2.klasse snart jo

>Spyro<

Jeg er bare meg jeg
Tenk. Våre søte små skal begynne i 2.klasse om bare noen mnd. Det er kun en sommer mellom helst nå ! Syns de vokser så veldig veldig fort nå :(
 
Skikkelig :eek: 1.klasse var litt småskummelt. Men herligheten. Snart er de ikke de minste der heller :eek:
I går var en bhg på besøk på sfo med de ungene som skal begynne til høsten. Herlighet, er jo bare 1 år siden min var på besøk med bhg på sfo:eek:
 
I går var en bhg på besøk på sfo med de ungene som skal begynne til høsten. Herlighet, er jo bare 1 år siden min var på besøk med bhg på sfo:eek:
Hahaha uff ja [emoji85][emoji85][emoji85] Stopp tiden liiiitt [emoji56]
 
Og i fra nå raser tiden avgårde :nailbiting::scared007
Er på ungene man ser at tiden går.
Synes ikke det er lenge siden min var nyfødt.
 
Har ei til jeg som nærmer seg tenåring med stormskritt :eek:
Vi har kun 7-åringen. :)
Føler at tiden raser avgårde, noe den gjør også.
Nå er vi i midten av mai og jeg synes det føles som i forrige uke vi planla julen :p
På denne tiden i fjor satt jeg og faren og diskuterte hvordan det ville gå med guttungen som snart skulle begynne i 1.klasse. Tror nok det var vi foreldrene som var mest spente på det nye livet foran oss.
Vi hadde en bhg som han stortrivdes i, så var vemodig og skulle si adjø til de.
Ungene ble inviterte til bhg i september for å ta en liten mimrestund sammen, og allerede da syntes jeg min gutt hadde vokst mye på kort tid. Både i lengden og psykisk.
 
Vi har kun 7-åringen. :)
Føler at tiden raser avgårde, noe den gjør også.
Nå er vi i midten av mai og jeg synes det føles som i forrige uke vi planla julen [emoji14]
På denne tiden i fjor satt jeg og faren og diskuterte hvordan det ville gå med guttungen som snart skulle begynne i 1.klasse. Tror nok det var vi foreldrene som var mest spente på det nye livet foran oss.
Vi hadde en bhg som han stortrivdes i, så var vemodig og skulle si adjø til de.
Ungene ble inviterte til bhg i september for å ta en liten mimrestund sammen, og allerede da syntes jeg min gutt hadde vokst mye på kort tid. Både i lengden og psykisk.
Jeg er så enig med deg ♡
Var også veldig fornøyde med bhg. Så veldig vemodig og ungene begge faktisk, sier at de savner bhg og de ansatte ♡

Har vokst masse syns jeg også. På så mange måter
 
Tenk. Våre søte små skal begynne i 2.klasse om bare noen mnd. Det er kun en sommer mellom helst nå ! Syns de vokser så veldig veldig fort nå :(
Ja, jentungen ble akkurat 7.... hvor ble tiden av? Og tenk... 2 klasse :eek:
 
Back
Topp