Skjult forum

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Hvorfor finner jeg ikke skjult forum etter siste oppdatering av appen??
 
Merkelig, den lå der den skulle hos meg men ser at appen er oppdatert
 
Iflg Tamara er det nok en bug som gjør det. Bør komme tilbake innen 24 t [emoji4]
 
Nå finner ikke jeg skjult forum lenger :(
 
Det er ikke greit! Hva sier de om det?

At det dessverre er en feil som oppsto etter siste oppdateringa. Hovedsaklig for oss med ios. De jobber med å rette det opp, men tar visst tid.
Kan jo gå inn via nettleseren, men jeg synes det er så tungvindt siden jeg ikke har noen pc å bruke. Dessutten har nettleseren min kræsjet/låst seg noen ganger når jeg bruker den.
 
At det dessverre er en feil som oppsto etter siste oppdateringa. Hovedsaklig for oss med ios. De jobber med å rette det opp, men tar visst tid.
Kan jo gå inn via nettleseren, men jeg synes det er så tungvindt siden jeg ikke har noen pc å bruke. Dessutten har nettleseren min kræsjet/låst seg noen ganger når jeg bruker den.

Jeg kom meg inn hjemme, men var helt utestengt i går. Veldig irriterende! [emoji35][emoji35]

Skal de ikke fikse?
 
Jeg kom meg inn hjemme, men var helt utestengt i går. Veldig irriterende! [emoji35][emoji35]

Skal de ikke fikse?

De jobber visst med å fikse det, men tar tydeligvis veldig lang tid..
Her har jeg lasta ned appen på nytt x antall ganger, logget ut og inn x antall ganger og byttet passord, men ingenting har hjulpet.
 
Gå inn via nettleser og trykk subscribe igjen.
 
Back
Topp