Blue_ prøver på nytt <3

Tusen takk!
Veldig godt å være ferdig med én. Bare fire igjen[emoji4]

Ja, kjente det i bekkenet sist også. Men det ble aldri verre utover. Nå er det allerede vondere enn det var på slutten sist. Snakket med mamma og hun hadde hatt det akkurat likt. Hun sa også at det ble verre for hvert svangerskap. Men at hun heldigvis ble kvitt det rett etter fødsel. Så da håper jeg også det...

Huff, må passe på deg selv og lille du også[emoji173]️
Du må ha masse lykke til på møte! Si det som det er og ikke legg noe mellom!

Åh, så herlig[emoji173]️ Pass på dere begge, det er det viktigste

Ta en eksamen om gangen, plutselig så skal du se at du er ferdig med alle fem! Masse lykke til med de fire som gjenstår ❤️

Så håper jeg bekkene holder seg tålig den siste tiden, og at du slipper å plages med det etter fødselen!

Ja, gleder meg til legetimen nå kjenner jeg. Må begynne å sette på bremsen! Møte gikk veldig fint, og holdt oss til det som var viktig å få unna, hvem som skal ta over for meg i perm.

Takk for det ❤️
 
ENDELIG kom jeg meg inn etter flere dager med "finner ikke bruker" [emoji35]

22+2

05.mai var det min tur til OUL! Åh, som jeg gledet meg[emoji322]
Etter siste TUL i uke 13 var jeg 21+0 og mens 21+4.

Alt var bra med lille Magnus inni magen. Og han var fortsatt en Magnus[emoji170]

e6bc60dd40c1647aa2b8dd79e1c90f08.jpg


Morkaken ligger fortsatt på fremre vegg, men det stopper ikke denne luringen fra å bemerke seg[emoji4] Han sitter ganske langt nede på høyre side. Sparker meg i blæra og nesten under trusekanten[emoji87]
Sambo fikk kjenne sparkene utenpå uken før OUL. JM sa at det var godt gjort... Så han blir nok en artig krabat.

Forøvrig ble jeg flyttet fra 18.sept (forrige TUL) til 13.sept[emoji4]

Etter OUL dro jeg og sambo på shopping, de første klærne ble kjøpt inn[emoji170] I dag har jeg også bestilt noe fra nøstebarn, fått ergobaby fra mamma og snakket med mormor om hun vil lage en ekstra vognpose.

Det har helt klart blitt mer virkelig i det siste... Med alle bevegelsene, babyklær og utstyr.

I går sammenlignet jeg magen nå og med storesøster. Den er muligens litt spissere denne gangen, men ganske lik.

c74de8c67e88a85a3709836f8bbe94cd.jpg


På fredag skal jeg på utviklingssamtale på jobb og rett til legen etterpå. Regner med det blir en ny SM ettersom vi skal snakke om tilrettelegging på utviklingssamtalen. Men de får nok ikke får gjort så mye før jeg har neste vakt, lørdag og søndag.

Håper dere har det bra[emoji173]️
 
Takk, godeste[emoji173]️

Alt bra med deg, snart TUL?

Det går veldig opp og ned, noen dager er veldig vonde og det er veldig rart å føle en så stor lykke og en så stor sorg samtidig. Vi er veldig glade for babyen, da ❤️

Vi var på TUL for 2 uker siden, 7+5, og skal igjen om drøye 3 uker 13+0 :) Alt stod heldigvis bra til forrige gang så jeg slapper mye mer av nå enn før det men jeg er veldig spent på neste! Jeg gleder meg til å få litt mage og kjenne spark så det blir litt mer virkelig :) Også håper jeg veldig på å få vite kjønn på neste TUL, det er litt vanskelig å skulle knytte seg til "den", kjenner jeg.

ENDELIG kom jeg meg inn etter flere dager med "finner ikke bruker" [emoji35]

22+2

05.mai var det min tur til OUL! Åh, som jeg gledet meg[emoji322]
Etter siste TUL i uke 13 var jeg 21+0 og mens 21+4.

Alt var bra med lille Magnus inni magen. Og han var fortsatt en Magnus[emoji170]

e6bc60dd40c1647aa2b8dd79e1c90f08.jpg


Morkaken ligger fortsatt på fremre vegg, men det stopper ikke denne luringen fra å bemerke seg[emoji4] Han sitter ganske langt nede på høyre side. Sparker meg i blæra og nesten under trusekanten[emoji87]
Sambo fikk kjenne sparkene utenpå uken før OUL. JM sa at det var godt gjort... Så han blir nok en artig krabat.

Forøvrig ble jeg flyttet fra 18.sept (forrige TUL) til 13.sept[emoji4]

Etter OUL dro jeg og sambo på shopping, de første klærne ble kjøpt inn[emoji170] I dag har jeg også bestilt noe fra nøstebarn, fått ergobaby fra mamma og snakket med mormor om hun vil lage en ekstra vognpose.

Det har helt klart blitt mer virkelig i det siste... Med alle bevegelsene, babyklær og utstyr.

I går sammenlignet jeg magen nå og med storesøster. Den er muligens litt spissere denne gangen, men ganske lik.

c74de8c67e88a85a3709836f8bbe94cd.jpg


På fredag skal jeg på utviklingssamtale på jobb og rett til legen etterpå. Regner med det blir en ny SM ettersom vi skal snakke om tilrettelegging på utviklingssamtalen. Men de får nok ikke får gjort så mye før jeg har neste vakt, lørdag og søndag.

Håper dere har det bra[emoji173]️

Så herlig at alt stod bra til på OUL ❤️

Og så stas og ha begynt med litt innkjøp! :) Klarer du å slappe av og nyte nå? :)
 
Det går veldig opp og ned, noen dager er veldig vonde og det er veldig rart å føle en så stor lykke og en så stor sorg samtidig. Vi er veldig glade for babyen, da [emoji173]️

Vi var på TUL for 2 uker siden, 7+5, og skal igjen om drøye 3 uker 13+0 :) Alt stod heldigvis bra til forrige gang så jeg slapper mye mer av nå enn før det men jeg er veldig spent på neste! Jeg gleder meg til å få litt mage og kjenne spark så det blir litt mer virkelig :) Også håper jeg veldig på å få vite kjønn på neste TUL, det er litt vanskelig å skulle knytte seg til "den", kjenner jeg.

Så herlig at alt stod bra til på OUL [emoji173]️

Og så stas og ha begynt med litt innkjøp! :) Klarer du å slappe av og nyte nå? :)

Dét skjønner jeg godt. Må være utrolig vanskelig og skulle glede seg for noe og samtidig være trist for noe annet... [emoji173]️

Så bra at du slapper mer av. Det går jo som regel bra. Men man legger ofte mer merke til de vonde opplevelsene enn alle de flere gangene det går bra.

Det er virkelig fantastisk[emoji173]️ bare å glede seg[emoji7]
Skal du til Martin på neste TUL også? Da får du nok vite kjønn[emoji4] Det gjorde vi.
Det blir som regel mer virkelig da, når man kan si han/hun og ikke den[emoji4]

Ja, nå slapper jeg av og bare gleder meg til fødsel[emoji4][emoji4][emoji173]️
 
Dét skjønner jeg godt. Må være utrolig vanskelig og skulle glede seg for noe og samtidig være trist for noe annet... [emoji173]️

Så bra at du slapper mer av. Det går jo som regel bra. Men man legger ofte mer merke til de vonde opplevelsene enn alle de flere gangene det går bra.

Det er virkelig fantastisk[emoji173]️ bare å glede seg[emoji7]
Skal du til Martin på neste TUL også? Da får du nok vite kjønn[emoji4] Det gjorde vi.
Det blir som regel mer virkelig da, når man kan si han/hun og ikke den[emoji4]

Ja, nå slapper jeg av og bare gleder meg til fødsel[emoji4][emoji4][emoji173]️

Ja, skal tilbake til Martin 13+0 :) Håper på å vite kjønn, som du sier så blir det litt mer virkelig når man vet hva det er og det er kanskje litt lettere å knytte seg :)

Kan jeg spørre ca. hvor du bor siden du også har vært på Jessheim? :) Send evt. PM :)

Så deilig! :) Det fortjener du nå :)
 
23+2

Etter en samtale med jobb og lege før helgen, fikk jeg tilrettelegging!
Derfor hadde jeg opplæring på ny bruker i helgen og var egentlig litt ekstra sliten på søndag.

Litt etter lunsj begynte jeg å føle meg kvalm. Gav seg litt før det brøt ut rett før jeg skulle kjøre hjem. Holdt på å kaste opp i bilen på vei hjem... Hele søndag ettermiddag og kveld ble brukt med hodet hengende over doskåla...

Alt jeg prøvde å spise og drikke kom opp igjen...
og så vondt det var i magen, hver gang jeg brakk meg[emoji20] jeg fikk også feber...

Heldigvis gav det seg i løpet av natta. Gårsdagen ble brukt i senga... Slapp og sliten... Og fullstendig uttørket...

I dag er jeg i form, men sliten og helt tiltaksløs... Jeg har eksamen på torsdag... Og har nesten ikke fått lest... Føler meg stresset og "ferdig".

Tingen er at jeg mest sannsynlig kommer inn på valgt studie, selv om det ikke går bra på torsdag. Jeg hadde nemlig kommet inn med det snittet jeg har. Men ettersom studiet har blitt veldig populært ville jeg ikke ta noen sjangser. Derfor valgte jeg å ta opp 3 fag på 12 uker. (Fordelt på 3års pensum, 2års pensum og 1års pensum)

Og nå klarer jeg virkelig ikke å finne motivasjon eller krefter... [emoji30][emoji30]

Ellers;

Lille i magen sparker godt fra seg og både mann og storesøster to be, har sett og kjent utenpå. Har kjent han hver dag siden uke19 tror jeg. Sambo kjente utenpå i uke20. Litt senere nå enn forrige gang, men da lå morkaken bak, nå er den foran... Så det er egentlig ikke så værst[emoji4]

Han sitter fortsatt på blæra mi og sparker langs trusekanten og "ut"[emoji23]
Håper han ikke "gror fast" i den stillingen der, men snur seg In due time.

I dag fikk jeg faktisk på meg en pre pregnancy bukse...
91845eda5681489f7625e09773489895.jpg

Og da ble jeg selvfølgelig optimistisk med tanke på bunaden... Selv om jeg hadde innstilt meg på at det ikke ville gå... Måtte jo derfor prøve... Det gikk som det gikk og bunaden får henge i skapet[emoji23]

Håper alle får en fin 17.mai i morgen[emoji322] hipp, hipp, hurra, hurra, hurra[emoji1189][emoji1189][emoji1189]
 
23+2

Etter en samtale med jobb og lege før helgen, fikk jeg tilrettelegging!
Derfor hadde jeg opplæring på ny bruker i helgen og var egentlig litt ekstra sliten på søndag.

Litt etter lunsj begynte jeg å føle meg kvalm. Gav seg litt før det brøt ut rett før jeg skulle kjøre hjem. Holdt på å kaste opp i bilen på vei hjem... Hele søndag ettermiddag og kveld ble brukt med hodet hengende over doskåla...

Alt jeg prøvde å spise og drikke kom opp igjen...
og så vondt det var i magen, hver gang jeg brakk meg[emoji20] jeg fikk også feber...

Heldigvis gav det seg i løpet av natta. Gårsdagen ble brukt i senga... Slapp og sliten... Og fullstendig uttørket...

I dag er jeg i form, men sliten og helt tiltaksløs... Jeg har eksamen på torsdag... Og har nesten ikke fått lest... Føler meg stresset og "ferdig".

Tingen er at jeg mest sannsynlig kommer inn på valgt studie, selv om det ikke går bra på torsdag. Jeg hadde nemlig kommet inn med det snittet jeg har. Men ettersom studiet har blitt veldig populært ville jeg ikke ta noen sjangser. Derfor valgte jeg å ta opp 3 fag på 12 uker. (Fordelt på 3års pensum, 2års pensum og 1års pensum)

Og nå klarer jeg virkelig ikke å finne motivasjon eller krefter... [emoji30][emoji30]

Ellers;

Lille i magen sparker godt fra seg og både mann og storesøster to be, har sett og kjent utenpå. Har kjent han hver dag siden uke19 tror jeg. Sambo kjente utenpå i uke20. Litt senere nå enn forrige gang, men da lå morkaken bak, nå er den foran... Så det er egentlig ikke så værst[emoji4]

Han sitter fortsatt på blæra mi og sparker langs trusekanten og "ut"[emoji23]
Håper han ikke "gror fast" i den stillingen der, men snur seg In due time.

I dag fikk jeg faktisk på meg en pre pregnancy bukse...
91845eda5681489f7625e09773489895.jpg

Og da ble jeg selvfølgelig optimistisk med tanke på bunaden... Selv om jeg hadde innstilt meg på at det ikke ville gå... Måtte jo derfor prøve... Det gikk som det gikk og bunaden får henge i skapet[emoji23]

Håper alle får en fin 17.mai i morgen[emoji322] hipp, hipp, hurra, hurra, hurra[emoji1189][emoji1189][emoji1189]
Ser ikke flere innlegg fra deg, håper alt er bra!
 
Ser ikke flere innlegg fra deg, håper alt er bra!

Hei Belle83[emoji4]

Alt er bra, vet du. Takk, for at du spør[emoji173]️
Har bare vært helt ferdig de siste ukene. Ble ferdig med alle eksamener forrige torsdag og har koblet helt av denne uka.

Nå prøver jeg å få unna litt på den lange lista mi med "to do" og få slappet litt av før jeg skal jobbe i helgen.

Er alt bra med deg?
 
27+3

De siste dagene har jeg stort sett holdt meg i et mørkt rom.
Var på jobb i helgen og det ble ganske heftig! Så da jeg kom hjem på søndag var migrenen et faktum. Og jeg kastet opp til klokka var 0430 mandag.

Ved forrige time hos jordmor ringte hun fødselslegen på Ullevål og spurte om det var noe jeg kunne ta. Fikk dermed resept på paralgin forte. Men det sitter plantet i ryggmargen min at jeg ikke skal ta noe under graviditet. Kom meg gjennom første svangerskap uten å ta noe. Og da klarer jeg det nå også. Høres kanskje teit ut, men det er "bare" smerte... og det går over. Jeg har også mye mindre migreneanfall om jeg tar det med ro...

Nå skal jeg ha fri denne helgen, før jeg skal jobbe igjen neste helg. Kjenner egentlig at jeg gruer meg. Ettersom jeg skal jobbe fredagen også og det blir mye nytt. Nesten som jeg vet hva som kommer til å skje... Jeg blir slått ut av migrene en halv uke og snuppe og sambo må stå alene i hverdagen... [emoji20]

Huff, dette ble et skikkelig klagesyte-innlegg...
Men sånn er det bare av og til...

Har legetime 28+2 så får høre hva hun tenker da...
 
God klem og lykke til hos legen :)
 
Tusen takk[emoji173]️

Hvordan går det med deg?

Vel.. Tanta kom igjen. Så jeg vet ikke helt akkurat nå altså, men får bare kjempe videre. ❤️
 
Vel.. Tanta kom igjen. Så jeg vet ikke helt akkurat nå altså, men får bare kjempe videre. [emoji173]️

Nei og nei[emoji173]️ Får så vondt av deg! Nå må det bli deres tur snart[emoji173]️[emoji173]️
 
[emoji173]️små føtter setter dype spor[emoji173]️

I dag er det ett år siden jeg lå på føden med små rier... Og vi tok farvel med lille mageboer.

Føles rart at det er så lenge siden, men likevel så nært. Og nå vokser det på nytt en liten i magen. Som vi forhåpentligvis får møte i september[emoji170] Som vi alle gleder oss!
 
[emoji173]️små føtter setter dype spor[emoji173]️

I dag er det ett år siden jeg lå på føden med små rier... Og vi tok farvel med lille mageboer.

Føles rart at det er så lenge siden, men likevel så nært. Og nå vokser det på nytt en liten i magen. Som vi forhåpentligvis får møte i september[emoji170] Som vi alle gleder oss!

[emoji173]️
 
[emoji173]️små føtter setter dype spor[emoji173]️

I dag er det ett år siden jeg lå på føden med små rier... Og vi tok farvel med lille mageboer.

Føles rart at det er så lenge siden, men likevel så nært. Og nå vokser det på nytt en liten i magen. Som vi forhåpentligvis får møte i september[emoji170] Som vi alle gleder oss!

❤️❤️
 
Back
Topp