Hvilke hobbyer har DIN MANN?

Tegning og airbrushing :) men det bråker og gasser ein del så han har ikkje fått drevet så mykje med det i det siste..
Også er det jakt :)
 
Fotball, innebandy, bowling, trening, lese. :)
 
Sykling og noe ps4 spilling og titte på sykling/fotball.... syklingen synes jeg er en fin hobby for han å ha, så støtter han i å få tid til å sykle. Men ps4 og fotballtitting irriterer meg av og til då ingenting kan avbryte når han gjør dette....
 
Hm...se fotball, spille poker og ølsmaking. Han har begynt å bake da, så det er vel en ny hobby han har fått seg. Nå er han godt i gang med surdeigsbrød, som frøkna på snart 2 elsker :D
 
Min kjære elsker fiske. Å da er det fluefiske som er tingen. Å han vil så gjerne at jeg skal lære det å like det.
Jeg syns det er kjempekos å være med på fisketurer, men har ikke prøvd meg noe særlig med fluestanga fordiom jeg har fått min helt egen knall rosa fluestang [emoji85]
 
Jakt og friluftsliv, møbelsnekring, bil og båt, hund, mekanikk, etc.. ALT som ikke innebærer TV. Han hater å se film og serier, ser til nød på NRK og naturprogrammer:knegg:
 
Radiobiler. Mekker, bygger og reparerer.
 
Han e veldig kreativ, tegner, spiller gitar og piano og munnspill, trener, gjøre forefallende arbeid hjemme. Mye forskjellig egentlig:)
 
Fiske, se fotball, spille fotball og PlayStation :)
 
Min mann spiller bordtennis en gang i uka, og har gjort det de siste 10 årene :happy: Di har noen turneringer i året, men han spiller mest fordi det er gøy og god trim, og ikke for å vinne ( noe de ikke har gjort så fryktelig ofte) , hehe . Men har vært på noen turneringer med ungene å heiet på han, og det har han satt pris på :smug:
 
Gaming! Og duppedingser. Han elsker å ha småprosjekter han kan sette sammen og mekke på :)
 
Tegneserier, bøker, superhelter. Og så liker han historie. Og rollespill og laiv.

Mye som meg, altså. Er bare noen nyanseforskjeller på akkurat HVA hver av oss liker. :)
 
Snekre, mekanikk, jakt, hund, alt som er praktisk :) Han hater å sitte stille og hater å se film og tv :)
 
Fotball, fotball og mer fotball. [emoji85]
 
Mannen spiller ps4, ser fotball på tv, og tegner i perioder. Akkurat nå er han veldig inne i tegningene sine.
 
Back
Topp