Natt måltid

Vi og samsover.
Men gir mest flaske.


Så tenker ikke spess på amming, Selvom "ammetåka" er nevnt[emoji4]
 
Har en greie med at jeg MÅ se på klokka for å vite hvor mye søvn jeg får i løpet av natta:hilarious:( som om søvnmangelen blir noe bedre av å vite hvor lite søvn jeg får:p). Med andre ord har jeg stålkontroll på måltidene også.
 
Vi samsover.
Har lagt mobilen ved siden av puten min og sjekker den alltid hver gang han våkner. Mest for å vite om jeg må skifte på han eller ikke. Når jeg da våkner neste gang husker jeg alltid hva det sto på de to første tallene (timer) så vet alltid ca hvor lenge siden sist.

Som regel våkner jeg gjerne med puppen hengende ute og en STOR melkeflekk mellom hodet til mini og puppen min, så forstår ikke at jeg kan være så trøtt at jeg sovner under amming og likevel få med meg klokka:dead:
 
#Vekking

Vekker dere for mat på nattan? Eller lar dere den lille sove?

Jeg mener egentlig at om ungen sover, så sover'n! Da sier'n ikke at'n er sulten..

Jeg sjøl, vekker på nattan (Tenker mer på å følge klokka. Så sikkert derfor). Men kjenner på det! Samvittigheten er ikke god nei! Ellers, om dagen vekker jeg ikke :)
 
#Vekking

Vekker dere for mat på nattan? Eller lar dere den lille sove?

Jeg mener egentlig at om ungen sover, så sover'n! Da sier'n ikke at'n er sulten..

Jeg sjøl, vekker på nattan (Tenker mer på å følge klokka. Så sikkert derfor). Men kjenner på det! Samvittigheten er ikke god nei! Ellers, om dagen vekker jeg ikke :)

Jeg vekker ikke. Her våkner mini alltid i to tiden for mat, men tenker at den dagen han plutselig sover gjennom natten kommer jeg ikke til å vekke. Hs sier at om han er sulten våkner han og gir tegn på det slik han gjør nå.
 
Måtte vekke i starten på grunn av dårlig vektoppgang, men etter at det var i orden har vi ikke vekket. Nå er det ikke noe issue, han våkner hver 2-3 time uansett :p
 
Aner ikke på natta men flere ganger hvertfall samsover med frøkna
 
Jeg vekker ikke. Her våkner mini alltid i to tiden for mat, men tenker at den dagen han plutselig sover gjennom natten kommer jeg ikke til å vekke. Hs sier at om han er sulten våkner han og gir tegn på det slik han gjør nå.
ѕå мåltidѕ tidene вlir endra på нver natt/dag? oм мan i вυnn og grυnn вegynte мed å følge ĸloĸĸa?

eller er det вare å gi нver 3-4 tiмe på dagen?

Lυrer нeller på å gi мat når мini våĸner og gir "вeѕĸjed". (på natta iѕåfall, og da ĸan det вrått вli вare et natt-мåltid. нan ѕover ѕå lenge på natta.

мen aĸĸ nå finner нan iĸĸe roen oм dan (verѕt på natta) tenĸer мat ĸan нjelpe мen?
 
ѕå мåltidѕ tidene вlir endra på нver natt/dag? oм мan i вυnn og grυnn вegynte мed å følge ĸloĸĸa?

eller er det вare å gi нver 3-4 tiмe på dagen?

Lυrer нeller på å gi мat når мini våĸner og gir "вeѕĸjed". (på natta iѕåfall, og da ĸan det вrått вli вare et natt-мåltid. нan ѕover ѕå lenge på natta.

мen aĸĸ nå finner нan iĸĸe roen oм dan (verѕt på natta) tenĸer мat ĸan нjelpe мen?

Har ikke faste tider på måltidene. Han får mat når han er sulten. Det går som oftest 2 1/2 til 3 timer mellom måltidene. Innimellom vil han ha påfyll etter en time. Så på natta sover han fra jeg legger han til ca kl to. Deretter sover han ca 3 timer.
 
Back
Topp