Hvis du titter innom her så..........

Hvordan går det med dere alle sammen da? Ser at det er flere enn meg som ikke er innom her lenger. [emoji85]
 
Her går det bra :) Fikk en til i januar, så dagene går i unger [emoji14] Der da? :)

Åh, så gøy da! [emoji177] da har du to? For du har ikke fått noen flere siden juni13? Heheh. Fort gjort mener jeg. [emoji56][emoji23] her går det også i unger, og hus, og jobb. Oj, feil rekkefølge... unger, jobb, så hus. [emoji28]
 
Åh, så gøy da! [emoji177] da har du to? For du har ikke fått noen flere siden juni13? Heheh. Fort gjort mener jeg. [emoji56][emoji23] her går det også i unger, og hus, og jobb. Oj, feil rekkefølge... unger, jobb, så hus. [emoji28]

Jupp :) Så får vi se når og om vi får tre (håper det) :) Dere stoppet på de fire dere har? :) Høres ut som en god rekkefølge :)
 
Jupp :) Så får vi se når og om vi får tre (håper det) :) Dere stoppet på de fire dere har? :) Høres ut som en god rekkefølge :)

Jeg har lært meg å aldri si aldri... men foreløpig har vi ikke planlagt noen flere. [emoji56][emoji106] selv om lysten selvfølgelig er der til tider, så håper jeg fornuften seirer. Jeg tror ikke verken psyken eller fysikken har godt av flere. [emoji85][emoji23] det er veldig å deilig å ha "store" barn som klarer seg greit selv. [emoji108][emoji177]

Hvordan går det med mor og baby da? Og storebror?
 
Jeg har lært meg å aldri si aldri... men foreløpig har vi ikke planlagt noen flere. [emoji56][emoji106] selv om lysten selvfølgelig er der til tider, så håper jeg fornuften seirer. Jeg tror ikke verken psyken eller fysikken har godt av flere. [emoji85][emoji23] det er veldig å deilig å ha "store" barn som klarer seg greit selv. [emoji108][emoji177]

Hvordan går det med mor og baby da? Og storebror?

Heheh :) Ser den! Ja, er fryktelig deilig nå som eldste begynner å bli litt mer selvstendig :)

I forhold til sist har vi det som en drøm! Fødsel gikk bra, ukene etter var tunge pga. epiduralhodepine, men kom nå over det også. Baby er helt utrolig! Sover og smiler :) Han elsker storebror og storebror har endelig roet ned sjalusien litt!
 
Så gøy å titte innom her igjen <3
 


Hva er egentlig sunn mat? Hvordan kan man lettere spise sunt i sommervarmen? Hvilke mat bør man servere i en barnebursdag, hvis man ønsker å unngå masse sukker? Hva bør være i matpakken en varm sommerdag på stranden?

Tine Sundfør svarer på dine spørsmål om mat, på vegne av Kiwi, på nettmøtet tirsdag 6 juni fra klokken 19 til 21.

Tine er utdannet klinisk ernæringsfysiolog, og brenner for sunn og god mat til hele familien, gravide så vel som så barn. Kanskje du har sett henne på Fbi eller Puls på Nrk, eller på God orgen Norge på Tv2.

Legg inn ditt spørsmål HER, så får du ett personlig svar fra Tine. Spørsmålene dine kan du legge inn allerede nå, svaret får du på tirsdag :)
 
Plutselig fikk jeg opp appen igjen. Hei alle :)
Håper livet smiler:)
 
Back
Topp