Skravletråd

Begynte mars så bra også ble jeg syk og merker at korsryggen også ikke er helt venn med meg, så gåturer har det blitt lite av

Må få gått når mannen kommer hjem fra jobb så jeg kan gå alene i skogen her tror jeg. Også ligger jeg å kjenner på mens smerter så det kommer sikkert også i natt, æsj blir nok ikke vektnedgang på fredag [emoji13]

Håper smertene dine snart gir seg[emoji20]
 
Ny dag, nye muligheter:)
I dag skal jeg i bursdagsselskap så da blir det nok kake på meg. Skal heller prøve å begrense meg:)
 
Ny dag, nye muligheter:)
I dag skal jeg i bursdagsselskap så da blir det nok kake på meg. Skal heller prøve å begrense meg:)

Lurt å tenke sånn. Jeg har ikke nektet meg selv for eks kake når det har vært servert, men har prøvd å begrense meg til et moderat stykke istedenfor to svære som jeg ville tatt før :rolleyes:
 
Begynte mars så bra også ble jeg syk og merker at korsryggen også ikke er helt venn med meg, så gåturer har det blitt lite av

Må få gått når mannen kommer hjem fra jobb så jeg kan gå alene i skogen her tror jeg. Også ligger jeg å kjenner på mens smerter så det kommer sikkert også i natt, æsj blir nok ikke vektnedgang på fredag [emoji13]

Æsj så kjedelig å ha smerter som hindrer når man er motivert. Og ja, tante-uker er utfordrende. Lykke til uansett!!!
 
Last edited:
Masse regn her i dag, så "fridde" til naboen og fikk bruke mølla deres :D 8 km jogg/gå/motbakke pluss litt styrke.
 
Hadde en dårlig helg forrige helg.
På mandag dro jeg til Trondheim og til et hotell med alt for store og fristende dessert-bord.
Hjemme på tirsdag kveld, og rett på legevakten med minste og hjemme med sykt barn siden.
Det vil si litt for mye kjeks og lignende.
I tillegg har jeg bare klart å få til en treningsrunde.

Overraskende var det bare 0,2 kg pluss denne uken
 
Hadde en dårlig helg forrige helg.
På mandag dro jeg til Trondheim og til et hotell med alt for store og fristende dessert-bord.
Hjemme på tirsdag kveld, og rett på legevakten med minste og hjemme med sykt barn siden.
Det vil si litt for mye kjeks og lignende.
I tillegg har jeg bare klart å få til en treningsrunde.

Overraskende var det bare 0,2 kg pluss denne uken
Bra det da, det burde du få snudd til neste uke [emoji4]

Men håper du har friske barn nå da!
 
Back
Topp