Hva har du i smoothien?

Kirsebær og kokosmelk er favoritten for tiden [emoji5]
Ellers syns jeg smoothie med bringebær er godt, fryser den i ispinneformer så kan jeg kose meg med en sunnere is i sola [emoji23]
 
Kirsebær og kokosmelk er favoritten for tiden [emoji5]
Ellers syns jeg smoothie med bringebær er godt, fryser den i ispinneformer så kan jeg kose meg med en sunnere is i sola [emoji23]

Så lurt! Jeg lager ofte is av vann, men smoothie er jo litt mer mat og veldig sunt :D
 
En halv avokado, nesten en banan (kommer an på størrelsen), litt mango og ananas, spinat og eplejuice er favoritten [emoji1360] gjerne med litt raw cacaonibs for crunch [emoji5]
 
Min favoritt: blåbær Biola, cottage cheese, banan, blåbær, bringebær og bjørnebær :)
 
Jeg er sånn som finner noe jeg liker og holder meg til det:p

Frosne jordbær, bringebær og blåbær pluss vann, blend. All slags juice er også godt men jeg synes det blir mer enn nok smak med vann:)

avskyr banan i smoothie. Men fikk det nettopp og det var veldig godt:p

Det anbefales forresten å varmebehandle frosne bær fra butikken:) jeg gjør det ikke:eek:
 
Jeg er sånn som finner noe jeg liker og holder meg til det:p

Frosne jordbær, bringebær og blåbær pluss vann, blend. All slags juice er også godt men jeg synes det blir mer enn nok smak med vann:)

avskyr banan i smoothie. Men fikk det nettopp og det var veldig godt:p

Det anbefales forresten å varmebehandle frosne bær fra butikken:) jeg gjør det ikke:eek:
Smak nok er det med bærene ja. Men det du beskriver må jo kunne betegnes som glass kald drikke. Det er jo ikke noe næring i det, ikke noe å bli mett av
Det er jo derfor vi har i banan, egg, joghurt, cottage cheese, og alt dette andre...
 
Jeg er sånn som finner noe jeg liker og holder meg til det:p

Frosne jordbær, bringebær og blåbær pluss vann, blend. All slags juice er også godt men jeg synes det blir mer enn nok smak med vann:)

avskyr banan i smoothie. Men fikk det nettopp og det var veldig godt:p

Det anbefales forresten å varmebehandle frosne bær fra butikken:) jeg gjør det ikke:eek:

Jeg har aldri varmebehandlet sånt heller, hvorfor skal en det? :)
 
Jeg har aldri varmebehandlet sånt heller, hvorfor skal en det? :)
For å uskadeliggjøre eventuelle smittestoffer, gjaldt importerte bær:) men ser ikke ut som det ligger ute beskjed på mattilsynet sine sider nå. Den lokale coopen hadde hengt opp en lapp ved frysedisken her om dagen:p
 
Smak nok er det med bærene ja. Men det du beskriver må jo kunne betegnes som glass kald drikke. Det er jo ikke noe næring i det, ikke noe å bli mett av
Det er jo derfor vi har i banan, egg, joghurt, cottage cheese, og alt dette andre...
Åja, jeg synes det er smoothie:p tykk drikke av blendet frukt/bær.
Jeg bruker det vel mer som et mellommåltid, noe å sippe til i stedet for å spise sjokolade. Synes det metter også.

Hvis det skal erstatte feks frokost er det nok lurt med litt mer næring og protein ja:)

Hva med nøtter, for de som liker det?
 
Bruker alltid banan, vaniljekesam og enten appelsin eller eplejuice. Så varierer jeg hvilke bær vi har oppi, enten ferdige smoothie-pakker, eller en blanding mellom blåbær, bringebær, jordbær, skogsbær. Tar det vi har i frysen :)
 
Banan, andre frukter og bær, youghurt, havregryn eller müsli, juice eller melk! Mann tager d mann haver og lager no godt! [emoji16]
 
Her har vi begynt å drikke litt smoothie i det siste. Favoritten min er den frosne mixen med blant annet mango og papaya i. Ellers hiver vi oppi naturell yoghurt, juice og chiafrø (den siste der er det kona som insisterer på. Jeg har fortsatt ikke forstått hva det er godt for, men smaker nada så det er greit)
 
Her har vi begynt å drikke litt smoothie i det siste. Favoritten min er den frosne mixen med blant annet mango og papaya i. Ellers hiver vi oppi naturell yoghurt, juice og chiafrø (den siste der er det kona som insisterer på. Jeg har fortsatt ikke forstått hva det er godt for, men smaker nada så det er greit)

Hahaha, tror de blant annet har mye omega3 i seg :) høres uansett veldig godt ut!
 
Back
Topp