lenge hcg i kroppen etter SA??

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
hei :)
jeg har to SA bak meg fra uke 5...
mennå har jeg hatt en SA til.. jeg har ivf. så dagen før testdagen begynte jeg å blø..masse og blødd siden (5 dager nå) mye smerter en dag og kommer litt koagler innimellom...
dette var jo så tidlig som akurat uke 4!
kjenner jeg er så frustrert og sliten..hvor lenge skal liksom hcg sitte i kroppen når det var så tidlig?
får enda tslap på tester..ikke svakere..men heller ikke sterkere..digital sier 1-2 uker..den skule vist mye mer om det hadde vært stigning..
så jeg erlitt bekymret over at kroppen ikke klarer dette selv evt blitt gravid og det festet seg feil plass..

noen andre med erfaring så tidlig og hcg lenge i kroppen?
på de to andre SA, så blødde jeg koalger et par dager og vanlig mens etterpå...hcg sank..
jeg har vært og tatt blodprøve i går og skal i dag men får ikke noe svar før over helgen..
 
Har hatt tre kjemiske nå (SA før 5+0) og på den ene kunne jeg skimte strek på test også ved EL neste syklus etterpå..
 
Hadde en kjemisk 1 mai. Tok gtest med strek som såvidt kunne skimtes for tre dager siden. Tror likevel jeg hadde EL for en uke siden. Den testen jeg bruker slår ut på 10 ml/u, og leste om ei som fikk positiv med denne med HCG på 3.
 
Hadde med.abort etter MA (10+1), 16 dagar etter tok eg g-test, ingen utslag. Tilnærma blødningsfri akkurat to veker etter abort. Mistenker egentlig EL..

Men gjekk vel heller veldig fort for meg, ser det er rimelig vanlig å det liggande i kroppen ei god stund.
 
Back
Topp