Vise fram mage?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Prøver du å vise fram magen, skjule den eller har du ikke fått noe enda?
 
Har fått tydelig mage og prøver ikke å skjule den. Prøver heller ikke å vise den fram enda... men etterhvert skal jeg nok framheve magen. Når jeg har kommet litt lenger :)
 
Jeg heller mot å ikke fremheve den riktig enda, men har gitt opp å skjule, har egentlig ikke klær eller fasong til det.
Vises gjør den uansett hva jeg gjør kjennes det ut som.
 
Her er den godt skjult under vide klær, vil holde den for meg selv så lenge som mulig :)
 
Ikke fortalt noen ennå, er 16+6. Så her skjules den. Eller har ikke fått mage sånn sett, ikke babykul. Men lagt litt på meg og kan fort bli oppblåst så kler strategisk på meg om morran
 
Nytter ikke å skjule den i allefall[emoji23] men fremhever den heller ikke.
 
Her er første dag hvor det har vært okay temperatur på jobben (jeg er en frossenpinn!), så jeg kunne åpne skjorta og ut poppet den fine runde babykulen :) Det er altså mye penere å være gravid når man ser formen på magen, enn når man pakker seg inn i store tykke gensere (som er det jeg har i skapet). Så jeg har sett frem til at det blir en temperatur så jeg kan ha cardigans hvor magen kan vises litt, så man ikke bare ser chuby ut.

Magen her kan ikke skjules. Jo, den kan pakkes inn i store plagg hvor den ikke er så fremtredende. Men skjule den helt er ikke mulig mer, 18+0 i dag.
 
Har ikke tegn på mage enda, så går fortsatt normalt kledd uten at noen kan forestille seg at det er en baby der inne :)
 
Går normalt kledd, men olabuksene passer ikke lenger så det blir mye kjole. Jeg har ingen tydelig mage så er ikkeno å vise frem. Men bruker ikke tettsittende kjoler, trives ikke med det nå (det viser bare valker og ikke baby). :cool:
 
Klarer ikke skjule magen lenger, og prøver ikke på det heller. Vil ikke si at jeg fremhever den heller. Kler meg passe tildekket til at jeg føler meg vel uten å gjemme meg bort :)
 
Ikke så mye å vise fram enda, men ser kanskje ut som eg har lagt på meg litt ekstra på magen? Går i mammabukse+vanlige topper/gensere så avslører vel ikke noe verken eller. Anna enn at eg ikkje er syltynn flis, men det har eg aldri vært [emoji14]
 
Har verken prøvd å skjule eller fremheve, men alle ser det nå, å det er jo koslig det [emoji4]
 
Umulig å skjule magen her [emoji23] Går i mammabukser og litt løse overdeler. Føler jeg har ett veldig avslappet forhold til kroppen nå egentlig.. Har drømt om å få barn og kul på magen i så mange år, så kan vel si jeg er litt stolt av magen min [emoji6] hehe.. Ikke det at jeg sprader rundt og håper at alle ser det heller da [emoji12]
 
Tar på de klærne som passer. Det er umulig å skjule den, men tenker ikke over at jeg skal fremheve magen heller :) de fleste genserne mine har blitt for korte på magen, så blir oftest til at jeg har på en singlet og trøye av et slag. Da vises magen ganske så godt :)
 
Prøver å ikke vise den. Men akkurat nå er den litt sånn blandingsmage, vanskelig å se at det er en ren gravid mage, da jeg har litt mage fra før. Husker fra sist at jeg bikket over 20 uker før den så "fin" ut. Da begynner jeg nok å kle meg slik at den blir mer fremhevet.
 
Er umulig å skjule den her, prøvde med vide gensera men var mulig å sjå frå vk 11-12.. Har gitt opp no og går med smale gensera og åpne strikkajakker.
 
Skjule den under litt vide gensara endå, tenkte vente til etter oul med å vise den (Torsdag:smiley-bounce012):D
 
Back
Topp