Prøver igjen

Da er mensen over for denne gang og ny prøveperiode kommer. Litt usikkert denne gangen, for kjæresten skal på tur rundt El, 4 dager. Han er ikke helt sikker på om han skal dra, jeg håper egentlig han blir hjemme [emoji178]. Hvis han drar er det fortsatt muligheter da, de lever jo inni der noen dager heldigvis [emoji106][emoji4] gleder meg til å følge neste ikm gruppe med alle de snille flotte damene her inne [emoji175] denne gangen skal det gå [emoji177]
 
5c79b210afc9ea3aabd394fa25176aa3.jpg


Da er pp 5 i gang! Jeg kommer til å følge denne appen denne måneden, ift El og ikm. Prøver å holde meg unna testene selv om jeg vet at jeg kanskje havner på kjøret [emoji23].
 
5c79b210afc9ea3aabd394fa25176aa3.jpg


Da er pp 5 i gang! Jeg kommer til å følge denne appen denne måneden, ift El og ikm. Prøver å holde meg unna testene selv om jeg vet at jeg kanskje havner på kjøret [emoji23].

Wohoo, denne gangen skal det gå :)[emoji177]
Jeg har tenkt at jeg skal unngå testinga, men likevel bestilt 20 billigstrimler, så usikker på hvordan det går [emoji23][emoji23]
 
Jeg kjører på med både testing og temping, og har ikke sjans til at kontrollfreaken i meg lar ting bare gå som de går, så kudos til dere om dere klarer en avslappa pp uten tester og sånt. Nå blir jeg ikke så stressa av tempingen, men el-testingen er jeg mer usikker på. Har dog bare 12 tester og bestemt meg for å ikke kjøpe flere. Så får jeg se hvordan DET går. :knegg::knegg:
 
Jeg kjører på med både testing og temping, og har ikke sjans til at kontrollfreaken i meg lar ting bare gå som de går, så kudos til dere om dere klarer en avslappa pp uten tester og sånt. Nå blir jeg ikke så stressa av tempingen, men el-testingen er jeg mer usikker på. Har dog bare 12 tester og bestemt meg for å ikke kjøpe flere. Så får jeg se hvordan DET går. :knegg::knegg:[/QUOTE

ha ha :D
Ja, hadde akkurat en prat med min kjære, vi fant ut at vi prøver uten el tester denne gangen. Han skal hjelpe meg med å holde meg unna! :)
 
ha ha :D
Ja, hadde akkurat en prat med min kjære, vi fant ut at vi prøver uten el tester denne gangen. Han skal hjelpe meg med å holde meg unna! :)

Hihi :)
Det er g-tester jeg har bestilt, har ikke prøvd EL-tester før. Men skal prøve temping denne måneden for å finne EL da :p
Planen er å holde meg unna de g-testene til minst 12dpo [emoji51][emoji51]
 
Ååååå takk [emoji8][emoji170] ja! Nå håper jeg virkelig! Hvordan går det med deg?

Langt i syklusen er du nå?
Jo takk som spør! Det går veldig fint er 5+4 nå så er jo enda veldig tidlig med veldig lite symptomer så er nervepirrende å vente på ul 9 mai [emoji33] håper du kommer etter i januar [emoji173]
 
Langt i syklusen er du nå?
Jo takk som spør! Det går veldig fint er 5+4 nå så er jo enda veldig tidlig med veldig lite symptomer så er nervepirrende å vente på ul 9 mai [emoji33] håper du kommer etter i januar [emoji173]
Åå ja det skjønner jeg! Jeg hadde veldig lite symptomer da jeg var gravid sist..
Jeg er på dag 7 [emoji4][emoji106]
 
Hihi :)
Det er g-tester jeg har bestilt, har ikke prøvd EL-tester før. Men skal prøve temping denne måneden for å finne EL da :p
Planen er å holde meg unna de g-testene til minst 12dpo [emoji51][emoji51]

Åja! Ja, skjønner! he he, det blir spennende å se hvordan det går!
 
Åå ja det skjønner jeg! Jeg hadde veldig lite symptomer da jeg var gravid sist..
Jeg er på dag 7 [emoji4][emoji106]

Ja, jeg også egentlig. Vet jeg er heldig som har lite symptomer men noen dager kunne det vært deilig med en bekreftelse !
Snar EL tid da ?? Spennende!!
 
Ja, jeg også egentlig. Vet jeg er heldig som har lite symptomer men noen dager kunne det vært deilig med en bekreftelse !
Snar EL tid da ?? Spennende!!
Ja veldig spennede! Bare veldug dumt at kjæresten skal på tur akkurat rundt El. Men det skal være en mulighet hvis vi kjører på før han drar...
 
Ja veldig spennede! Bare veldug dumt at kjæresten skal på tur akkurat rundt El. Men det skal være en mulighet hvis vi kjører på før han drar...

Håper EL vet å forholde seg til at han skal på tur ;) evt at det holder likevel :) [emoji1303]
 
Ja veldig spennede! Bare veldug dumt at kjæresten skal på tur akkurat rundt El. Men det skal være en mulighet hvis vi kjører på før han drar...

Det var slik jeg ble gravid [emoji28] han reiste avsted når EL var... det var nok med noen aksjer før :p
 
Back
Topp