Mini står opp igjen - hjelp

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
mini holdt på å klatre ut av sprinkelsenga så vi tok vekk den ene sprinkelveggen.

Før: Legging i siste gikk som en drøm i flere mnder etter nesten et halvt år med kaos. To sanger, nattasuss og vil kunne gå og han fant roen, pludra litt for seg selv og sovna.

Nå: han står opp hundre ganger og da pleier jeg å cave in og legger legger meg sammen med ham. Han er happysnappy hele tiden og selvom jeg ikke sier noe og leier ham tilbake til seng så synes han det er superfestlig å gå ut og bli oppdaget og fulgt tilbake. Hjelp! Er det noen gode råd der ute? Han forstår at han skal ligge ned. Hvis jeg hører bamsen faller i gulvet og går inn legger han seg ned. Kommer han ut av senga så legger han bamsen tilbake når han blir oppdaget.

Hjelp! Blir sprø. Han må jo lære seg å falle til ro på egenhånd slik som før
 
Har dessverre ingen gode råd, men er redd vi kommer til å være i samme situasjon snart. Lille har vært nær ved å klatre ut flere ganger, så vi må snart skifte seng. Følger denne og håper du får noen gode råd!
 
mini holdt på å klatre ut av sprinkelsenga så vi tok vekk den ene sprinkelveggen.

Før: Legging i siste gikk som en drøm i flere mnder etter nesten et halvt år med kaos. To sanger, nattasuss og vil kunne gå og han fant roen, pludra litt for seg selv og sovna.

Nå: han står opp hundre ganger og da pleier jeg å cave in og legger legger meg sammen med ham. Han er happysnappy hele tiden og selvom jeg ikke sier noe og leier ham tilbake til seng så synes han det er superfestlig å gå ut og bli oppdaget og fulgt tilbake. Hjelp! Er det noen gode råd der ute? Han forstår at han skal ligge ned. Hvis jeg hører bamsen faller i gulvet og går inn legger han seg ned. Kommer han ut av senga så legger han bamsen tilbake når han blir oppdaget.

Hjelp! Blir sprø. Han må jo lære seg å falle til ro på egenhånd slik som før

Legg deg med ham så han er trygg ved leggetid, det er det beste du kan gjøre for ham.
Han trenger ikke "lære å falle til ro på egenhånd," det kommer av seg selv når han er klar. :)
 
Vi er og endelig der at hun slår seg til to selv, og endelig sover hun hele natta.

I går hadde hun elveblest rundt anklene, så da var det naturlig nok vanskelig å sove. Oppdaget da jeg gikk inn til henne etter mye turning at jammen får hun foten på kanten av senga..tror ikke det er lenge til hun skjønner hvordan hun kommer over. Og da har vi nok samme problem som dere.

Må nok bare være der til han sovner kanskje? Sitte eller ligge hos han.
 
Min gutt har hatt en periode nå der han våkner i 2-3 tiden og bare gråter og gråter til han får komme inn i sengen min, er visstnok vanlig på denne alderen at de sliter med søvn, men nå er det kun 10 uker til lillesøster melder sin ankomst, så passer ikke så bra at sept 15 gutten min ikke skal sove alene :p
 
Min gutt har hatt en periode nå der han våkner i 2-3 tiden og bare gråter og gråter til han får komme inn i sengen min, er visstnok vanlig på denne alderen at de sliter med søvn, men nå er det kun 10 uker til lillesøster melder sin ankomst, så passer ikke så bra at sept 15 gutten min ikke skal sove alene :p

Alt tyder på at vi også blir fire i senga i juli, i hvert fall noen netter :) får bare krysse fingrene for at det går bra!
 
Alt tyder på at vi også blir fire i senga i juli, i hvert fall noen netter :) får bare krysse fingrene for at det går bra!


Har kjøpt bedsidecrib slik at babyen kan skyves i sikkerhet om storebror kommer inn :p
 
Back
Topp