Har du/noen i familien et kallenavn?

M

Moderator Amalie

Guest
Selv heter jeg Amalie, men blir ofte kalt for Mali. Moren min blir kalt "Bella", fordi navnet hennes begynner på B.

Hva med dere, noen i deres familie som har et kallenavn? :)
 
Nei faktisk ikke.

Eller pappa blir kalt Gamle "etternavn". Står tom på bobilen, søppelbøtta og slikt.
Ellers null kallenavn.

Tror både min storebror, storesøster og jeg gikk gjennom samme kallenavn på ungdomsskolen. Uten grunn annet enn vi hadde samme etternavn. Så da ble vi kalt Kåte "etternavn" [emoji23] Broremann var han som starta det da... Så arva vi yngre det bare
 
Kaller datteren vår for Auris, hun heter Aurora<3
 
Her har vi kallenavn alle sammen ;)
Og stort sett alle i vennegjengen har også det!
 
Nei, men kjæresten min har. Jeg syns det er litt vanskelig å venne meg til det, ikke for at det er så rart eller noe, men det er ikke det navnet jeg "kjenner" han som
 
Jeg lot meg aldri pille på nesa som liten og ble kjent som " oksa ferdinan" i klassen!

Var stortsett snill og grei og venn med de fleste, men var noen stygge med meg tok jeg igjen med rå kraft guttene syntes dette var fantastisk morsomt, de som startet det kallenavnet.

I senere tid i tenårene så har "okse" fulgt meg. I forbindelse med "stø som en okse" eller i dans hvor læreren trente opp musklene mine for hun " trengte noen sterk som en okse". MÅ si jeg følte meg feminin høres ut som en skikkelig "broiler " men det har aldri vært tilfelle
 
Faren min hadde kallenavn på alle oss tre eldste. Lillebror ble kalt lillebror til han flyttet hjemmefra :p
 
Ja, hatt siden jeg ble født og mine brødre bruker det fortsatt på meg..
Vesla har også 2 kallenavn
 
Back
Topp