Hvor mange kr synes du det er greit å bruke på ett plagg til barnet?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hva synes du er maks å bruke på:

  • Vinterdressen
  • Parkdressen
  • Regntøy
  • Innetøy (body/genser, bukse)
  • Sko (tok med sko også jeg ;) )
  • Luer
? :wtf:
 
Vet du, det varierer sånn.. Liker jo helst å ha det billigst mulig, men er det gode klær og merker man vet holder, så hender det at jeg går for det likevel.

Og merker at jeg er villig til å legge mer i klær til poden enn til meg selv
 
Vet du, det varierer sånn.. Liker jo helst å ha det billigst mulig, men er det gode klær og merker man vet holder, så hender det at jeg går for det likevel.

Og merker at jeg er villig til å legge mer i klær til poden enn til meg selv
Ditto!
Kjøper aldri veldig dyre jakker til meg. Men kan fint bruke 1000 på en dress til barna. Så er de mer ute i søla enn meg og da, men :p hehe.
 
Hva synes du er maks å bruke på:

  • Vinterdressen
  • Parkdressen
  • Regntøy
  • Innetøy (body/genser, bukse)
  • Sko (tok med sko også jeg ;) )
  • Luer
? :wtf:
Vinterdress.. maks 1500. Men som regel 1000.

Parkdress maks 700-1000

Regntøy maks 600

Innetøy maks 200, som regel 99-150

Sko maks 1000

Luer maks 400 (hvis det er ull og vindtett)
 
Jeg pleier å se litt mer på tester enn selve prisen, også har jeg litt i bakhodet om dette er noe hun kommer til å vokse ut av eller slite i stykker. Også er jeg nok mer opptatt av testene nå fordi hun ikke kan si selv om hun fryser eller blir våt.

Kjenner meg godt igjen i det å bruke masse på frøkna og ikke så mye på meg selv :p
 
Gjenbruk sier nå jeg:D når han er så liten enda så er det ypperlig å kjøpe brukt. Det vises jo ikke at klær og sko er brukt:) men kjøper vi helt nytt så ser vi på best-i-test før vi kjøper.
 
Vinterdress max 1000 på salg
Parkdress max 800
Regntøy 500
Sko max 700
Luer max 300
Innetøy max 200 for et plagg. Ull kan jeg gå opp til 300 men da må jeg virkelig like det.
Vinterdress,parkdress og regntøy til bhg blir kjøpt nytt. Til hjemme bruk kjøper jeg brukt[emoji4]
Prøver å handle endel på salg, det betyr ikke noe for meg om det er fjord årets mote [emoji4]
 
Tror ikke jeg har noen grenser jeg :eek::hungover::hilarious:men jeg blir vel ikke kalt tilbudsdronningen for ingenting så ja mye på salg !
 
Back
Topp