Et par spørsmål

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
1) lille er så tørr og rød på kinna, jeg smører hver dag, men det blir ikke bedre. Hva er det? Det ene kinnet har "sprukket" litt opp i huden. Virker ikke som om det er vondt, men det ser vondt og ubehagelig ut.

2) han rister når han får mat. Haha. Hva er det? Når jeg gir han en skje med grøt, så knyter han nevene og rister akkurat som om han spenner alle musklene i kroppen. Så slipper han, og det gjentar seg igjennom første halvdel av matinga. What?
 
Jeg har desverre ingen gode svar til deg, men min gutt er helt lik på begge punkter og lurer egentlig på det samme [emoji4]
 
1) lille er så tørr og rød på kinna, jeg smører hver dag, men det blir ikke bedre. Hva er det? Det ene kinnet har "sprukket" litt opp i huden. Virker ikke som om det er vondt, men det ser vondt og ubehagelig ut.

2) han rister når han får mat. Haha. Hva er det? Når jeg gir han en skje med grøt, så knyter han nevene og rister akkurat som om han spenner alle musklene i kroppen. Så slipper han, og det gjentar seg igjennom første halvdel av matinga. What?
Høres ut som jenta mi :)

1) er nok tørr hud (uten å være 100% dikker alltså), men mi pleier å få det litt på kalde dager feks. Smører en krem vi ble anbefalt på apoteket. Den er kjempe god! Bruker den på storebror (3år) også, på tørre hudflekker å sann, og mine tørre hender :)

2) Ho elsker rett å slett maten når ho gjør sann! Synes det er så hærlig å se på :) det lyyyser glede liksom [emoji28]
 
1) lille er så tørr og rød på kinna, jeg smører hver dag, men det blir ikke bedre. Hva er det? Det ene kinnet har "sprukket" litt opp i huden. Virker ikke som om det er vondt, men det ser vondt og ubehagelig ut.

2) han rister når han får mat. Haha. Hva er det? Når jeg gir han en skje med grøt, så knyter han nevene og rister akkurat som om han spenner alle musklene i kroppen. Så slipper han, og det gjentar seg igjennom første halvdel av matinga. What?

1) Har du prøvd å smøre med Purelan? Husk å ikke smøre med kremer som inneholder vann hvis dere skal ut de neste timene.
Purelan inneholder ikke vann. Prøv å smøre med det ofte.

2) Det er nok bare en reaksjon på sansene og følelsene rundt måltidet. De får ofte sånn etterhvert når de får noe godt, eller blir glade/sinte for noe også. :)
 
1. Høres ut som tørr hud ja. Jeg har en krem som brukes i ansiktet og på hendene til mine barn, da de sprekker og blør på hendene. MEGET effektiv. Bruker på kinnene til lille også.
ca429ee728f78e4172dbe9f22aef7932.png
0e8372da0a8078fe52f0d98f026096ad.png


2. Det gjør mini her også!! Han blir helt stiv og rister med armer og bein, for så å bli helt stiv igjen. Jeg har bare tenkt at han er sulten og kjempeglad for å få god mat ;-) Skikkelig klar og begeistret liksom. Han gjør ikke sånn mot slutten av måltidet..
 
Back
Topp