Miste ett barn

Sa i uke 8 her. Tror det gikk til grunne en stund før, men de ordentlige blødningene kom i uke 8. Unner ingen å oppleve det!
Nå håper jeg bare jeg blir raskt gravid igjen og at spira sitter hele veien.
 
Jeg hadde heller ingen anelse om hvor vanlig det er! Utrolig trist å lese om det dere har opplevd. Selv har jeg hatt to MA i uke 9 siste året, har ingen barn. Håper det går bra neste gang.
 
Mista en jente i uke 20 sommeren 2016. Har to friske barn fra før, og er nå 24 uker på vei med en lillebror [emoji173] Vi kommer aldri til å glemme bittelillesøster, og det er et "hull" som aldri blir fylt etter henne. Den graviditeten jeg er i nå var veldig tøff fram til uken vi måtte ta farvel med lillesøster. Nå går det i midler tid bra følelsesmessig og vi gleder oss stort til å bli foreldre igjen. :) [emoji173] Vår jente døde som følge av en veldig sjelden hjertefeil. Å miste et foster/barn etter uke 8 (om man har sett et bankende hjerte da), er ikke så vanlig. Men i denne tråden skriver vi jo alle som HAR opplevd det, og dermed så ser det ganske så overveldende ut.
 
Kjenner denne tråden ble litt for tøff for meg, både å lese og svare på - nettopp bl.a. fordi jeg har mistet så mange ganger selv.

Vondt å vite flere har vært i samme situasjon, gjentatte ganger. Får inderlig håpe alle som er i denne tråden ikke opplever dette flere ganger.

Sender dere alle fine, sterke damer uendelig mange klemmer, håp og kjærlighet... :Heartred
 
Har mistet i uke 11 (BO), uke 9 (MA) og uke 5(SA).
Utrolig sårt, og tøft. Har heldigvis fått ei nydelig datter som er 1 år, nå prøver vi på nr 2 og siste :)
 
Har mistet i uke 11 (BO), uke 9 (MA) og uke 5(SA).
Utrolig sårt, og tøft. Har heldigvis fått ei nydelig datter som er 1 år, nå prøver vi på nr 2 og siste :)

Uff[emoji20] Ja det er veldig sårt..
Du er heldig som har ei lita prinsesse da[emoji169]
Også håper jeg virkelig at spiren sitter hos dere nå[emoji4][emoji813]️ Gleder meg til å se to streker hos deg[emoji1]
 
Mistet første gang i uke 6 (annen partner, ikke planlagt). Etter det har jeg hatt 3, mulig 4 kjemiske før IKM og en SA (kjemisk) 4+4 nå i mars. Ingen levende barn så mistet alle 5-6 gangene jeg har vært "gravid". Håper neste sitter helt til mål, helst fra denne eggløsningen ;)
 
Mistet første gang i uke 6 (annen partner, ikke planlagt). Etter det har jeg hatt 3, mulig 4 kjemiske før IKM og en SA (kjemisk) 4+4 nå i mars. Ingen levende barn så mistet alle 5-6 gangene jeg har vært "gravid". Håper neste sitter helt til mål, helst fra denne eggløsningen ;)

Uff[emoji20][emoji813]️ Stor god klem til deg! Så sterk du er[emoji813]️
Jeg skal krysse alt jeg kan for dere. Denne pp SKAL spiren sitte[emoji1]
 
Uff[emoji20][emoji813]️ Stor god klem til deg! Så sterk du er[emoji813]️
Jeg skal krysse alt jeg kan for dere. Denne pp SKAL spiren sitte[emoji1]

Jeg har heldigvis mistet tidlig, det er jeg takknemlig for. Men ja, det er ikke bare bare. 2 år holder nå :)
 
Uff, dette er altfor vondt og min største frykt å "miste et barn" både inni og utenfor magehuset. [emoji173][emoji173][emoji173] mistet 4+4 men nå er jeg heldigvis gravid igjen med nr 2! Og jeg er veldig hønemor med min apekatt som er 16 mnd [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Uff, dette er altfor vondt og min største frykt å "miste et barn" både inni og utenfor magehuset. [emoji173][emoji173][emoji173] mistet 4+4 men nå er jeg heldigvis gravid igjen med nr 2! Og jeg er veldig hønemor med min apekatt som er 16 mnd [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg hadde en abort i tolvte uke, og det var grusomt vondt, men jeg tenker ikke at jeg mistet et barn. Jeg mistet noe som potensielt kunne blitt til et barn, men som bare ikke var meningen. Noe var jo galt. Det var veldig vondt mens vi fortsatte å prøve, men da jeg ble gravid igjen hjalp det veldig på. Kjenner likevel at jeg har mer nerver for å prøve igjen, for jeg vet hvor vondt det er å miste nå.
 
Jeg fikk gravidhistorikken min da jeg var på gyn nå sist pga MA..

Jeg har vært gravid 10 ganger med denne siste, jeg er heldig da, har 5 vellykkede svangerskap. :Heartblue

Altså, 5 MA.. Alle har skjedd mellom uke 6 og 11..

I tillegg 2 SA..

Den siste MA for en ukes tid siden, er nok den som har gjort mest vondt, og er vanskelig å komme seg over. Misforstå meg rett, for det er alltid vondt..
Men nå har prøvetiden vært lang.. Og denne er så veldig nøye og lenge planlagt.

Uansett, nå må det sitte, spire og gro i 9 mnd for oss alle :Heartred
 
Jeg har mista i Ma 2 ganger, Ma/BO 1 gang og par SA. Mista ein gutt på 3 år (leukemi). Jeg er utsatt pga alderen så skulle jeg bli gravid igjen så har jeg STORE sjanser for MA/BO.

Kondolerer. Vondt å lese, det skjærer i mammahjertet.
 
Mista en jente i uke 20 sommeren 2016. Har to friske barn fra før, og er nå 24 uker på vei med en lillebror [emoji173] Vi kommer aldri til å glemme bittelillesøster, og det er et "hull" som aldri blir fylt etter henne. Den graviditeten jeg er i nå var veldig tøff fram til uken vi måtte ta farvel med lillesøster. Nå går det i midler tid bra følelsesmessig og vi gleder oss stort til å bli foreldre igjen. :) [emoji173] Vår jente døde som følge av en veldig sjelden hjertefeil. Å miste et foster/barn etter uke 8 (om man har sett et bankende hjerte da), er ikke så vanlig. Men i denne tråden skriver vi jo alle som HAR opplevd det, og dermed så ser det ganske så overveldende ut.

Det gir meg håp å lese dette, ettersom historien vår er nokså lik. Her var det anencefali. Gruer meg til neste svangerskap.

Sier som flere andre at det er jo ikke vanlig å miste senere enn uke 12, så prøv å ikke bekymre deg for mye. Vet det er lettere sagt enn gjort [emoji173]️
 
Det gir meg håp å lese dette, ettersom historien vår er nokså lik. Her var det anencefali. Gruer meg til neste svangerskap.

Sier som flere andre at det er jo ikke vanlig å miste senere enn uke 12, så prøv å ikke bekymre deg for mye. Vet det er lettere sagt enn gjort [emoji173]️
Kondolerer for det dere har opplevd [emoji173] Ventetiden mellom de to graviditetene var kjempetøff! Jeg tenkte jo bare på jenta vår og på det at jeg så sterkt ønsket å bli gravid igjen. Men jeg og mannen min brukte tiden godt til å bearbeide, det er jeg glad for. Frem til uke 20 dette svangerskapet ble alt sammenlignet med det forrige, det var tungt. Men så løsnet det litt mer, når svangerskapet ble helt og holdent lillebror sitt :) Ønsker deg masse lykke til fremover! Lurt å være forberedt på at det kan føles ekstra tøft i et nytt svangerskap ja. [emoji173] Er det lenge siden du mistet nå?
 
Her var det mange triste historier og jeg sender dere alle en stor klem. Mange tøffe damer her som står på.

Jeg har mistet tre ganger selv, MA uke 12 for noen år siden og en SA og en MA nå siden i høst. Synes MA uke 12 var ille nok så føler veldig med dere som har mistet senere enn dette. Ønsker alle sammen masse lykke til med videre prøving! Og sender enda en klem til alle :)
 
Kondolerer for det dere har opplevd [emoji173] Ventetiden mellom de to graviditetene var kjempetøff! Jeg tenkte jo bare på jenta vår og på det at jeg så sterkt ønsket å bli gravid igjen. Men jeg og mannen min brukte tiden godt til å bearbeide, det er jeg glad for. Frem til uke 20 dette svangerskapet ble alt sammenlignet med det forrige, det var tungt. Men så løsnet det litt mer, når svangerskapet ble helt og holdent lillebror sitt :) Ønsker deg masse lykke til fremover! Lurt å være forberedt på at det kan føles ekstra tøft i et nytt svangerskap ja. [emoji173] Er det lenge siden du mistet nå?

Mistet 20.februar så det er ikke lenge siden. Vil gjerne ha flere barn, etterhvert :) vi prøver å bearbeide, er ikke lett men en må bare ta en dag av ganga. Og tusen takk for lykkeønskninger, det samme til deg.
 
Mistet i uke 9, en normal SA. Så fikk vi datteren vår etter det [emoji173]️ I fjor ble vi gravide igjen, mistet skatten vår i uke 17 pga morkakeløsning. Nå er vi gravide på nytt, straks 12 fullgåtte uker. Hjertet blør fortsatt for den lille som skulle bli født om to uker, men samtidig gleder vi oss veldig over elsklingen i magen [emoji173]️
 
Uff[emoji20] Ja det er veldig sårt..
Du er heldig som har ei lita prinsesse da[emoji169]
Også håper jeg virkelig at spiren sitter hos dere nå[emoji4][emoji813]️ Gleder meg til å se to streker hos deg[emoji1]

Ja er det! [emoji853] men føler meg veldig heldig som har hadd ett vellykket svangerskap!
Takk! Her her det enda lenge til el [emoji21] men håper å starte ferien gravid :)

Hvordan går det med deg?:)
 
Back
Topp