Til dere som skal bli far ved hjelp av ivf :)

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Jeg og min kjære samboer må igjennom dette som følger med ivf behandling ..

Men [emoji41].

Bare føler i det siste at det er bare meg som må ordne alt når det gjelder og starte ivf behandling, Joda greit nok det at jeg skal gjøre det.

Men føler litt at han gjør det for min del pga jeg har veldig lyst og prøve og få barn før jeg blir alt for "gammal" (er 38 no)
Og jeg må minne han på timen han har på sykehuset [emoji849]

Føler han ikke har så stor interesse alikevell,
Men han sier jo at han og vil, er det bare meg som er grådig følsom rundt dette temaet om barn?

Virker liksom ikke så veldig glad, sånn som meg feks [emoji23] når vi fikk vite vi har fått godkjent dette med ivf behandling.
Men har han snakker om det med en på jobben om dette, men føler han ikke snakker så mye med meg liksom [emoji53]
Ja denne personen han snakker med på jobben har vært igjennom dette selg, og ble mor til trillinger for ca 10 år siden da [emoji41]

Ville bare høre med som skal bli fedre eller har blitt [emoji4]


Mulige er bare er meg som er litt merkelig [emoji23][emoji23][emoji1360]
 
Ikke mann og ikke gått igjennom ivf men her var mannen helt blåst når vi begynte å prøve på første og jeg ble gravid, glemte å svare om han ville være med på ultralyd til tross for jeg spurte flere ganger og var ikke spes interessert i å snakke om det som kommer, men han er drømme pappaen ifra dag 1 og nå som vi tenker å begynne på nr to virker han like blåst og uinteressert, men trordet er hans måte å takle det på
 
Back
Topp