror jeg skal være rundt EL disse dager, i følge Life appen [emoji4]
Sluttet på p-piller i juni.

Vi prøver på vårt første barn, så alt er nytt og spennende. [emoji16]

Velkommen i klubben [emoji2] Prøving er både spennende og frustrerende.
 
Men jeg ser jo at den ikke er positiv da :confused::p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    985,4 KB · Visninger: 106
Sånn så den ut etter halvannen time :shifty: Liker ikke disse testene, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å kjøpe de. :meh:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1.011,5 KB · Visninger: 117
Heisann[emoji1309][emoji4]
Hvor lenge har dere prøvd?
Skjønner at man kanskje forventer ekstra å få positiv test fort når man har fått det flere ganger tidligere. Håper det klaffer for dere snart[emoji5]

Er det forresten noen som vil forklare meg hvordan man siterer flere i samme svar?
Vi har aktivt prøvd en runde nå, men siden i vinter har vi sagt at det som skjer det skjer ... [emoji23]

Qouter med å trykke på ei pil nede i høyre hjørne. Om du bruker appen da. Usikker på hvordan det er via web sia.
 
Fersk prøver her! Aldri prøvd før, så dette blir nr 1 :) spennende og skummelt på en og samme tid!
 
Heisann[emoji5][emoji1309]
Takk for tips, tror jeg må laste ned de dere har anbefalt og se hvilken jeg liker best[emoji5]
Lykke til med prøvingen når den starter[emoji4]
Uutholdelig egentlig å skulle vente i ca tre uker til med prøving, og blir jo ikke særlig utålmodig av å være her inne ;)
 
Fikk TR i dag da. Det var kjipt, men som forventa. Så nå går vi snart inn i PP2. Må bare finne den berømte EL først [emoji13]
 
Back
Topp