Våre ul bilder

Vi var i uke 7+0 for å bekrefte liv. Skal tilbake 7.August, er da 13+5. Har såå lyst å gå en gang før også, men sambo mener jeg er for hysterisk :p Har masse symptomer heldigvis, så får bare holde ut :D begge privat.

Det skal nok helst gå bra, men du får heller booke en time om du dør av spenning i mellomtiden ;)
 
95f6eb2c9edb572da7e7a25be989ec98.jpg

Lille i dag! Åh, så letta!
 
Måtte endre størrelsen på bildet flere ganger for å få lasta det opp. Jeg er i dag 9+1 ❤ På UL-bildet så er jeg 6+3 (22.juni). Jeg har prøvd å bli gravid siden 2009, og endelig sitter spira! ❤
 

Vedlegg

  • 20170711_160044.jpg
    20170711_160044.jpg
    947,5 KB · Visninger: 110
Måtte endre størrelsen på bildet flere ganger for å få lasta det opp. Jeg er i dag 9+1 ❤ På UL-bildet så er jeg 6+3 (22.juni). Jeg har prøvd å bli gravid siden 2009, og endelig sitter spira! ❤

Gratulerer! Unner deg å endelig bli gravid etter så lang tid altså!! :eek: <3
 
Måtte endre størrelsen på bildet flere ganger for å få lasta det opp. Jeg er i dag 9+1 [emoji173] På UL-bildet så er jeg 6+3 (22.juni). Jeg har prøvd å bli gravid siden 2009, og endelig sitter spira! [emoji173]

Åååh så herlig! Tenk du er gravid, det er jo en stor nyhet! [emoji173]️herremin! Nå skal spiren sitte hele veien til en baby [emoji7]
 
Tusen takk ❤ frykten for å miste er der konstant, men prøver å slappe av å tenke at innen ferien er over så er jeg 12 uker ❤ Jakten på en spire har vært lang, men endelig er den her ❤❤ såå stolt
 
Måtte endre størrelsen på bildet flere ganger for å få lasta det opp. Jeg er i dag 9+1 ❤ På UL-bildet så er jeg 6+3 (22.juni). Jeg har prøvd å bli gravid siden 2009, og endelig sitter spira! ❤
Så utrolig koselig ..skjønner deg godt at du er veldig redd for å miste når du har ventet så lenge ( selvom jeg tror vi ikke er alene om det ) har ventet veeldig lenge vi oxo ,mer eller mindre hele forholdet vårt( da vi ønsket oss barn bare et år etter at vi ble sammen ,16 år siden )
Så her ligger oxo nerva på høykant for den lille ❤

Masse lykke til :Heartbigred
 
Endelig kan jeg også melde meg inn i ett slikt forum! Vi har slitt litt og måtte ha hjelp, nå sitter spiren og vi er i dag 9+4. Vi har time til ultralyd 31 juli, vi både gruer og gleder oss, dette er stort! ❤️
 
Endelig kan jeg også melde meg inn i ett slikt forum! Vi har slitt litt og måtte ha hjelp, nå sitter spiren og vi er i dag 9+4. Vi har time til ultralyd 31 juli, vi både gruer og gleder oss, dette er stort! [emoji173]️

Så gøy[emoji4] Gratulerer så mye!:) Jeg er 9+1, like etter deg :)
 
En sprellende og herlig liten sak ❤️ 12+4
IMG_1769.JPG
 
Back
Topp