Skravletråd kirsebær

Krigsledar - kven kan?
Eg kan, men trenger ein/fleire som kan vera backup! Og, at folk er flinke til å registrere vekt tidleg da eg er opptatt med legging frå ca kl 18:30 til rundt 20 (også pleier eg sjølv å sovne [emoji85])

Jeg kam desverre ikke da jeg ofte jobber seinvakt på fredager :/ men kan gjerne hjelpe til med noe annet :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Krigsledar - kven kan?
Eg kan, men trenger ein/fleire som kan vera backup! Og, at folk er flinke til å registrere vekt tidleg da eg er opptatt med legging frå ca kl 18:30 til rundt 20 (også pleier eg sjølv å sovne [emoji85])
Kan godt være backup jeg :)
Jeg veier meg alltid med en gang jeg står opp og kommer til å legge det ut rett etterpå (eller i pausen på jobb hvis jeg får dårlig tid på morgenen)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hva spiser dere til kveldsmat ? Tom for ideer [emoji15]
 
Hva spiser dere til kveldsmat ? Tom for ideer [emoji15]

Til den typen måltider spiser jeg for eksempel cottage cheese med sukkerredusert bringebærsyltetøy, yoghurt med firkorn og frø, grove bananmuffins med blåbær (sukkerfri), grovbrød med masse pålegg, frukt... evt sånne frøknekkebrød da om man liker det, jeg syns de har for sterk smak. Men skal prøve på proteinrundstykker, tenkte jeg.
 
Til den typen måltider spiser jeg for eksempel cottage cheese med sukkerredusert bringebærsyltetøy, yoghurt med firkorn og frø, grove bananmuffins med blåbær (sukkerfri), grovbrød med masse pålegg, frukt... evt sånne frøknekkebrød da om man liker det, jeg syns de har for sterk smak. Men skal prøve på proteinrundstykker, tenkte jeg.

Takk for tips :) har du oppskrift på de muffinsene?:)
 
Så støl etter trimmen i går at jeg knapt skulle fått hendene bak på ryggen nå for å kle av bhen! [emoji23]
 
Hva mener dere ?
Jeg er kokk og må smake på maten jeg serverer , noen ganger er det søtsaker , d er kun for å smake .. får jeg fortsatt ikke godkjent snopfri dag ?
 
Hva mener dere ?
Jeg er kokk og må smake på maten jeg serverer , noen ganger er det søtsaker , d er kun for å smake .. får jeg fortsatt ikke godkjent snopfri dag ?

Det syns jeg er innenfor, så lenge du kun tar det som er nødvendig. Det er jo jobben :)
 
Dagens trening og detta var før kl 10 [emoji16][emoji1303]
a05caf91fad7d5d3adbf784611032b18.png
 
Hvordan går det med dere, jenter? :)
 
Hvordan går det med dere, jenter? :)

Har vert en litt slappere start enn jeg hadde tenkt, da jeg har en forskjølelse som ikke vil gå over, men har fått tatt noen trilleturer med lillegull, og passer på hva jeg spiser. Spent på å veie meg i morgen :S
Hvordan går det med deg?:)
 
Hadde ein fantastisk dag i går - treningsmessig og slik [emoji1316][emoji1320] Klarer å halda meg unna godis, men kjenner eg må ete meir mat når eg trener såpass. Så spent på kva det betyr på vekta.
 
Veldig bra jobbet! :D

Er du fornøyd med fitbit? Har lyst å kjøpe meg en sportsklokke, men har liksom ikke funnet den rette enda :/

Brukte laaaaaang tid på å finne ut kven eg ville ha [emoji85] Etterkvart fant eg ut at eg ville prøve Fitbit Surge og er kjempe fornøyd med den [emoji1303][emoji7] Er så fornøyd at eg også har kjøpt Flex2 slik at eg kan svømma med den [emoji4]
 
Gløymde å legga ved bilde [emoji85]
9f6c548c21c4cc09a0339f257270519f.png

Shit da! Går du mye på jobb eller no? Er liksom sykt fornøyd om jeg nærmer meg 10 000, og selv med en times tur fikk jeg bare 7000 og noe. Dette er jo på mobilen da, og da registreres jo ikke alt, blant annet fordi det ikke er alltid jeg har den på meg, men likeveeel. ;p
 
Har vert en litt slappere start enn jeg hadde tenkt, da jeg har en forskjølelse som ikke vil gå over, men har fått tatt noen trilleturer med lillegull, og passer på hva jeg spiser. Spent på å veie meg i morgen :S
Hvordan går det med deg?:)

Får nok ikke noen voldsomme utslag på vekta, men har vært flinkere på kost og til å trille turer ja :) har vært mye uvær da, så det ødelegger både mosjoneringa og humøret til lillebror, som helst sover i vogna om han blir trillet skikkelig. Bare vugge i gangen holder sjelden, selv om jeg triller over dørstokken og over håndkle osv. Nedbør er én ting, men mye vind fra alle veier funker så dårlig med baby i vogn.
 
Shit da! Går du mye på jobb eller no? Er liksom sykt fornøyd om jeg nærmer meg 10 000, og selv med en times tur fikk jeg bare 7000 og noe. Dette er jo på mobilen da, og da registreres jo ikke alt, blant annet fordi det ikke er alltid jeg har den på meg, men likeveeel. ;p

Nei, har kontorjobb og sitter nesten fastlåst til PC og telefon [emoji85] Men er sjukmeldt to gonger i veka og da benytter eg sjansen til å bevege meg (er sjukmeldt slik at eg skal kunne trene meg opp igjen etter å ha fått tre barn på 14 mnd).
Ellers ligger eg på rundt 10-15 000 skritt om dagen.
 
Back
Topp