Ny runde slankekrig....

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hei igjen damer!
Etter en intens vår med oppkjøring til bryllup kjenner jeg at jeg trenger en good pause!! Dette gjør at jeg pr.dags dato ikke orker å starte med slankekrigen. Jeg tenker at jeg trenger sommeren fri, og ser for meg oppstart i september hvis jeg skal være krigleder. KJører i såfall påmelding fra midten av august.

Hva tenker folket om dette? Andre er naturligvis velkommen til å ta over kriglederjobben hvis det er ønskelig at det kjøres videre med engang, men hvis det skal være meg som krigleder så trenger jeg en god pause.

Hilsen den nygifte, lykkelige og litt slitne kriglederen ;)
 
Enig med deg! Sjølv om eg datt ut raskt denna krigen, satsar eg på at ein pause i sommar vil bringa motivasjonen tilbake. Er gjerne med på ein ny runde som startar rundt september [emoji1308]
 
Jeg er med fra januar [emoji14] haha [emoji23]
Sikkert lurt med en pause, vært litt labert med aktivitet!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Får henge meg på til våren igjen jeg og :)
Endelig gravid nå og formen er crap :p
Effektiv slanking å være tidlig preggis da, ned 4 kg snart :hilarious: men det varer sikkert ikke ;)
God sommer dere!
 
Får henge meg på til våren igjen jeg og :)
Endelig gravid nå og formen er crap [emoji14]
Effektiv slanking å være tidlig preggis da, ned 4 kg snart :hilarious: men det varer sikkert ikke ;)
God sommer dere!
God sommer
Og kos deg masse med den voksende magen!
 
Da avventer vi SK til høsten da altså :)
 
Denne gangen vil jeg også være med. Et par år siden sist, og det var sååå motiverende!
 
Jeg kjenner på at jeg lurer på om jeg vil være med.

Etter siste svangerskap gikk jeg ned det meste ganske greit, men så sa det stopp og svever mellom 3 og 5 kilo over målet. De er ikke så mye og jeg har lav nok bmi til at det ikke er noe problem, men litt for mye av det ligger rundt magen og de er ikke sunt. Og alt for mye av det skyldes min svakhet for sjokomelk/kakao og potetgull. Et spark bak til å bedre vaner i høst? Selv om jeg egentlig tviler på at jeg tar tak i det før etter årsoppgjøret, altså om et halvt år, minst... kakao på jobb er en god start ne en høstmoregn når jeg er der klokka sju
 
Blir det en runde i høst eller? :D
Hvem gidder i så fall å være krigleder?

Jeg har ikke noe problem med tallene, men litt med å få lagt det ut innen fristen siden 21-23 på lørdagskvelden kan det være at jeg legger unger /sovnet/legger meg.

(men jeg står opp med ungene lørdag så dersom det hadde vært aksept for "sovna fra det, men det kommer lørdag morgen" så kunne jeg)

Det er ikke så skummelt som mange tror så der er helt gjennomførbart å være krigleder dersom man har litt tid fredagskvelden.
 
Hvem gidder i så fall å være krigleder?

Jeg har ikke noe problem med tallene, men litt med å få lagt det ut innen fristen siden 21-23 på lørdagskvelden kan det være at jeg legger unger /sovnet/legger meg.

(men jeg står opp med ungene lørdag så dersom det hadde vært aksept for "sovna fra det, men det kommer lørdag morgen" så kunne jeg)

Det er ikke så skummelt som mange tror så der er helt gjennomførbart å være krigleder dersom man har litt tid fredagskvelden.
Det går vel fint om det av og til kommer lørdag morgen? Jeg stemmer for:D du virker jo å være flink til å organisere:D
 
Jeg blir gjerne med denne runden! :) Og stemmer på Sara som krigleder. ;)Du er flink med tall. Gjør ikke noe om resultatet kommer lørdag.
 
Back
Topp