Eskimonikas håp

Masse lykke til på ul på mandag!! [emoji173] var veldig godt å se at du har stigning, håper den fortsetter som den skal [emoji173][emoji173]
 
Masse lykke til på ul på mandag!! [emoji173] var veldig godt å se at du har stigning, håper den fortsetter som den skal [emoji173][emoji173]
Tusen takk, fregnefanten.
Håper alt er som det skal være.
Venter i spenning og håper du snart kan komme inn i termingruppe.
 
Off! Håper de går bra denne gangen![emoji173]️[emoji15] Krysser fingrene for uskyldig blødning
Takk.
Heldigvis ingen blødning idag. Håper alt er bra på mandag. Bare å vente..
 
Det er vel ikke vanlig at hcg stiger slik hvis noe er galt? Dette går nok bra, jeg har trua [emoji1]
Jeg hadde perfekt hcg da jeg hadde BO/MA i høst. Lav hcg kan indikere at noe er galt, blant annet ex u, men har litt vanskelig for å tro at doblingstiden da hadde vært innenfor normalen. Men heldigvis ikke så veldig lenge til mandag.
 
IMG_3874.jpg
IMG_3873.PNG



5+5 nå som vi er over midnatt

Kjæresten bare gliser om dagen, ingen tvil om at han har tro på denne lille. For meg hviler det liksom på TUL til mandag. Tør ikke helt forholde meg til det før jeg vet hvordan ståa er....
Hvis alt ser ok ut da og vi får se bankende hjerte kan jeg tørre glede meg og smått begynne drømme og planlegge.
akkurat nå er hodet mest fylt av tanker. Prøver holde angsten borte og fokusere på at hcg-en er fin og at alt kan være som det skal. Det bare sitter i, følelsen av å miste,følelsen av å komme på UL og det ikke er liv.... godt ikke å ha kommet så langt de siste fire gangene sånn sett, at det bare var det ene svangerskapet vi måtte oppleve det. Det var nok ganger da, huff, var fælt første gangen at det ikke så ut sånn som det skal. Vi fikk ikke den bekreftelsen vi gikk dit for.
Håper alt ser bra ut til mandag. Nysgjerrig på hvor mye det går an å se ettersom hcg er såpass lav. Tenker kanskje den kommer opp i 1000 til da, men skal jo helst være en del mer for å kunne se hjertet utifra det jeg har lest, men vi får se.
Snart bare tre dager til!
 
Krysser fingrene for at dere får gode nyheter på mandag :Heartred er så fælt å leve i den uvissheten :( opplevde selv BO/MA i høst og tror den skrekken nok alltid vil henge fast. Hvordan går det med blødningen? Jeg har virkelig blødd mye denne gang i forhold til sist, spottet i større og mindre grad hver dag og hatt to styrtblødninger med masse friskt blod, men virket som alt var fint. Slimhinnene er så skjøre også nå og lutninus gjør det nok ikke heller noe bedre. HCGen din har jo hatt så fin stigning også så dette skal gå bra:)
 
Krysser fingrene for at dere får gode nyheter på mandag :Heartred er så fælt å leve i den uvissheten :( opplevde selv BO/MA i høst og tror den skrekken nok alltid vil henge fast. Hvordan går det med blødningen? Jeg har virkelig blødd mye denne gang i forhold til sist, spottet i større og mindre grad hver dag og hatt to styrtblødninger med masse friskt blod, men virket som alt var fint. Slimhinnene er så skjøre også nå og lutninus gjør det nok ikke heller noe bedre. HCGen din har jo hatt så fin stigning også så dette skal gå bra:)
tusen takk.

Håper alt er bra når vi kommer på UL ja, men tør ikke tro så mye. Glad jeg slipper vente lenger på UL ihvertfall.
Jeg blødde i 5 dager , hadde omkring 16-18 timers pause og så blødde jeg vel et snaut døgn igjen og så har det vært greit nok. Mistenker lettblødende slimhinne eller livmortapp denne gangen og Lutinus/progesteron kan jo også irritere ytterligere.

Håper på gode nyheter for oss begge. Har du time til TUL?
 
Håper det ordner seg for dere! Det er helt jævlig å leve i uvisshet.. Men krysser alle fingrer for at det går bra! :Heartred
 
Håper det ordner seg for dere! Det er helt jævlig å leve i uvisshet.. Men krysser alle fingrer for at det går bra! :Heartred
Tusen takk. Håper det beste.
 
tusen takk.

Håper alt er bra når vi kommer på UL ja, men tør ikke tro så mye. Glad jeg slipper vente lenger på UL ihvertfall.
Jeg blødde i 5 dager , hadde omkring 16-18 timers pause og så blødde jeg vel et snaut døgn igjen og så har det vært greit nok. Mistenker lettblødende slimhinne eller livmortapp denne gangen og Lutinus/progesteron kan jo også irritere ytterligere.

Håper på gode nyheter for oss begge. Har du time til TUL?

Ja, godt å få litt bekreftelse. Var på privat TUL i går å fikk se et lite bankende hjerte. Har time hos gynekolog på onsdag så håper at alt fremdeles ser bra ut da. Blør enda, men jordmoren jeg var hos i går kunne ikke se noen blødning fra livmoren så krysser fingrene for at det går greit.
 
Ja, godt å få litt bekreftelse. Var på privat TUL i går å fikk se et lite bankende hjerte. Har time hos gynekolog på onsdag så håper at alt fremdeles ser bra ut da. Blør enda, men jordmoren jeg var hos i går kunne ikke se noen blødning fra livmoren så krysser fingrene for at det går greit.
Så deilig. Herlig å se bankende hjerte altså!
Vurderte søndag/mandag å bestille ekstra UL denne uke, men kom til at det var for tidlig til at det hadde noe for seg. Hvor langt er du?
Det er jo bra blødningen ikke kommer fra livmoren da, men ekkelt likevel. Får håpe alt fremdeles ser bra ut neste gang.
 
Så deilig. Herlig å se bankende hjerte altså!
Vurderte søndag/mandag å bestille ekstra UL denne uke, men kom til at det var for tidlig til at det hadde noe for seg. Hvor langt er du?
Det er jo bra blødningen ikke kommer fra livmoren da, men ekkelt likevel. Får håpe alt fremdeles ser bra ut neste gang.

Ja det er vanskelig å se noe før man er 6 uker tror jeg. Jeg var 6+4 da vi var på ul. Hadde utvendig ul. Ja ekkelt med blødninger uansett, skaper så mye ekstra bekymringer. Takk, håper så inderlig det. Ikke lenge til timen din heller nå. Krysser fingrene for at det er et lite bankende hjerte inni der :Heartred
 
Ja det er vanskelig å se noe før man er 6 uker tror jeg. Jeg var 6+4 da vi var på ul. Hadde utvendig ul. Ja ekkelt med blødninger uansett, skaper så mye ekstra bekymringer. Takk, håper så inderlig det. Ikke lenge til timen din heller nå. Krysser fingrene for at det er et lite bankende hjerte inni der :Heartred
Tusen takk.
Skal ha innvendig UL da og da ser man bedre/mer/tidligere, men mine verdier har vært lave og selv om de da ligger ved nedre normalkurve vet jeg ikke om det betyr at jeg må vente lenger før vi kan se noe eller hva.
Får heldigvis svar imorgen!
 
6+0 idag

Har idag en sånn ekkel følelse av at det har gått galt igjen. Ingen direkte grunn til det, bare gruer for UL imorgen.
Worst case scenario er å se veldig lite/ingenting og at det kan være helt normalt pga hcg-nivået som er så lavt og så måtte gå i ukesvis igjen før vi må avbryte....
Sliter med å sove om dagen også og det hjelper selvfølgelig ikke. Alt blir jo tyngre om man er trøtt og sliten.
Håper inderlig vi kan se liv imorgen... Dagen idag dreier seg mest om å komme gjennom. Klarer ikke konsentrere meg om å få gjort noe, rastløs og engstelig.
Sånn sett greit med den oppussingen kjæresten holder på med som jeg ikke får lov å drive med nå uansett, så slipper han forholde seg til meg like mye når jeg bare blir innadvendt...
Jammen godt vi får noe svar imorgen....
 
Back
Topp