IKM uke 25

Hvordan går det med disse damene?
TIRSDAG 20.06
ØnskermegenlitenGullfu -Pp7 b2 el ca 6.juni. ikm 20 juni.

ONSDAG 21.06
babyklar89, pp 3, b1 , el 6 juni, ikm 21 juni
Eli86 - PP1, EL ca 8/6, IKM ca 21/6
morellen - PP 3 - B1 - EL ca. 6/6 - IKM ca 21/6
]ML - PP2 etter MA - EL 7/6 - ikm 21/6
Viprøverigjen17 - PP6 etter SA - våres første - IKM 21.6
 
Hvordan går det med disse damene?
TIRSDAG 20.06
ØnskermegenlitenGullfu -Pp7 b2 el ca 6.juni. ikm 20 juni.

ONSDAG 21.06
babyklar89, pp 3, b1 , el 6 juni, ikm 21 juni
Eli86 - PP1, EL ca 8/6, IKM ca 21/6
morellen - PP 3 - B1 - EL ca. 6/6 - IKM ca 21/6
]ML - PP2 etter MA - EL 7/6 - ikm 21/6
Viprøverigjen17 - PP6 etter SA - våres første - IKM 21.6

Hverken tr eller positiv test her ihvertfall :dead:
 
Idag kom Tr... neste pp here i come! Blir å prøve solvipec og grapefruktjuice... og tempe så for vi se da om det hjelper [emoji4] kommer ikke til å melde meg inn i noen ny ikm gruppe... føler jeg trenger litt å samle meg litt, etter skuffelsene hver måned [emoji4] men plutselig så ses vi her igjen... lykke til alle sammen [emoji4]
Lykke til <3
 
Noen som klarer å skimte noe? [emoji14] hehe

88cf55d57245473fe5970df2b177e395.jpg
 
Syns jeg skimter noe ja :)
Spennende :)

Føler jeg ser streker over alt nå. Blitt skadet av de skyggestrekene jeg har fått tror jeg [emoji14]
Det var helt klart en strek på denne etter tidsfristen, men veldig usikker på før. Er sååå lange dager nå :eek: haha
 
Spennende :)

Føler jeg ser streker over alt nå. Blitt skadet av de skyggestrekene jeg har fått tror jeg [emoji14]
Det var helt klart en strek på denne etter tidsfristen, men veldig usikker på før. Er sååå lange dager nå :eek: haha
Ja når man har fått strek lenge nå så skjønner jeg at det ikke er så enkelt å vite hva som er hva lenger. Håper det er babystrek :) Når er IKM?
 
Ja når man har fått strek lenge nå så skjønner jeg at det ikke er så enkelt å vite hva som er hva lenger. Håper det er babystrek :) Når er IKM?
I utgangspunktet i morgen, men EL var nok litt senere denne gangen så er vel senest tirsdag [emoji14] så kan vel egentlig være alt fra 10-13 dpo i dag ;)
 
I utgangspunktet i morgen, men EL var nok litt senere denne gangen så er vel senest tirsdag [emoji14] så kan vel egentlig være alt fra 10-13 dpo i dag ;)
Da skjønner jeg at det blir lange dager ja ;) Ny test i morgen eller venter du et par dager?
 
Da skjønner jeg at det blir lange dager ja ;) Ny test i morgen eller venter du et par dager?
Kan jo ikke gi meg nå [emoji14] haha
Får spare inn på neste mnd istedet tenker jeg. Har vært så mye kluss denne mnd, så har jo sløst altfor mye. FF trodde jo først EL var på CD11, men ser ut som den har vært på 20 eller 22 nå egentlig [emoji14]
Har sovet dårlig generelt denne mnd, så blir vel lett litt kluss med tempen...
 
Kan jo ikke gi meg nå [emoji14] haha
Får spare inn på neste mnd istedet tenker jeg. Har vært så mye kluss denne mnd, så har jo sløst altfor mye. FF trodde jo først EL var på CD11, men ser ut som den har vært på 20 eller 22 nå egentlig [emoji14]
Har sovet dårlig generelt denne mnd, så blir vel lett litt kluss med tempen...
Håper det ikke blir noe neste måned, for nå skal du være gravid ;) Lykke til med videre testing :)
 
Håper det ikke blir noe neste måned, for nå skal du være gravid ;) Lykke til med videre testing :)
Gikk dårlig i dag og [emoji14]
Ganske lei dpo nå. Haha

52720f4b0441e64d66d73496e0772f28.jpg
 
Siste par dagene har jeg begynt å gråte når jeg ser babyer. Har ikke vært slik noen gang...
 
Heeei du, så trist at du føler det sånn, men jeg skjønner deg godt. Det er vondt å ønske seg noe så mye og ikke få det til så raskt man skulle ønske :( Ikke gi opp!
Er nok mest savnet etter lille englegutten vår som gjør det, men har ikke reagert rundt andre babyer etter at vi mistet ham i februar. Men en god blanding av det og at jeg har begynt å jobbe igjen med dustete sjef kan sikkert gjøre mye med kroppen som jeg ikke har kontroll over :(
 
Back
Topp