Hva slags klær bruker du på jobb?

Kler meg i vanlige klær. Men litt finere enn vanlig. Ikke daffeklær. Og ikke noe utringning og slikt noe [emoji14] Jobber på ett dagsenter nå så.
 
Begge deler, har frakk fra jobben og kleskode på hva vi har under
 
Ingen kleskode. Her kan jeg gå i alt fra turklær eller joggebukse til lett pyntet, om jeg vil. Pleier å gå ganske normalt kledd, og noen ganger blir det joggebukser (ikke slaskete da), mens andre ganger blir det finere. Er bestandig ren og sminket og sånn da. :)
 
Går med det jeg føler for innenfor kleskodene vi må følge (skal ikke ha synlig bh stropp, kort shorts/kjole/skjørt, bar mage og slikt). Jeg går med forkle 80% av tiden og jobber med stearin evt andre ting som møkker til klærne. Så mer eller mindre aldri pyntet, mye ulltrøye eller tskjorte og olabukse eller joggebukse. Jobber på ett Dagsenter, så kler meg litt penere evt skifter om jeg skal på ansvarsgruppemøte eller slikt.
 
Vanlige klær, men i det penere spekteret av disse.
Har ikke en kleskode, men kulturen på jobb er slik.

De få dagene i året når jeg nesten er alene på jobb, og jeg har null brukerkontakt går jeg gjerne i daffeklær. Er ikke så mange av de dessverre [emoji16]
 
Vanlige klær. Jeans, hettegenser og joggesko om jeg vil, men som oftest kjoler siden jeg trives best i det. Men de dagene jeg har eksterne møter blir det alltid litt penere. Bortsett fra akkurat nå når jeg er gravid, nå er det joggesko hver dag [emoji23]
 
Uniform
 
Vanlige klær. Ikke daffeklær, men helt vanlige klær. Vi har nesten aldri kundekontakt
 
Vi bruker vanlige klær :) Kler meg veldig, veldig sjelden i daffeklær, men har skjedd hvis jeg vet at jeg ikke har noen planlagte oppdrag utenfor arbeidsplassen :) Vi har skjorter og lignende liggende som vi kan bruke når vi rengjør i leilighetene til brukerne :)
 
Litt sliten bukse og genser. Ofte collegegenser. Noe som det ikke er så farlig med om det blir hull eller lim på o.l.
 
Helt vanlige klær[emoji4] gikk mye i joggebukse før, men etter at jeg gikk gravid og bodde i dem de første mnd på sofaen så er jeg møkklei joggebukser. Så nå er det mest jeans og gensere. Og joggesko eller støvler etter været[emoji4]
 
Back
Topp