Dette skal med i sykehusbagen

Ferdigpakka alt, jeg da [emoji106] forberedt på å føde snart nå, jeg [emoji23]
 
Den der var praktisk nå ja [emoji85] jeg er ferdig pakka troor jeg. Bor så langt unna sykehuset at jeg vil ha med f.eks. vogna i tillegg til bilstolen. Sånn at vi kan trille hvis vi blir ei stund på sykehuset og været slår om til sommer [emoji108]
 
Skal pakke den neste uke tenkte jeg.. greit å ha den klar! Blir vel liggende i bilen store deler av sommeren når vi skal på hytta ol.
 
Haha tenker de samme men kommer aldri så langt. Blir aldri enig med med selv om hva som skal ned i den.
Vel, jeg ble ferdig med stelleveska i går. Det er da noe. Mine ting er for det meste i bruk, så det blir nok pakket i siste liten uansett.
 
Vel, jeg ble ferdig med stelleveska i går. Det er da noe. Mine ting er for det meste i bruk, så det blir nok pakket i siste liten uansett.
Pakker man en stelleveske til baby i tillegg til fødebag til seg selv? Har ikke sykehuset alt til baby da, bortsett fra klær å dra hjem i?
 
Pakker man en stelleveske til baby i tillegg til fødebag til seg selv? Har ikke sykehuset alt til baby da, bortsett fra klær å dra hjem i?
Jeg vet ikke om det er vanlig, men jeg har pakket stelleveska med f.eks. en liten pakke bleier osv så det er klart til hjemreisen. Og så vet jeg jo ikke været når vi skal hjem så har litt forskjellig klær til henne. Stas å bruke noe av det vi har fått/kjøpt hvis vi blir lenge på sykehuset også, det vet man vel aldri..? Aner ikke om jeg får bruk for det men vi bor såpass langt unna at det er ikke bare å stikke hjem å hente ting..
 
Pakker man en stelleveske til baby i tillegg til fødebag til seg selv? Har ikke sykehuset alt til baby da, bortsett fra klær å dra hjem i?
Vet ikke om vi drar rett hjem etterpå. Mulig vi drar til familie på middag, på butikk eller noe annet. Greit å ha med det nødvendige.
 
Pakker man en stelleveske til baby i tillegg til fødebag til seg selv? Har ikke sykehuset alt til baby da, bortsett fra klær å dra hjem i?
Jeg pakker en til babyen. Der ligger alt av stelle ting og klær som babyen skal ha med seg:)

Så har jeg min egen koffert med alt og ingenting i :) ikke hvet jeg om jeg drar hjem samme dag eller om jeg kanskje drar hjem dagen etterpå :)
 
Back
Topp