Veien mot en familie på 3

Følger deg her inne og jeg da [emoji173][emoji173]
Så koselig kjære du[emoji175][emoji175] Hvordan står det til med deg fine? Nå et august og termin rett rundt hjørnet hos deg[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Så koselig kjære du[emoji175][emoji175] Hvordan står det til med deg fine? Nå et august og termin rett rundt hjørnet hos deg[emoji7][emoji7][emoji7]
Bra her vettu :) begynner å kjenne på at jeg blir fort sliten, en som tar plass, energi og lungekapasitet [emoji14]

Ikke lenge igjen nå nei, straks en mnd [emoji173] straks permisjon og, det blir nok bra for meg. Du begynner å komme godt på vei du og!! Fått time til OUL?
 
Bra her vettu :) begynner å kjenne på at jeg blir fort sliten, en som tar plass, energi og lungekapasitet [emoji14]

Ikke lenge igjen nå nei, straks en mnd [emoji173] straks permisjon og, det blir nok bra for meg. Du begynner å komme godt på vei du og!! Fått time til OUL?
Venter fortsatt på time til oul[emoji4] Starter på uke 16 i morgen så det går unna her også[emoji1]

Bare sjarmøretappen igjen hos deg nå, og snart får du holde lille i armene dine[emoji177]
 
Hæ! Har du ikke fått time til OUL enda!? o_O Det har jo til og med jeg fått!!
 
Hæ! Har du ikke fått time til OUL enda!? o_O Det har jo til og med jeg fått!!
Nope, skal ringe på fredag hvis ikke timen kommer i posten til da[emoji87]
 
Nope, skal ringe på fredag hvis ikke timen kommer i posten til da[emoji87]
[emoji50] krysser fingrene for at innkallingen kommer! Det var veldig rart at du ikke har fått time enda ja. Jeg var veldig heldig da, med en gynekolog som ordnet alt for meg når jeg var på tul 7+1 [emoji85]
 
Venter fortsatt på time til oul[emoji4] Starter på uke 16 i morgen så det går unna her også[emoji1]

Bare sjarmøretappen igjen hos deg nå, og snart får du holde lille i armene dine[emoji177]
Oi uke 16 allerede ja,nå går det unna :D

Rart du ikke har fått time enda, håper du får det snart! :)
 
[emoji50] krysser fingrene for at innkallingen kommer! Det var veldig rart at du ikke har fått time enda ja. Jeg var veldig heldig da, med en gynekolog som ordnet alt for meg når jeg var på tul 7+1 [emoji85]

Lurt! For noen sumlebukker :bored:

Oi uke 16 allerede ja,nå går det unna :D

Rart du ikke har fått time enda, håper du får det snart! :)
Tror legen rota med henvisningen eller noe[emoji87][emoji87]Men der hvor jeg var på ul sist uke så jobber jordmoren som tok ul på St Olavs til vanlig så hun skulle fikse time så regner med den kommer i posten snart[emoji4][emoji1]
 
Ny uke[emoji175][emoji175]
e3f7aab02786f502c83d4248e49c98e9.jpg
 
Gratulerer med ny uke :) Det føles alltid like godt :happy:
 
Gratulerer med ny uke! [emoji1][emoji7][emoji7]

Woop Woop, gratulerer så mye!!
Alltid digg med ny uke! :D:dance011

Gratulerer med ny uke :) Det føles alltid like godt :happy:

Gratulerer med ny uke :D :D :D

Grattis med ny uke [emoji2][emoji322]
Tusen takk[emoji175][emoji175][emoji175] Alltid like godt å starte på en ny uke[emoji7][emoji7]
 
15+0, hører nå hjerteslag hver kveld med doppleren[emoji7] Veldig betryggende siden jeg fortsatt har litt blødninger.. Og i forrige uke begynte magen å poppe skikkelig ut[emoji175] Er kort i ryggen så da vil magen komme godt ut etterhvert sa jordmor[emoji23]
f7e82974d7f0ddde68cdb6c909c45f9c.jpg
 
15+0, hører nå hjerteslag hver kveld med doppleren[emoji7] Veldig betryggende siden jeg fortsatt har litt blødninger.. Og i forrige uke begynte magen å poppe skikkelig ut[emoji175] Er kort i ryggen så da vil magen komme godt ut etterhvert sa jordmor[emoji23]
f7e82974d7f0ddde68cdb6c909c45f9c.jpg

Sååå fin babymage ❤️❤️
 
Back
Topp