Gravid?!?

Jeg er SÅ misunnelig på dere gravide ! Jeg har kjempe lyst - og føler meg klar - til å få en til, men det er ikke mannen i huset. Håper han blir det snart da vi prøvde en stund før vi greide det med lille tuppa vår <3 jeg ønsker 2-3 år mellom de, men er han ikke klar så er det ikke noe å gjøre med
 
Veldig spennende :) Takk som spør, formen er litt for fin føler jeg. Hehe. Begynner å lure på om jeg i heletatt er gravid :p men får vel bare stole på testene. Klør etter å bestille TUL!
Testene viser nok helt rett de :) men skjønner det der med tidlig ul ;) jeg var heldig og fikk henvisning denne gangen pga mistanke om tvillinger. Heldigvis, så var det bare 1 inni der [emoji1]
 
Testene viser nok helt rett de :) men skjønner det der med tidlig ul ;) jeg var heldig og fikk henvisning denne gangen pga mistanke om tvillinger. Heldigvis, så var det bare 1 inni der [emoji1]

Åå, heldig som fikk henvisning. Hvor langt er du på vei da? Og hvordan er din form ? :)
 
Plutselig var visst jeg gravid igjen også. Føles veldig rart! Tør ikke helt tro på det. Håper spiren klamrer seg fast og kommer ut til oss i starten av september <3

Gratulerer!!! Går alt bra nå, og hva ble det til med tul? Jeg forstår godt at du vil betale for det :) betryggende å ta i uke 12-13 for å sjekke for misdannelser og at fosteret har det bra [emoji5][emoji5][emoji5]
 
Gratulerer!!! Går alt bra nå, og hva ble det til med tul? Jeg forstår godt at du vil betale for det :) betryggende å ta i uke 12-13 for å sjekke for misdannelser og at fosteret har det bra [emoji5][emoji5][emoji5]

Tusen takk :) og gratulerer til deg selv! Det går egentlig ganske bra. Ikkje så veldig dårlig, men trøtt og litt svimmel. Har ikkje vært på TUL enda. Hadde egentlig bestilt time til tirsdag, men det skar seg med noe annet som dukket opp. Så får se om eg får bestilt en ny time snart. Er 10+5 i dag :)

Hvor langt har du kommet i svangerskapet? Og hvordan går det å være godt gravid og mamma samtidig? :)
 
Spennende da! Ja bestill ny time :)

Jeg er 33+0 nå og skal innrømme det er slitsomt og krevende :) men vi gleder oss veeeldig!!
 
Spennende da! Ja bestill ny time :)

Jeg er 33+0 nå og skal innrømme det er slitsomt og krevende :) men vi gleder oss veeeldig!!

Skjønner jeg godt :) merker allerede at jeg syns det er tyngre etter jeg ble gravid igjen. Skjønner godt at dere gleder dere! Det gjør vi og :-D
 
Gratulerer til dere. [emoji2] Jeg er 10+3 og gleder meg masse til å få en ny krabat hjemme. Jeg skjønner det vil bli tøft med to tette, men så kjekt for eldste mann å få en liten søster eller bror. Jeg ser virkelig frem til permisjonslivet igjen. Jeg tror jeg kommer til å være litt mer avslappet nå med nr 2.
Blir det gutt eller jente på dere? Og er det samme som sist?
 
Last edited:
Nå har jeg først begynt å få lyst på flere.. energien er nok ikke der helt ennå, men vi satser på å prøve i sommer.. hvis vi klarer å vente så lenge da[emoji8] jeg håper nemlig ikke jeg trenger operasjon igjen for å bli gravid.. så er litt stressa for det merker jeg. På en annen side, blir jeg ikke gravid igjen så har vi verdens fineste jente[emoji173]
 
Gratulerer til dere. [emoji2] Jeg er 10+3 og gleder meg masse til å få en ny krabat hjemme. Jeg skjønner det vil bli tøft med to tette, men så kjekt for eldste mann å få en liten søster eller bror. Jeg ser virkelig frem til permisjonslivet igjen. Jeg tror jeg kommer til å være litt mer avslappet nå med nr 2.
Blir det gutt eller jente på dere? Og er det samme som sist?
Gratulerer med spirer begge to, og lykke til [emoji173]
Her er jeg 4+6 i dag, håper det går veien [emoji1]
 
Her har vi begynt å snakke om det igjen. Plutselig var alle venninnene mine gravide og jeg kjente litt misunnelse. Har et år igjen av studiet mitt som jeg har ved siden av jobb så tenker at denne gangen skal jeg være helt ferdig. Kanskje begynne å prøve igjen i høst/vinter. Gleder meg[emoji5]
 
Back
Topp