Ammeutfordringer

Jeg delammer pga lite melk. Vil nok ikke få nok pga at jeg har hatt en operasjon i brystene.
Men det fungerer veldig bra :) ingen forvirring!
Liker puppen best da :p
 
Min store kraftplugg var 11 dager over termin og derfor brukt opp alt av lageret som han hadde samlet på, så det lille han fikk av meg var for lite, så de ga han mme på sykehuset. I morgen er han en uke og han får mme i flaske etter at jeg har ammet, er ikke forvirret fra flaske til pupp så det går greit. Bruker avent sine flasker.

Hvis du har fått skorpe på brystvortene så smør med purelan og legg ammeinnlegg på. Fikk beskjed om å ikke la skorpene tørke da det vil revne hver gang babyen ammer og dermed når det ikke å bli bra..
 
Nå har jeg fått tilstoppede melkeganger :( Skikkelig feberfølelse og rødflammet klump :( Håper det går over snart!
 
Nå har jeg fått tilstoppede melkeganger :( Skikkelig feberfølelse og rødflammet klump :( Håper det går over snart!
Dette hadde jeg også! Det var så vondt.. og jeg lå og skalv under teppe og var inn og ut av sykehuset siden de ikke helt visste i starten hva som gjorde at jeg hadde feber. Så da kastet jeg inn håndkle. Gud så deilig å slippe sånn styr som dette nå, hadde jeg bare vært forberedt på alle utfordringer amming gir :( God bedring, amme masse, evt håndmelk hvis du er sår ❤️ Håper du blir bra!
 
Dette hadde jeg også! Det var så vondt.. og jeg lå og skalv under teppe og var inn og ut av sykehuset siden de ikke helt visste i starten hva som gjorde at jeg hadde feber. Så da kastet jeg inn håndkle. Gud så deilig å slippe sånn styr som dette nå, hadde jeg bare vært forberedt på alle utfordringer amming gir :( God bedring, amme masse, evt håndmelk hvis du er sår ❤️ Håper du blir bra!
Takk ❤ Jeg er heldigvis ikke sår lenger. Har funnet frem pumpen igjen.
 
Back
Topp