Skjult forum

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Jeg bruker appen, og nå er skjult formuen for mai borte. Hva har skjedd?
 
Jeg bruker kun nettleser når jeg er inne på bv nå. Skjult forsvant for noen mnd. siden på appen min.
 
Får ikke lov å bruke appen overhodet jeg, så bruker bare nettleser, men har skjønt den forsvinner for mange på appen i perioder! Skal visst iblant hjelpe å slette og laste inn på nytt, om jeg husker riktig.
 
Jeg logga meg inn og ut av forumet via nettleser, så nå fungerer skjult på appen også.
 
Samme her. Finner ikkje skjult lengre. [emoji29]
 
Hei :)

Det er dessverre problemer med android-appen, så skjult forum kommer og går. Det jobbes med å fikse feilen!

Heldigvis fungerer forumet som det skal fra nettleser :D
 
Skjult fungerer ikke på app her, har iPhone.
 
For meg så hjalp det faktisk å logge ut og inn av nettleser bv forum og i appen. Nå har jeg skjult

Er vel ikke "meant to be" for meg da. [emoji22] Logget ut og inn ørten ganger, slettet appen flere ganger etc, jaja. [emoji849]
 
Er vel ikke "meant to be" for meg da. [emoji22] Logget ut og inn ørten ganger, slettet appen flere ganger etc, jaja. [emoji849]
Jeg mister skjult i app'en hele tiden. Jeg må enten da logge ut på app'en og lukke den helt og så gå inn på skjult gruppe i nettleser, og deretter åpne app'en på nytt og logge inn, eller gå via varslinger i app'en på et varsel i en tråd i skjult gruppe. Da klarer ikke app'en å åpne tråden, men om jeg logger ut, lukker app'en og så åpner og logger inn igjen så er skjult tilbake. Lettvint altså...
 
Er det lov å spamme hele tråden for å få tilgang igjen, eller er det juks? Er jo ikke akkurat mye aktivitet på det åpne :p
 
Back
Topp