Nøffenaff sin dagbok.

DPO 12. har et trykk nedover i magen som er sykt irriterende. føles som jeg har spist meg stapp mett heletiden.
ellers er jeg fryktelig trett og tildels sliten. men det er nok å progrestonstøtten som gjør at jeg blir slik. har fryktelig vonde bryster også.
men jeg lurer på, jeg har fådd testdag fra klinikken 1.juni da vil jeg være DPO 17. trodde de også regnet fra uttaksdagen? for jeg mener så sannelig at når vi gikk ved det offentlige så var testdag 14 dager etter uttaket? mulig det er jeg som husker feil :p
legger ved bilde i dag også fra testen på morgen. :)
tok en test i gårkveld også der var det å to streker. så det er nok hcg i kroppen :-D
 

Vedlegg

  • cpt_1495865485454.jpg
    cpt_1495865485454.jpg
    377 KB · Visninger: 79
DPO 12. har et trykk nedover i magen som er sykt irriterende. føles som jeg har spist meg stapp mett heletiden.
ellers er jeg fryktelig trett og tildels sliten. men det er nok å progrestonstøtten som gjør at jeg blir slik. har fryktelig vonde bryster også.
men jeg lurer på, jeg har fådd testdag fra klinikken 1.juni da vil jeg være DPO 17. trodde de også regnet fra uttaksdagen? for jeg mener så sannelig at når vi gikk ved det offentlige så var testdag 14 dager etter uttaket? mulig det er jeg som husker feil :p
legger ved bilde i dag også fra testen på morgen. :)
tok en test i gårkveld også der var det å to streker. så det er nok hcg i kroppen :-D
Her er det definitivt hcg i kroppen ja! :D du er 13 dpo i dag?
 
11 DPO i dag. fryyyktelig vanskelig å holde tilbake dette ovenfor sambo. :p men jeg SKAL holde meg. legger ved bilde av testen som ble tadd i mårres ;)

Herlighet! Superfin babystrek!!! Det der er en VINNER!!!

Det er faktisk lov til å tro på det, juble og bli glad. Jeg hadde det akkurat som deg til å begynne med...var vondt i følelsene. Mistet i uke 12 i januar.
Men nå har jeg vent meg til tanken og er veldig glad. Vi får jo ingen garantier uansett, så jeg vet jo at dette også er " a waiting game". Sånn vil det alltid være.

Gravid, det er du i hvert fall!!!

Gratulerer såååå mye!!!!
 
Herlighet! Superfin babystrek!!! Det der er en VINNER!!!

Det er faktisk lov til å tro på det, juble og bli glad. Jeg hadde det akkurat som deg til å begynne med...var vondt i følelsene. Mistet i uke 12 i januar.
Men nå har jeg vent meg til tanken og er veldig glad. Vi får jo ingen garantier uansett, så jeg vet jo at dette også er " a waiting game". Sånn vil det alltid være.

Gravid, det er du i hvert fall!!!

Gratulerer såååå mye!!!!
tusen takk for gode ord❤ jeg jubler litt inni meg for hver morgen jeg tar test. men så er det så vanskelig å slippe jubelen løs. men noe godt kommer uansett ut av dette: og det er at vi vet at vi kan bli gravide..dette vet vi nå når det faktisk er gang nr.2 at det har skjedd. spørsmålet er bare om det holder hele veien ut. det vil tiden vise :)
 
DPO 12. har et trykk nedover i magen som er sykt irriterende. føles som jeg har spist meg stapp mett heletiden.
ellers er jeg fryktelig trett og tildels sliten. men det er nok å progrestonstøtten som gjør at jeg blir slik. har fryktelig vonde bryster også.
men jeg lurer på, jeg har fådd testdag fra klinikken 1.juni da vil jeg være DPO 17. trodde de også regnet fra uttaksdagen? for jeg mener så sannelig at når vi gikk ved det offentlige så var testdag 14 dager etter uttaket? mulig det er jeg som husker feil :p
legger ved bilde i dag også fra testen på morgen. :)
tok en test i gårkveld også der var det å to streker. så det er nok hcg i kroppen :-D

Oj, her inne skjer det ting :) Gratulerer så mye :) herlighet så fantastisk. Nydelig stigning på testene [emoji4] Wihoo, du er gravid [emoji171]
 
14 DPO i dag :) tiden går, sakte men sikkert.
4 dager igjenn til den egentlige testdag. :)
har ikke kjent noe spesiellt i går, litt små kvalm når det er lenge siden jeg har spist. men ellers ikke noe symptomer. legger ved bilde fra i dag.
 

Vedlegg

  • cpt_1496037699463.jpg
    cpt_1496037699463.jpg
    304,8 KB · Visninger: 70
sprettet like gjerne en digital i dag også, siden de andre testene er såpass sterke :) å jammen er den positiv den også ;-) hurra! ❤❤
 

Vedlegg

  • 20170529_120941.jpg
    20170529_120941.jpg
    371,6 KB · Visninger: 71
Herlig stigning og grattis med digital[emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Gratulerer så mye! Så deilig å ha det stadfesta med digital :)
 
Gratulerer så mye med flott utslag på digital :D
 
Gratulerer med positiv digital! Må føles herlig ❤️✨
 
Back
Topp