Dere som er opptatt av neglelakk!

Mine er ganske nøytrale nå, men elsker denne fargen [emoji7]
79bb8ca14e857bc764a5d5536499be64.jpg
 
Men jeg har bekreftet noe av det som gjør at jeg liker de gjennomsiktige.

Mellomste fikk være med og bestemme og jeg har rosa
Men da synes mye bedre hvor skjevt på fingeren den ene neglen er.

Sånn for gøy viser jeg også et bilde med blitz. Samme lakk. Bare helt annen farge på det bildet. Sååå rosa er jeg ikke ;-)
0886873b7d4be5d5a4bf68860cca45d0.jpg
d44cd85d92511762fdcbab97cd9d60fc.jpg
 
Men litt tykk lakk ble litt tykke lag. Litt lite tid mellom og altfor lite tid etterpå (og ingen overlakk. Men ikke planer om at de skal vare så lenge likevel)

Leggetid for lillemor.

Gjett om det endte i struktur da. Liksom mønster av tøy i neglene, ikke helt etter planen ;-)

Varer nok ikke mange dagene disse her. Spørs om det ikke blir en av "mine" etterpå. Vi får se.
 
Jeg elsker jo lilla. Så hadde valgt den. Men hva ble det til?
 
Jeg har prøvd akrylnegler for første gang hos negletekniker [emoji4]
Knakk et par negler på jobb, og sprekk i 2, så jeg ønsket litt hjelp med det... Og så ønsket jeg litt egenpleie og tips om fasong og lengde på negler.

Så sånn ble de [emoji16]

Langefinger på høyre hånd og ringfinger på venstre hånd er bygget ut/forlenget med akryl, resten er min egen lengde på neglene, bare forsterket med akryl på toppen.

e45cbbc7934185ddf23b5deaf1fc0900.jpg
6d5fb253ee63e924247b79bb9fae74f6.jpg
 
Jeg kjøpte noen sånne som har ulik farge varm og kald. De får mellomste.

For det første ble det klart at jeg liker gjennomsiktig farge. Med skimmer. Ikke dekkende med glitter. (mellomste derimot....;-))

Dessuten. Annen farge kaldt. Ja. Sikkert fint på sånne lange negler, kanskje ekstra på akryl? Mine er nemlig 1) ikke lange nok og 2) ikke kalde nok til at det blir annen farge på tuppen uten at jeg holder den i kjøleskapet litt.

Men den skifter farge når jeg vasker fingrene i kaldt vann. Så den virker. Bare ikke noe for meg.

Jeg har derimot vært meget fornøyd denne uka jeg har gått omkring med et lag blank underlakk og et lag blank overlakk med lys rosa skimmer...

Skal bruke den nesten blanke med litt perlemor-farge neste gang

Det dette som er "meg" nå

Jeg legger julerødt til jul, mulig blå og sølv til nyttår, trolig mer bruk av lilla i advent. Men gjennomsiktig farge er meg.
 
Jeg kjøpte noen sånne som har ulik farge varm og kald. De får mellomste.

For det første ble det klart at jeg liker gjennomsiktig farge. Med skimmer. Ikke dekkende med glitter. (mellomste derimot....;-))

Dessuten. Annen farge kaldt. Ja. Sikkert fint på sånne lange negler, kanskje ekstra på akryl? Mine er nemlig 1) ikke lange nok og 2) ikke kalde nok til at det blir annen farge på tuppen uten at jeg holder den i kjøleskapet litt.

Men den skifter farge når jeg vasker fingrene i kaldt vann. Så den virker. Bare ikke noe for meg.

Jeg har derimot vært meget fornøyd denne uka jeg har gått omkring med et lag blank underlakk og et lag blank overlakk med lys rosa skimmer...

Skal bruke den nesten blanke med litt perlemor-farge neste gang

Det dette som er "meg" nå

Jeg legger julerødt til jul, mulig blå og sølv til nyttår, trolig mer bruk av lilla i advent. Men gjennomsiktig farge er meg.
Da er det det som er deg [emoji16]
Jeg har aldri brukt sånne lyserosa farger før, og det er 2 forskjellige jeg har. Den du ser det er skimmer i, og den andre rosa, som ser rosa ut men som det er bittelitt skimmer i. Og en mint lillefinger [emoji6]

Jeg ble litt overrasket over at fingrene mine kledde rosa, det hadde jeg ikke trodd [emoji13]

Vet ikke om du ser det.

Er det sånne typer du liker bedre, som den med mest skimmer? Den er mer blank.
1cb9be730ac64fd39a1f75b832eeb0c9.jpg
 
Er nok mer den typen ja


Generelt de som bare er halvdekkende eller sånn max. Og litt skimmer er fint.

Jeg liker jo den lilla som jeg viste bilde av for en tid siden
Har en tilsvarende rosa

Og noen med mindre farge som jeg innser er helt ok likevel. Før meg

For min datter på seks, ikke i det hele tatt. Men det er også greit
 
Jeg har prøvd akrylnegler for første gang hos negletekniker [emoji4]
Knakk et par negler på jobb, og sprekk i 2, så jeg ønsket litt hjelp med det... Og så ønsket jeg litt egenpleie og tips om fasong og lengde på negler.

Så sånn ble de [emoji16]

Langefinger på høyre hånd og ringfinger på venstre hånd er bygget ut/forlenget med akryl, resten er min egen lengde på neglene, bare forsterket med akryl på toppen.

e45cbbc7934185ddf23b5deaf1fc0900.jpg
6d5fb253ee63e924247b79bb9fae74f6.jpg

Utrolig lekre![emoji7]
 
Nå har jeg testet å legge lakk utenpå akrylnegler.

Ble litt bekymret da jeg vasket over med neglelakkfjerner, for det ble en sånn litt klissete overflate.

Men lakken fester godt og tørker fort. Overraskende fort.

Her er der jeg har lagt nå. Mangler topplakk bare, det skal få tørke litt til.
17cf6a1e585838fd932b11e78dd5b185.jpg
 
Nå har jeg testet å legge lakk utenpå akrylnegler.

Ble litt bekymret da jeg vasket over med neglelakkfjerner, for det ble en sånn litt klissete overflate.

Men lakken fester godt og tørker fort. Overraskende fort.

Her er der jeg har lagt nå. Mangler topplakk bare, det skal få tørke litt til.
17cf6a1e585838fd932b11e78dd5b185.jpg

Så fine de ble[emoji1]
 
Må ha alle farger jeg! Bruker ikke neglelakk så ofte, men skal jeg først ha på meg så må jeg ha hele regnbuen å velge mellom :p
 
Back
Topp