Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

En dag med store kontraster!

Idag skulle jeg vært 12+0![emoji20] Første uka i ferien! Endelig kunne si det til flere, slippe å drikke alkoholfri øl i smug! De magiske 12!

Idag har jeg tatt første test på monitoren i første ordentlige syklus etter MA! Selvfølgelig altfor tidlig, men jeg måtte restarte den for den var kommet til dag 60[emoji12] blir mange tester denne runden!

fe32d50d1909528884e09ea351feb2cb.jpg


Idag våkner jeg til denne utsikten![emoji295]️[emoji295]️

330260cf6ad085e6e05cdcead23bd013.jpg


Så jeg kan jo egentlig ikke klage[emoji173]️ ferie med verdens beste mann og på besøk hos mamma og pappa i mitt barndoms sommerparadis! Livet er jo egentlig ganske godt[emoji5]
 
❤️❤️❤️
Alltid litt vemodig å tenke på hva som skulle vært :shy: Men du skal komme dit en gang, og enda lengre ❤️

Nyt sommeren ✌✨
 
Kan jeg spørre hvor ditt barndomssommerparadis er hen ?
Uansett må du fortsatt nyte sommeren.

Det er på Bjørkøya, ligger i Eidangerfjorden i Grenland[emoji5] vært her hver sommer siden jeg ble født[emoji5]
 
Takk for svar på spørsmålet mitt.
Forstår godt du kaller det for sommerparadis for det var rett og slett et nydelig sted.

Nå er det ikke helt slik som før, men fortsatt fint[emoji5] vært der?
 
Sommermodus.no[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

8ce602b6460c609aa5e00af5791c1fe5.jpg


Man må nyte hvert øyeblikk, og nå storkoser jeg meg med sommer, sol og pils! Så får prøving være prøving, så lader vi opp til høsten[emoji173]️
 
Sommermodus.no[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

8ce602b6460c609aa5e00af5791c1fe5.jpg


Man må nyte hvert øyeblikk, og nå storkoser jeg meg med sommer, sol og pils! Så får prøving være prøving, så lader vi opp til høsten[emoji173]️

Det så ikke feil ut :D
 
Sommermodus.no[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

8ce602b6460c609aa5e00af5791c1fe5.jpg


Man må nyte hvert øyeblikk, og nå storkoser jeg meg med sommer, sol og pils! Så får prøving være prøving, så lader vi opp til høsten[emoji173]️
Gud det så deilig ut!! [emoji1]
 
Hei! Trist å lese historien din:( det skal visst ikke være like lett for alle dette... hadde man bare visst at det skulle være så vanskelig?! Har jo vokst opp med å tro at det skal være så sabla lett å bli gravid.. freake ut om man glemmer en P pille og tro at man omtrent kan velge om man vil ha sommer eller vinterbarn!! (Jeg hadde ihvertfall disse tankene) Så feil kan man ta :) Uansett. Jeg håper du snart lykkes, og skal følge deg på din vei mot en liten spire :) Det ser kjempefint ut der du er på ferie og håper du klarer å nyte og slappe godt av!!
 
Hei! Trist å lese historien din:( det skal visst ikke være like lett for alle dette... hadde man bare visst at det skulle være så vanskelig?! Har jo vokst opp med å tro at det skal være så sabla lett å bli gravid.. freake ut om man glemmer en P pille og tro at man omtrent kan velge om man vil ha sommer eller vinterbarn!! (Jeg hadde ihvertfall disse tankene) Så feil kan man ta :) Uansett. Jeg håper du snart lykkes, og skal følge deg på din vei mot en liten spire :) Det ser kjempefint ut der du er på ferie og håper du klarer å nyte og slappe godt av!!

Takk for at du leser dagboken min[emoji173]️

Er jaggu ikke lett.. rart, men jeg har alltid hatt en følelse på at jeg kom til å slite med å få barn! Og det stemte jo..

Takk for det[emoji173]️ krysser fingrene for neste forsøk nå[emoji5]
 
Da har jeg snakka med St.Olavs[emoji3] oppstart med stimulering til FER neste mens, i uke 33[emoji5] så blir det innsett i uke 36[emoji3] samme medisiner og dose som sist, helt greit, for jeg responderte godt på de! Oj oj, er jo ikke mange ukene til oppstart![emoji173]️
 
Da har jeg snakka med St.Olavs[emoji3] oppstart med stimulering til FER neste mens, i uke 33[emoji5] så blir det innsett i uke 36[emoji3] samme medisiner og dose som sist, helt greit, for jeg responderte godt på de! Oj oj, er jo ikke mange ukene til oppstart![emoji173]️

Yaay :D Opptur med rask start i alle nedturene ❤️
 
Da har jeg snakka med St.Olavs[emoji3] oppstart med stimulering til FER neste mens, i uke 33[emoji5] så blir det innsett i uke 36[emoji3] samme medisiner og dose som sist, helt greit, for jeg responderte godt på de! Oj oj, er jo ikke mange ukene til oppstart![emoji173]️

Jippi, det er jo absolutt ikke lenge til uke 33!! Så utrolig flott at du fikk komme så raskt i gang igjen.
Åhhh som jeg håper det går hele veien for deg denne gangen :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Yaay :D Opptur med rask start i alle nedturene [emoji173]️

Jippi, det er jo absolutt ikke lenge til uke 33!! Så utrolig flott at du fikk komme så raskt i gang igjen.
Åhhh som jeg håper det går hele veien for deg denne gangen :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Ja, det var skikkelig godt med en opptur nå!![emoji173]️[emoji173]️ Frykta jo at det ikke ble noe nytt forsøk før langt utpå høsten!! Og jeg har ferie frem til helga i uke 33, så tida går jo ikke sakte heller[emoji1319][emoji1319][emoji3][emoji3]
 
Glad på dine vegne for at nye sjanser kommer snart! Ønsker av hele mitt hjerte å se deg i mai/juni terminforum ❤️
 
Glad på dine vegne for at nye sjanser kommer snart! Ønsker av hele mitt hjerte å se deg i mai/juni terminforum [emoji173]️

Tusen takk[emoji173]️
 
CD 14: Da går det sakte men sikkert mot eggløsning etter 8!!! dager med Lav på monitoren! Spent på om dette blir en lang syklus.. typisk det i så fall[emoji57]

4ab0b9c0c130c7b584094f9b904ec6fd.jpg
 
Back
Topp