Hjertebank/høy puls?

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Noen flere som har opplevd det?

Føles som om jeg har drukket 10 kopper kaffe. Utrolig ubehagelig.
Har ikke stressa i det heletatt. Bare ligget på sofaen de siste timene pga lette kvalmebølger.
 
Man har høyere hvilepuls som gravid. Når jeg gikk gravid sist hadde jeg veldig mye hjertebank og høy puls.. var veldig slitsomt
 
Jeg hadde det. Og var ganske svimmel, klarte ikke stå oppreist mer en 2 min uten og dette i bakken! Hadde veeeldig lite jern i kroppen !:/
 
Man har høyere hvilepuls som gravid. Når jeg gikk gravid sist hadde jeg veldig mye hjertebank og høy puls.. var veldig slitsomt
Kom helt plutselig og vil liksom ikke gi seg. Tenker jeg bare legger meg og håper kroppen roer seg :)
Jeg hadde det. Og var ganske svimmel, klarte ikke stå oppreist mer en 2 min uten og dette i bakken! Hadde veeeldig lite jern i kroppen !:/
Svimmel er jeg også, men det har jeg vært i to uker. Men blodprosenten er bra hos meg da :)
 
Jeg bruker fitbit døgnet rundt og hvilepulsen min har økt med 14 slag de siste ukene... i tillegg til at pulsen hopper opp uten grunn ganske ofte! Men har forstått at det er helt vanlig :)
 
Kom helt plutselig og vil liksom ikke gi seg. Tenker jeg bare legger meg og håper kroppen roer seg :)

Svimmel er jeg også, men det har jeg vært i to uker. Men blodprosenten er bra hos meg da :)

Viktig å sjekke jerninnholdet i blodet og ikke se seg blind på blodprosent. Slet med svimmelhet og hodepine sist svangerskap. Jordmor sa at blodprosenten var så Fin. Noe i meg sa at dette ikke var riktig. Viste seg at jeg var kjempe lav på jerninnhold i blodet..
 
Mye høyere puls ved trening enn vanlig..
 
Sniker fra desember.

Jeg vet ikke om pulsen min er høyere men det føles litt sånn for jeg legger veldig merke til den når jeg ligger stille. Den er i hvert fall mye kraftigere, spesielt i magen.
 
Jeg og har hatt mye spontant hjertebank. Går nok bra ;)
 
Samme her, føler meg så dårlig trent plutselig [emoji85]

Jaa [emoji15] må ha pauser der jeg aldri har hatt pauser.. blir fort kvalm på trening av den høye pulsen [emoji849][emoji18]
 
Back
Topp