Føler du deg klar?

Jeg er begynt å pakke fødebagen! :)
Har kjøpt inn litt proviant og snacks til både meg og mannen. Samt tannkoster, tannkrem, hygieneprodukter osv.

Så snart den er klar skal den legges i bagasjerommet på bilen! :)
 
Har begynt å vaske tøy og tepper. Har så smått også begynt å pakke stellebag til baby og fødebag til meg selv. Fortsatt god tid enda, har ikke termin før 30.mai [emoji28]
 
Klar som et egg! Fødebagen er ferdigpakket og står i gangen, gave til storebror er i garasjen, barnevakten er klar og kroppen er klar. Nå må bare lille-bedagelig i magen bli klar :)
 
Fødebagen er klar! Og det henger en liste på kjøleskapet med det som må oppi i siste liten (frukt, mobilladere, kamera og morgenkåpe)
Jeg har fått timeplanen til mannen min som er lærer, så jeg vet når det passer best at jeg ringer ham (ringer selvfølgelig når jeg må, men om jeg ser at han har time i 10 min til kan det jo godt hende jeg kan vente til den er ferdig)
Og mest av alt: jeg begynner å bli lei av at magen tar så stor plass at jeg må sitte bakoverlent og nesten ikke greier å bøye meg!
Termin om 10 dager.
Hjertelig velkommen til verden, mini!!
 
Tja, alt det praktiske er klart....men etter kraftige kynnere i går, gikk det opp for meg hva jeg har i vente....rier/fødsel og hele pakka, DA kjente jeg at jeg gruet meg litt. Var bedre å være førstegangs, visste jo ikke hva jeg gikk til av smerter :knegg:
 
Så klar som jeg kan bli. Bagen er ikke 100% pakket, men de viktigste tingene er med. Resten tar jeg underveis. Veldig klar til å møte lille prinsessen vår. Kvier meg ikke, bare gleder meg:Heartred. 37+4 i dag
 
Så bra de fleste er klar! :D
Er dere som har "Bedre" tid fleregangsfødende kanskje? :p
 
Er veldig klar for fødsel!! Har vært lei lenge allerede.. Alt utstyr er ikke 100% klart, men står i boden så lett å ta frem :) Tror fødebagen er klar, det viktigste er iallefall på plass. 4 dager til termin :)
 
Fødebag er klar, og snacksen er kjøpt inn og spist opp fire ganger nå ;) øver litt på det også

Haha, jeg har også prøvd å handle inn snacks til fødebagen, men ender opp med å spise det [emoji14] tror jeg må få mannen til å handle det og gjemme det godt så jeg ikke finner det[emoji28]
 
Alt er klart! Kan godt ha to, tre avslappende uker til , men så er det bare å komme lille baby! Lurer sånn på hvem du er! ❤
 
Herlig:) Eneste grunnen til at ikke all snacksen er spist opp her er fordi jeg har med spekemat :D

Ååh, det var lurt[emoji1] nå skal jeg ut å handle spekemat for å ha med i fødebagen[emoji39]
 
Kroppen min er veldig klar for å bli ferdig :rolleyes:
Men gjenstår en del ting som må gjøres. Bagen har vi bare laget liste over hva vi må ha med, men den er ikke pakket.
Er 36 uker i morgen, så han må holde seg inne en uke til ihvertfall :p
 
Back
Topp