morellen prøver på et lite nurk!

Gratulerer så mye! [emoji173]
Her er det baby ❤️❤️ gratulerer!
Gratulerer så mye! [emoji2][emoji173][emoji173][emoji173]
Ååå gratulerer [emoji7][emoji7]
Hurra! Gratulerer ❤️❤️ Digitalen i morra da? ;)
Tusen takk fineste dere ❤️❤️❤️
Tør ikke juble veldig høyt helt før jeg har det svart på hvitt, så håper virkelig digitalen slår ut i morgen ❤️
 
PP 5 / 11 DPO / 3+4

IMG_2597.JPG


Sååå rart å få det svart på hvitt, men så godt også! ❤️
Jeg har også funnet ut at jeg har litt symptomer, men som jeg har rasjonalisert litt tidligere :p Er forferdelig trøtt om dagen - de siste dagene har jeg gjespet konstant, samtidig som jeg har startet dagene med skikkelig rar "metallsmak" i munnen, og puppene er så klart ømme - men det er de før tr uansett. Veldig rart å tenke at det faktisk er symptomer :p
Ut ifra terminkalkulatoren til BV er termin 5. Mai :) ❤️
 
PP 5 / 11 DPO / 3+4

Vis vedlegget 230954

Sååå rart å få det svart på hvitt, men så godt også! ❤️
Jeg har også funnet ut at jeg har litt symptomer, men som jeg har rasjonalisert litt tidligere :p Er forferdelig trøtt om dagen - de siste dagene har jeg gjespet konstant, samtidig som jeg har startet dagene med skikkelig rar "metallsmak" i munnen, og puppene er så klart ømme - men det er de før tr uansett. Veldig rart å tenke at det faktisk er symptomer :p
Ut ifra terminkalkulatoren til BV er termin 5. Mai :) ❤️
Hurra for digital❤️ Nyt tida fremover ❤️❤️
 
PP 5 / 11 DPO / 3+4

Vis vedlegget 230954

Sååå rart å få det svart på hvitt, men så godt også! [emoji173]️
Jeg har også funnet ut at jeg har litt symptomer, men som jeg har rasjonalisert litt tidligere [emoji14] Er forferdelig trøtt om dagen - de siste dagene har jeg gjespet konstant, samtidig som jeg har startet dagene med skikkelig rar "metallsmak" i munnen, og puppene er så klart ømme - men det er de før tr uansett. Veldig rart å tenke at det faktisk er symptomer [emoji14]
Ut ifra terminkalkulatoren til BV er termin 5. Mai :) [emoji173]️
Så gøy med positiv digital [emoji1] gratulerer så mye igjen [emoji173]
 
3+6 ❤️

Det er så innmari rart å tenke på at det er noe som spirer og gror inni meg- når skal det liksom gå ordentlig opp for meg? :p
Har hatt skikkelig metallsmak i munnen på starten av dagen de siste dagene, så alt smaker rart.. Må tisse hele tiden også føler jeg. I tillegg er brystene så ømme nå at det gjør vondt både å ligge på siden og magen! :eek:
Merker jeg allikevel er glad for symptomene og de gjør at jeg tør å prøve å glede meg litt, selv om frykten for at spiren ikke skal sitte er der også..
I morgen er jeg 4+0, altså har 4 uker gått og uke 5 er i gang :) Noen som vet når jeg kan regne med å få 2-3 og 3+ på CB Digital? :)

Testene 8-13 DPO (2 på 9 DPO) ❤️

IMG_2605.JPG
 
3+6 ❤️

Det er så innmari rart å tenke på at det er noe som spirer og gror inni meg- når skal det liksom gå ordentlig opp for meg? :p
Har hatt skikkelig metallsmak i munnen på starten av dagen de siste dagene, så alt smaker rart.. Må tisse hele tiden også føler jeg. I tillegg er brystene så ømme nå at det gjør vondt både å ligge på siden og magen! :eek:
Merker jeg allikevel er glad for symptomene og de gjør at jeg tør å prøve å glede meg litt, selv om frykten for at spiren ikke skal sitte er der også..
I morgen er jeg 4+0, altså har 4 uker gått og uke 5 er i gang :) Noen som vet når jeg kan regne med å få 2-3 og 3+ på CB Digital? :)

Testene 8-13 DPO (2 på 9 DPO) ❤️

Vis vedlegget 231068
Æææ her har det jo skjedd masse!! :woot: Har vært for travel til å være innom men nå må jeg jo si gratulerer!!! Du er jo gravid !:happy093så fantastiske nyheter :) nå er det bare å nyte :Heartred
 
Så fine tester :D ❤️
Ikke stress med å få 2-3 og 3+ på CBD. Har sett såå mange tilfeller de siste månedene hvor de rett og slett viser feil. Ei i februarforumet fikk 2-3 når svangerskapslengde for lengst skulle tilsi utslag på 3+. Hcg ble målt hos lege omtrent samtidig, og den var skyhøy, laaangt over at cb skulle vist 3+. Så jeg stoler ikke helt på de testene lenger ;)
Men fra 5+4 skal du vel etter hcg egentlig kunne være sikra 3+ på testen, ved mindre den slår ut feil da :p
Ville heller ha testet med strimler til kontrollstreken er sterkere enn teststreken :)
 
Så fine tester :D ❤️
Ikke stress med å få 2-3 og 3+ på CBD. Har sett såå mange tilfeller de siste månedene hvor de rett og slett viser feil. Ei i februarforumet fikk 2-3 når svangerskapslengde for lengst skulle tilsi utslag på 3+. Hcg ble målt hos lege omtrent samtidig, og den var skyhøy, laaangt over at cb skulle vist 3+. Så jeg stoler ikke helt på de testene lenger ;)
Men fra 5+4 skal du vel etter hcg egentlig kunne være sikra 3+ på testen, ved mindre den slår ut feil da :p
Ville heller ha testet med strimler til kontrollstreken er sterkere enn teststreken :)
Begynner å bli bra nå ja, enda sterkere i dag! :) Kun en strimmeltest igjen, så tenkte jeg kanskje skulle vente et par dager og ta den, så får jeg som du sier, vente en stund med siste CBD :p
Merker at jeg nesten kvier meg for å slutte å teste - hodet klarer ikke helt slå seg til ro med at dette går veien, men kan jo hende testingen stresser meg mer enn motsatt egentlig :oops: Må bare fortsette å si at; dette skal gå!! :rolleyes:
 
Back
Topp