en god håndkrem

2 barnsmamma 87

Blir kjent med forumet
sliter så med tørre hender. har prøvd utrolig mange håndkremer, men ingen har funket hittil. noen med gode forslag?
 
sliter så med tørre hender. har prøvd utrolig mange håndkremer, men ingen har funket hittil. noen med gode forslag?
Jeg bruker agrosan. Fås kjøpt på helsekost. Den er genial. Fungerer kjempe bra på tørr hud, men også mot kløe, solbrenthet, psoriasis, utslett m.m. Bruker den også på bikkja når han får allergi av gress ol på sommeren.
 
Jeg bruker en fra Elizabeth Arden. Ellers har mannen masse pattesalver o.l. pågrunn av atopisk eksem, så bruke gjerne de også. Veldig effektivt :)
 
sliter så med tørre hender. har prøvd utrolig mange håndkremer, men ingen har funket hittil. noen med gode forslag?
Har du prøvd aloe propolis creme fra forever living products.
Jeg er kresen på håndkremer. Jeg prøver det meste med åpent sinn, men finner fort ut hva jeg synes om produktet.
Aloe propolis er det eneste som funker på meg når hendene mine er tørre, den trekker raskt inn i huden. Og fukter huden fremfor å bare ligge som et lokk på huden.
 
Canoderm :) Svir litt de første minuttene men det er fordi virkestoffet trekker inn i huden. Veldig god og effektiv, jeg har atopisk eksem og psoriasis og bruker denne med stor suksess :)
 
Jeg sverger til l'occitane. Men har bare "vanlig" tørre vinterhender.
 
Jeg bruker en grønn tube som heter "Skin food" og fås kjøpt på helsekost. Sliter mye med tørr hud og atopisk eksem, denne er den eneste som funker :)
 
sliter så med tørre hender. har prøvd utrolig mange håndkremer, men ingen har funket hittil. noen med gode forslag?

Ser at det er en stund siden du lurte på dette. Jeg sliter med det samme, og jeg hater/synes det et upraktisk å drive å smøre seg hele dagen. Jeg har for øyeblikket ikke noen liten unge å ta meg av så mye om natten, så her går det i fet krem - Locobase med tynne bomullshansker utenpå. Får det virke hele natten er det gull!
 
La roche-posay. Blå/hvit tube på 50ml. Mulig det finnes andre str også da. Kjøpt på apotek.
 
Skrubb. Ikke helt det du spør om, men jeg har en egen håndskrubb fra rituals og når jeg bruker den og så smører med den fete håndkremen fra rituals etterpå hjelper det meg. Helst på kvelden så det går lenge til neste håndvask.

Ellers synes jeg 8hour cream hjalp godt før, men den lukter sånn.
 
Jeg har helt lagt min elsk på Aloe hand and bodylotion fra Herbalife. Den er så god og lukter himmelsk[emoji56]
 
Avene cold cream (selvom det ikke er kaldt). Eneste som funker for meg. Plages mest på vinteren (kulde-eksem), men bruker den ofte før jeg legger meg fortsatt hvis hendene er litt tørre.
Ikke klissete og "forsvinner" inn i huden med en gang og gir fuktighet [emoji4][emoji1360]
 
Ser at det er en stund siden du lurte på dette. Jeg sliter med det samme, og jeg hater/synes det et upraktisk å drive å smøre seg hele dagen. Jeg har for øyeblikket ikke noen liten unge å ta meg av så mye om natten, så her går det i fet krem - Locobase med tynne bomullshansker utenpå. Får det virke hele natten er det gull!
Dette er vel egentlig det beste tipset i verden, selv om det er litt styrete. Andre kremer enn locobase kan også brukes, men feit krem i tjukt lag +bomullshansker gjør susen! [emoji4]
 
Propolis fra Forever Living :)
 
Bruker la roche posay ap balm:) veldig god. Kjøpte til sønnen min sitt atopiske utslett.
 
Back
Topp