Noen av dere som ser "Fødeavdelingen"?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Neste sesong skal spilles inn på St. Olavs. :)

Hadde jeg hatt mage til det, så skulle jeg gjerne ha sett, men er så redd jeg ikke får lyst til å føde, at jeg velger å stå over. :hilarious:
 
Sett alt som har med graviditet å gjøre [emoji23] baby story, I did't know I was pregnant, fødeavdelingen Norge og Storbritannia [emoji23][emoji23] mannen min sier bare "babysjuk eller" med et glimt i øyet [emoji23][emoji85]
 
Elverum er også med neste sesong! Der jobber jeg tidligere[emoji4] og da datt jeg jaggu på en fødsel da unge mødre var og filmet og [emoji5]
 
Ser ikke fast. Men er innom i ukes arkivet når muligheten byr seg ;)

For å si det slik. jeg får lyst til å føde igjen når jeg ser det ;) ;)
 
Jeg ser fast.

Ved fødselen med forrige så jeg på fødeavdelingen mens jeg selv hadde rier. Svake, men likevel såpass at jeg måtte puste meg gjennom samtidig med damene på TVen ;)
 
Har lyst til å se på disse programmene for det er sikkert koselig, men er redd for at jeg skal få skikkelig fødeangst :nailbiting: Har aldri født før da.
 
Neste sesong skal spilles inn på St. Olavs. :)

Hadde jeg hatt mage til det, så skulle jeg gjerne ha sett, men er så redd jeg ikke får lyst til å føde, at jeg velger å stå over. :hilarious:

Samme med meg. Jeg har allerede nok frykt rundt det, så det er ikke noe behov for å skremme meg selv noe mer.. :hilarious: hehe
 
Samme med meg. Jeg har allerede nok frykt rundt det, så det er ikke noe behov for å skremme meg selv noe mer.. :hilarious: hehe

Litt pinlig egentlig. Tenker jeg burde ha tatt meg sammen, for må jo klare såpass, det er jo naturlig og "alle" har jo gjort det siden tidenes morgen. Samtidig tenker jeg at jeg kanskje blir så engstelig at jeg i verste fall ikke vil bli gravid og at jeg deretter nekter å føde, men bare kniper sammen beina. :hilarious:

Men burde nok ha sett det fra St. Olavs, blir jo tross alt der jeg skal føde. Skal/skal ikke? :p
 
Litt pinlig egentlig. Tenker jeg burde ha tatt meg sammen, for må jo klare såpass, det er jo naturlig og "alle" har jo gjort det siden tidenes morgen. Samtidig tenker jeg at jeg kanskje blir så engstelig at jeg i verste fall ikke vil bli gravid og at jeg deretter nekter å føde, men bare kniper sammen beina. :hilarious:

Men burde nok ha sett det fra St. Olavs, blir jo tross alt der jeg skal føde. Skal/skal ikke? :p

hehe.
Er så enig. Jeg har siden jeg var liten alltid vært klar på at jeg ikke skulle ha barn, for jeg hadde ingen planer om å føde.
Uheldigvis har jeg på ingen måte vokst av meg den meningen.
Men jeg satser med mot, og får ta den kampen med legene når det nærmer seg :cool: hehe

Om du tror du tåler det, så kjør på.
Du kan jo teste en episode også slutte å se på. Du har enda da 9måneder på å "glemme" det du ser. hehe :D
 
hehe.
Er så enig. Jeg har siden jeg var liten alltid vært klar på at jeg ikke skulle ha barn, for jeg hadde ingen planer om å føde.
Uheldigvis har jeg på ingen måte vokst av meg den meningen.
Men jeg satser med mot, og får ta den kampen med legene når det nærmer seg :cool: hehe

Om du tror du tåler det, så kjør på.
Du kan jo teste en episode også slutte å se på. Du har enda da 9måneder på å "glemme" det du ser. hehe :D

Hahaha! Ser det for meg, at du kjemper mot legene "Nå må du presse!" "Nei, jeg nekter!" :laughing021

Tror ikke jeg tåler det, men det er vel bare en måte å finne det ut på. :p Heldigvis har ikke innspillingene begynt ennå, og ikke er jeg gravid heller. :hilarious:
 
Orker ikke se det helt enda, vanligvis elsker jeg sånne programmer og slukte dem første svangerskapet, men er ikke helt klar enda.
 
Back
Topp