Tiger prøver på baby!

Vente vente vente og vente ;) Skal se to streker i dag ;) [emoji173]️
 
3106e71190feedd2cf5632351f93eac3.jpg

Kuttet i Wild yam i overgår.. [emoji19] hadde stabil temp. Enda to timer for sen temp!

Og test;
5c99a5e7a1ac45fc263fb61ed3e63006.jpg


Ikke engang fantasien min ser strek der.
 
[emoji54]

Er ikm 31. Mai?
Isåfall er det mange dager igjen :) [emoji173]
Sånn ca.. kan komme alt fra mandag til fredag [emoji52] flott med tydelig oversikt fra kroppen.

Juni utgår pga jobben; så da er det bare juli igjen før vi vurderer sprøytestart og ivf[emoji53] fml

Da skremmes den til å sitte i juli?
 
Last edited:
Åhh :( Tempen er jo enda høy, så alt håp er ikke ute! Satser på at spiren bare er litt sjenert ;)
 
Åhh :( Tempen er jo enda høy, så alt håp er ikke ute! Satser på at spiren bare er litt sjenert ;)
Håper det [emoji14]
Jeg som var så sikker! Var nok bare Wild yam som kødda med meg [emoji23] jaja, da vet vi det
 
Sånn ca.. kan komme alt fra mandag til fredag [emoji52] flott med tydelig oversikt fra kroppen.

Juni utgår pga jobben; så da er det bare juli igjen før vi vurderer sprøytestart og ivf[emoji53] fml

Da skremmes den til å sitte i juli?
Har sett kroppen skremmes før [emoji14]
Krysser fingra :)
 
I dag krangler hoftene og anklene[emoji19] vært på senteret og hentet post, og en tur i butikken og måtte bare legge meg ned da vi kom hjem igjen [emoji14]
Så det blir bare sofatjeneste i dag på denne frøkna.
 
Ting man ikke skal gjøre som prøver; bestille masse tester når du allerede har, fordi "Men de jeg har bestilt nå er mer sensitive og kommer en-tre dager før ikm" [emoji19] dustetryne, Tiger. Dustetryne.
Skal teste meg ihjel om de er positive [emoji1] blir test imorgen tidlig folkens, (25mlu fea wish bare) nesten så jeg må få en av dere til å ringe og vekke meg så testen kommer på en tidspunkt dere liker [emoji23]
Høres fryktelig kjent ut altså
 
3106e71190feedd2cf5632351f93eac3.jpg

Kuttet i Wild yam i overgår.. [emoji19] hadde stabil temp. Enda to timer for sen temp!

Og test;
5c99a5e7a1ac45fc263fb61ed3e63006.jpg


Ikke engang fantasien min ser strek der.
Vrient bilde å se på altså. Men tempen var ikke som forventet. Kjenner ikke til bruken av Wild Jam, men kanskje nedtrapping ikke er lurt?
 
Pp5 2017 cd26/12dpo
Jeg blir alltid så sykt deppa før tr, og katastrofetankene kommer sigende. Jeg er sykt nervøs for timen min på sykehuset på mandag; fordi svaret jeg har fått når jeg har bedt om hjelp for menssmertene mine før er at jeg er ung og vokser det av meg [emoji19] vel; nå er det over ti år siden jeg fikk mensen og det er fortsatt like ille. Ingen i familien har vokst av seg smertene, selv ikke etter å ha fått barn.
Igår satt jeg og lekte med tanken på å skaffe oss hund istede, fordi jeg har så dårlig tro på at vi skal få til [emoji53]
Vi har utsatt hund fordi vi ville ha barn først, men kanskje vi bare henter oss hund når vi flytter mot slutten av sommeren fremfor å vente enda mer? Velger hund fremfor ivf?
Sykt lei av at jeg ikke kan si ja til jobb når jeg venter på mensen, fordi jeg vet at jeg blir sengeliggende [emoji24]
Dustekropp.
 
Du har ikke andre tester? De der har jeg og, men dårlig erfaring med :/
Bare cb digital m uker.. får babyplan 10 mlu i posten [emoji4] kommer sikkert på mandag eller tirsdag. Og da er vi så nært ikm at de slår ut om det er noe.
 
Pp5 2017 cd26/12dpo
Jeg blir alltid så sykt deppa før tr, og katastrofetankene kommer sigende. Jeg er sykt nervøs for timen min på sykehuset på mandag; fordi svaret jeg har fått når jeg har bedt om hjelp for menssmertene mine før er at jeg er ung og vokser det av meg [emoji19] vel; nå er det over ti år siden jeg fikk mensen og det er fortsatt like ille. Ingen i familien har vokst av seg smertene, selv ikke etter å ha fått barn.
Igår satt jeg og lekte med tanken på å skaffe oss hund istede, fordi jeg har så dårlig tro på at vi skal få til [emoji53]
Vi har utsatt hund fordi vi ville ha barn først, men kanskje vi bare henter oss hund når vi flytter mot slutten av sommeren fremfor å vente enda mer? Velger hund fremfor ivf?
Sykt lei av at jeg ikke kan si ja til jobb når jeg venter på mensen, fordi jeg vet at jeg blir sengeliggende [emoji24]
Dustekropp.

Huff, skjønner så godt hvordan du har det!
Jeg også fikk beskjed om at det sikkert ble bedre etterhvert.
Eneste som hjalp meg var å bytte p-pille merker nesten hvert år, sterke smertestillende og varmepute.
Å slutte på prevensjon er et helvete når man sliter med sterke smerter!
Kjedelig at det går utover jobb når du har det vondt da. :sorry:
Håper du får positiv test snart! :)
 
Back
Topp