Auch

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
mini har ikke fått noen tenner ennå , men føler snart har jeg Ikke noe pupp. Hun drar de i alle retninger at føler byter over snart .. så Gruer meg til de kommer :p
 
Huff :( gå på mørkt rom hvor ingenting spennende er?
 
Kjempevondt når det rives i puppen med gommene, ja! Lille her har også vært fæl til dette.
 
Oh yeah, samme opplegg her [emoji51] biter gommene sammen alt han klarer og så snur han hodet til siden for å se hva som skjer rundt ham. Hvor lang skal de puppene egentlig bli [emoji23][emoji51][emoji51]
 
Det gjorde min fra dag 1. En av mange grunner til at ammingen gikk til helvete. Håper hun gir seg!
 
Oh yeah, samme opplegg her [emoji51] biter gommene sammen alt han klarer og så snur han hodet til siden for å se hva som skjer rundt ham. Hvor lang skal de puppene egentlig bli [emoji23][emoji51][emoji51]
Akkurat her og , for nysgjerrig må få med seg alt og spise samtidig haha
Lurer på om de blir lengere enn de burde her haha
 
Det gjorde min fra dag 1. En av mange grunner til at ammingen gikk til helvete. Håper hun gir seg!
Kjedelig det , vi slita med amming i starten så endelig i gang siste 2 mnd . Så håper klarer å amme litt , men om hun forsetter sånt blir veldig vondt
 
Back
Topp