Hvor mye penger bruker du i mnd på klær og utstyr?

Ikke helt sikker egentlig :p også varierer det en del, blir en del når det er gode tilbud, så handler alltid inn sesongtøy på salg ;) noen måneder nesten ingenting.
 
Aner ikke, men det er jo veldig ujevnt fra måned til måned da. Flere mnd kjøper jeg ingenting, plutselig må alt av sko til sønnen byttes ut, og da flyr jo pengene. Burde egentlig lage et budsjett der holdt over hva som gikk ut til hva
 
Aner ikke, men det er jo veldig ujevnt fra måned til måned da. Flere mnd kjøper jeg ingenting, plutselig må alt av sko til sønnen byttes ut, og da flyr jo pengene. Burde egentlig lage et budsjett der holdt over hva som gikk ut til hva
Burde i grunn det her også men redd det det blir lite hyggelige tall..
 
Varierer. Fra 0 til 3000 kr. Spørs behovet
 
I måneden?
Ehh.. Jeg regner med at det sikkert i snitt blir på 200 i måneden..? På oss begge samlet..
 
Har brukt en del penger på barneting den siste tiden og kommer til å bruke mye fremover. Venter vårt første barn og må ha alt av utstyr. Har ingen å arve fra, så da går det en del penger uansett. Bruker nesten ingenting på meg selv lenger, har bare kjøpt litt mammaklær :)
 
Skremmende at folk ikke har oversikt:p

jeg har ikke det selv heller, men sier stadig til mannen at jeg bruker jo ikke penger på klær. Til meg selv er det stort sett sant, kjøper en bh og noen truser, sokker og bukser i løpet av året. Men så må jeg ha nye sko og arbeidssko og bunadsko...
Til ungene er det vel ca en dress og regndress i året, pluss vanlig tøy, superundertøy, 2-4 par sko og diverse småtterier.. så ikke rart at pengene går! Kunne gjerne kjøpt brukt men er ikke glad i å møte fremmede.
Noen som vet hvordan utvalget er på fretex?
 
Endel. Mesteparten av lønnen min går til koseshopping og sparing
 
I måneden ja
Ja, måtte bare tenke litt for meg selv, for jeg handler liksom ikke klær på et månedlig basis. [emoji14] to-tre ganger i året kanskje..
 
Svært lite. Men ingen barn foreløpig. Antar dog det ikke blir så mye i mnd etter vi får barn heller unntatt det nødvendige påfyll av klær (arver/kjøper mye brukt) og utskiftning av utstyr.
 
Back
Topp