Varme og Gravid.. Pff. Hvor ille kan det være??

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
ILLE! helt forgjævlig! For første gang i mitt liv vil jeg ha vinter! Ja! Masse sne og kaaaaldt! Klarer ikke være ute, inne er det ikke bedre, leter opp ting som er kaldt som jeg kan sette en arm, fot, rygg, osv på.. vurderer sterkt en iskald dusj og danse snø dansen :p

Er det bare meg som ikke klarer den varmen?? Aldri vært gravid på sommeren før, har bare hørt "rykter" om at det er grusomt, har liksom bare tenkt. Kan da ikke være så ille? :shifty:
 
Jeg har det helt likt! Så keg er sjeleglad for at vi ikke har hatt en ekstrem varm sommer med masse tropenetter! Orker knapt å være ute, i hvert fall ikke i sola. Vi har flyttbar ac som står på rommet til guttungen, så jeg setter den på 18grader (kaldeste) og setter meg der inne :p Jeg fortalte det til mamma og hun lo, for hun kjente seg igjen, hun drev med full gjennomtrekk midt på vinteren.

Sist hadde jeg første trimester om sommeren og det var ikke like ille! Så selv om sko og brodder var litt styrete sist på vinteren så foretrekker jeg det. Håper årets september blir kjøligere enn i fjor!
 
Jeg oppsøker skygge og jubler over regnværsdager ! Sol og varmegrader er mildt sagt jævlig nå! Liker sol vanligvis , men ikke den voldsomme heten!
Har vert veldig klamt og varmt om dagene nå!! Helt grusomt [emoji33]
 
Nå har ikke vi vært så veldig bortskjemt med sommervarme i år. Men vi har hatt ei uke med fint vær nå, og jaggu der har vært tungt. Og så mye is jeg har spist [emoji85] blir skikkelig trøtt og sliten av denne varmen..
 
Bare jeg som elsker sol like mye som før.. Ja takk til mere lokal sol over/rundt meg!
 
Siden dette er første gangen min har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag. Jeg tror det var den første ordentlig varme dagen at føttene ble tømmerstokker, og slik har de holdt seg nå i 4 uker.. Ellers er jeg litt glad for at det ikke er vinter - tenker da på de ømfintlige brystvortene mine og hvirdan de skulle taklet kulden. Og det å pakke inn gravidmagen i masse vinterklær???
 
Ubehagelig med varme som gravid. Sånn 20 gr er passe synes jeg. Heldigvis har det vært en dårlig sommer så langt.
 
Eg er glad det ikke den store varmen og meldt regn. Har alltid hatt problemer med varmen pga astma, som heldigvis bedres i svangerskapet. Har tømmervegger på stua som holder tempen nede, er herligt å kunne gå inn i ei kjølig stue når skyggen blir for varme [emoji4]
 
Her har vi "heldigvis" ikke hatt så bra sommer i år. Men merker de dagene det er varmt at jeg holder på å daue. Og på jobb, for der er det alltid varmt.
 
Jeg bar høygravid sommeren 2014, så nå tåler jeg alt tror jeg :p
 
Syns ikke det er så ille faktisk :) og vi har soverom med skråtak hvor kveldssola står å varmer opp taksteinene... men det har ikke vært så varmt her på kveldene egentlig. De dagene det har vært fint har jeg hatt vinduene og dørene oppe sånn at det har blitt gjennomtrekk. Vi har vel hatt et par netter til nå hvor det har vært skikkelig klamt og ubehagelig bare. Ellers så er det jo kjempedeilig å gå rundt i kjole og birkenstocks hele dagen, man føler seg jo litt fin samtidig som det er superbehagelig :happy:
 
Sommeren her har vært dårlig, så har bare vært ille noen dager. Men er ikke kjekt når det er skikkelig varmt....
 
ILLE! helt forgjævlig! For første gang i mitt liv vil jeg ha vinter! Ja! Masse sne og kaaaaldt! Klarer ikke være ute, inne er det ikke bedre, leter opp ting som er kaldt som jeg kan sette en arm, fot, rygg, osv på.. vurderer sterkt en iskald dusj og danse snø dansen :p

Er det bare meg som ikke klarer den varmen?? Aldri vært gravid på sommeren før, har bare hørt "rykter" om at det er grusomt, har liksom bare tenkt. Kan da ikke være så ille? :shifty:
Jeg har det sånn til vanlig pga eksemen min.... men nå... fy faen... jeg tror jeg dauer..... det er ekstremt varmt, klamt, jeg klør over alt og vurderer snart å legge meg naken på verandaen når det regner igjen :p
 
Back
Topp