Skravletråd

Jeg går opp og opp....

Hm - ingen god følelse og gir dårlig motivasjon.
Men tenk på at vi som nå har fått til nedgang også har hatt det slik. Må bare stå på videre.
Det som avgjirdevog snudde trenden for meg var mindre fokus på kost og vekt og mye mer fokus på bevegelse og trening. Og etterhvert kom ønsket om skjerping av kosten også når jeg så positive resultater av treningen.
 
Hm - ingen god følelse og gir dårlig motivasjon.
Men tenk på at vi som nå har fått til nedgang også har hatt det slik. Må bare stå på videre.
Det som avgjirdevog snudde trenden for meg var mindre fokus på kost og vekt og mye mer fokus på bevegelse og trening. Og etterhvert kom ønsket om skjerping av kosten også når jeg så positive resultater av treningen.
Takk for gode ord:)
 
Nedtur.
Bekken og rygg sviktet meg så jeg måtte ringe mannen og få han til å hente meg på Kiwi.
Ville ikke klare de siste 1,5 km med kun oppover bakke
 
Her er det ned 0,4 kg siden start 7.juli, godt fornøyd med det :) Ned nesten en kg og hele 10 cm rundt midjen! Fortsetter sånn. Har funnet ut at med ca 6000-7000 skritt hver dag, og rundt 2000 kcal klarer jeg nedgang uten å bli sulten. Helt perfekt i feriemodus, så kan det være jeg setter inn høygiret når hverdagen er her igjen.
 
Her er det ned 0,4 kg siden start 7.juli, godt fornøyd med det :) Ned nesten en kg og hele 10 cm rundt midjen! Fortsetter sånn. Har funnet ut at med ca 6000-7000 skritt hver dag, og rundt 2000 kcal klarer jeg nedgang uten å bli sulten. Helt perfekt i feriemodus, så kan det være jeg setter inn høygiret når hverdagen er her igjen.

Så flott :) deilig med slike resultater i ferien.
 
Vet det.
Hadde invalidiserende bekkenløsning når jeg gikk med yngste, og har ikke blitt 100% igjen.
I tillegg er jeg skadet i nedre del av ryggen så det kan finne på å forsterke hverandre.

Trening gjør ting veldig mye bedre, men må ta hensyn når det skjer
Jeg også. Kjenner det innimellom fremdeles, snart 4.5 år etterpå. Tok laaaaaang tid før jeg var smertefri, nesten to år faktisk. Høres ikke ut som en god kombinasjon med ryggen nei. Nok en grunn til å styrke kroppen der en kan, selv om ikke all trening kan hjelpe dessverre.
 
Jepp! God gang nå, og forhåpentligvis får jeg noe "gratis" under flyttesjau og travel august (travleste tida i året der jeg jobber) på jobben, håper iallefall det. Jo mer som forsvinner før neste graviditet, jo bedre er det.
 
Back
Topp